Ga naar inhoud

BMW F95 X5 M & F96 X6 M


Phil

Aanbevolen berichten

Ik weet dat ze in de US gemaakt worden en dat de persfoto's daar dan ook plaatsvinden, maar om dan fake Duitse nummerplaten te gebruiken 😅

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

G06 is alvast een pak knapper dan F16, waar ik nooit fan van ben geweest.

E71 blijft wel het knapste. :inlove: 

Maar doe me toch maar gewoon de X5. Zo'n dikke kist...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik tel 16 ///M logo's op die X6M :D je gaat alvast niet vergeten dat je in een motorsport auto zit.

X5M is wel nog ok qua design, zelfs de grotere grill misstaat hier niet. Wel opnieuw 0,0 klasse, echt auto's voor arabieren eigenlijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, PJH zei:

0-100 in 3.8, da's 0.2 sneller dan mijn krel. Echt geschift eigenlijk voor zo'n zeecontainers.

Launch control, AWD, turbo-koppel, korte vitessen en snel schakelen..

0-100 wordt voor de liefhebber toch minder en minder belangrijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Luv4DLM zei:

Ik weet dat ze in de US gemaakt worden en dat de persfoto's daar dan ook plaatsvinden, maar om dan fake Duitse nummerplaten te gebruiken 😅

dat is toch bij VAG ook...een Skoda heeft altijd een nummerplaat van Tsjechië en een Seat een nummerplaat van Spanje tijdens de promo of reclames

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, William Blake zei:

Launch control, AWD, turbo-koppel, korte vitessen en snel schakelen..

0-100 wordt voor de liefhebber toch minder en minder belangrijk..

idd geef mij maar 0-200 tijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is toch bij VAG ook...een Skoda heeft altijd een nummerplaat van Tsjechië en een Seat een nummerplaat van Spanje tijdens de promo of reclames
Ja, maar dat zijn echte platen. Deze zijn reproducties (hebben geen zegels). Dat zijn zo van die details die mij op de zenuwen werken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Luv4DLM zei:

Ja, maar dat zijn echte platen. Deze zijn reproducties (hebben geen zegels). Dat zijn zo van die details die mij op de zenuwen werken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 

Muggenzifter :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke interieurs, fan van.

Exterieur... not so much. Ik vind de X5-kont zeer Koreaans ogen (niks BMW daarin), profiel en neus is knap. De X6, tsjah, ik zeg liever niks.

 

Belangrijker: hoe zit 't technisch? Zijn er daar evoluties?

En belangrijkst van al: hebben ze de sound kunnen verbeteren? (want dat was écht nodig imo, de vorige X5M en consoorten klonken helemaal niet als zo'n bakbeest hoort te klinken, maar als een uitgebouwde tuner-X5 met een open-pijps vierpitter naft :oops: )

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Phil zei:

Name:  2020 BMW X5M Competition (24).jpg Views: 2 Size:  647.5 KB

Name:  2020 BMW X5M Competition (25).jpg Views: 2 Size:  728.9 KB

Name:  2020 BMW X5M Competition (1).jpg Views: 2 Size:  662.3 KB



Name:  2020 BMW X6 M Competition (4).jpg Views: 2 Size:  631.6 KB

Name:  2020 BMW X6 M Competition (9).jpg Views: 2 Size:  658.1 KB

Name:  2020 BMW X6 M Competition (10).jpg Views: 2 Size:  968.1 KB

Name:  2020 BMW X6 M Competition (11).jpg Views: 2 Size:  547.1 KB
 

 

't Eerste ... of 't tweede ... damn. Allebei superknap.

Ik denk 't tweede.

Leuk aan dit interieur (voor deze uitvoering) is dat de deur-inzet niet doorloopt tot aan de rand met het dashboard (waar je dan verwacht dat die kleur ook verder loopt in het dasboard). Bij de M8 kan je die laatste kleurstelling ook krijgen, dacht ik? Maar hier is dat (door dit detail) beter.

:inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel fan van twee kleuren leder in een interieur ('Welt' en contrastkleur), maar op de stoelen zelf niet. Tenzij contrasterende stikking of biezeke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gTa zei:

Leuk aan dit interieur (voor deze uitvoering) is dat de deur-inzet niet doorloopt tot aan de rand met het dashboard (waar je dan verwacht dat die kleur ook verder loopt in het dasboard). Bij de M8 kan je die laatste kleurstelling ook krijgen, dacht ik? Maar hier is dat (door dit detail) beter.

:inlove: 

Jammer dat de standaard X5-en het moeten doen met zo'n mager kleurenpallet voor het interieur. 
Mijn ouders hebben uit drie kleuren kunnen kiezen: zwart - wit - koffie. 
Ik geloof dat toen @B3noît zijn pa bij bestelling van de zijne een half jaar geleden, toen ook al zo weinig keuze had. 
Dat is toch echt spijtig?!

 

14 uren geleden, gTa zei:

En belangrijkst van al: hebben ze de sound kunnen verbeteren? (want dat was écht nodig imo, de vorige X5M en consoorten klonken helemaal niet als zo'n bakbeest hoort te klinken, maar als een uitgebouwde tuner-X5 met een open-pijps vierpitter naft :oops: )

Inderdaad. Moet veel zwaarder en dieper klinken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid