Ga naar inhoud

Nieuwe wagen!


Stancke

Aanbevolen berichten

Ik zie het al gebeuren dat de Rallye verkocht gaat zijn en ik daar ga staan zonder wagen:D

Diesel of nafte (met deftig aantal pk's!)

Xenon - schuifdak - navigatie - leer (en/of aanwezig)

Budget ligt rond de 6000 à 7000€

Manuele bak

Max. 175000km's

Max. 2.5l (taksen)

Heb al alles overlopen, ik weet zelf niet of ik een diesel of een nafte wil:roll: Denk dat ik op het omslagpunt zit qua jaarlijks aantal km's... Wagens mogen zowel "oud" als recent zijn, ik moet gewoon het "wow" gevoel erbij hebben;)

Shoot! Ik zie door het bos, de bomen niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teveel geld Bompa...

Ander plan: nu tijdelijk een goedkope kar kopen en sparen tot m'n budget groter is :D

E36 Touring, jamie! Maar niet echt gemakkelijk te vinden precies (toch geen deftige naar m'n goesting)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=151147615&pageNumber=3&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPrice=6001&transmissions=MANUAL_GEAR&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&features=SUNROOF&features=LEATHER_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&tabNumber=1

'k Heb alleen gezocht met alle opgesomde opties erop. Spijtig dat die 2.5 met 150 pk niet vrij is van problemen, maar is dit +- wat je zoekt?

Taksgewijs is een 2.5 met maar 150 pk natuurlijk niet echt interessant, maar de 1.9 met 130 pk zal nog wat meer gaan voorlopig.

Ja zoiets maar inderdaad, die 2.5TDI zijn niet echt de meest leuke blokken om mee rond te bollen dus die had ik al geschrapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat omslagpunt bestaat niet in België. Een diesel is altijd interessanter.

Ik wil bij moderne auto's alle merken eens afgaan op auto's die de garantieperiode uit... veel van de lage km/jaar bakken gaan goedkoper uitkomen in benzine. EGR+roetfilter+turbo (en toebehoren) zijn a frequent bitch qua kostensupplement na al die jaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

meer pk, semi lederen kuipjes, airco, ...

tis maar wat je een upgrade noemt natuurlijk

Zoek vooral iets met meer ruimte en da's het eerste waarop een ZR al afvalt.

Stancke toch, ik heb het je toch al gezegd hoe je moet zoeken naar een pré-FL S60.

I know! Mja, twijfels enzo hé, eeuwige twijfelaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit geen kanshebber? Ik zou zoiets kopen.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199827173

Die kar is echt heel lang mijn droomkar geweest... Ondertussen is dat interieur hopeloos verouderd en moet die kar nog wat jaren rijpen voor ik er terug intresse in heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid