Ga naar inhoud

Nieuwe wagen!


Stancke

Aanbevolen berichten

Damn... Op zich heeft een Aero niet zóveel meer qua uiterlijk te bieden dan een non-Aero dus een non-Aero zie ik ook wel zitten eerlijk gezegd:)

Mocht ik kiezen...:inlove: Deze is dus een Aero

4549244344_b2852a9e42_b.jpg

4548688117_5c2ebc4bdd_b.jpg

Meegespoten sideskirts, sportievere voorbumper en achterbumper en natuurlijk, dikke zantjes.

Non-Aero

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=26607&g2_serialNumber=2

Staat iets hoger, andere voorbumper (maar toch sportief ogend imo!). Bilsteins dempers, Eibach veren, andere zantjes (wel kostelijk :o), chippen erbij smijten en we hebben een tof karreke waarmee ik veel km's mee kan malen! Ik zie op eBay ook veel stukken te koop staan, da's goed, bij de Rallye was dat al minder leuk...

Hoop deze week toch alle info te krijgen over die Saab die volgende week bij ons binnenkomt, hopelijk zal dat geen teleurstelling zijn want ik heb nooit geluk met zulke dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fingers crossedddddddd!

Man man, hoe zalig... Ik zou zelfs nog durven dakdragers te installeren, gewoon omdat het zo vet is... (zonder kajak/kano dan)

4750912678_eef8ce820a_b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die Saab's toch al vrij lang Opel's in vermomming zijn?

De 9-5 was een kruising tussen onderstelcomponenten van de 9000 en de vectra.

Was een volledig op zich staand platform.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, deze avond de foto's van de wagen in m'n mailbox gekregen. Ik was DIRECT teleurgesteld: break én automaat... Vooral de automaat stoort mij gígantisch hard...

2m44y7q.jpg

10dw6s0.jpg

30b380y.jpg

Kleine schade aan de voorbumper heb ik al opgemerkt maar gelukkig dat de wagen zwart is van kleur:)

  • 96.000km's
  • Schuifdak
  • Navigatie
  • Bi-Xenon (of Xenon)
  • Leer
  • Eerste eigenaar
  • MY2004
  • Dealeronderhouden

Ik kan de wagen krijgen aan een prijsje (def. prijs moeten we nog onderhandelen). Ik ben nu nog altijd teleurgesteld dat het een automaat is omdat ik vind dat zoiets voor oude mensen is. Ik kan er niet aan doen maar zo voelt het voor mij aan. Ik wil zélf schakelen, ik wil zélf in de soep roeren... Dat het een break is, daar kan ik min of meer nog mee leven, maar dan heeft hij 100% ZEKER enkele mods nodig, die ik ook van plan ben eens het budget er is. Ik denk aan verlagen, ruiten blinderen, andere velgen.

Iets in de trend van:

IMG_0027-4.jpg

De show moet er zijn, maar de go ook dus chippen komt er ook nog aan.

Maar dan, die automaat... Allez, in de verste verte wil ik dat gewoon niet. Ok, je kan ook manueel schakelen maar ik denk dat ik het voetenspel (voor zover je dat gebruikt natuurlijk) ga missen.

Conclusie: ik heb er serieus m'n twijfels over! De wagen kopen en direct verkopen, daar gaat m'n baas ook niet mee kunnen lachen.

Twijfels, twijfels, twijfels!

Hetgeen ik graag zou horen is: hoe rijdt zo een automaat? (Kan niet eerder dan midden volgende week Z-platen gebruiken om er eens mee te rijden) en vooral: ik wil pics zien van dikke 9-5 Estates! Make me...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed niet dat die automaat echt goed gaat zijn.. Maar de handbak in mijn 9-3 van 2002 was ook niet alles, als je BMW gewoon bent. Dat voelde letterlijk als roeren in een pot:D Ik weet niet hoe dat bij een 9-5 zit, maar ik vrees ervoor. Mijn handbak in de 9-3 is trouwens een keer vastgelopen. Of het door het chippen kwam of niet, ik weet het niet. Een automaat chippen zou ik sowieso al niet doen bij Saab. Of in ieder geval heel beperkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een 9-3 Aero Cabrio vind ik die automaat nog best goed. Alleen schakelt hij bij het afremmen niet goed terug, waardoor de remblokken best snel slijten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk ben je wel nog wat jong om : 1 break + 2 automaat

Ik moet mijn mening herzien , zelf zou ik niet bij Volvo shoppen met uw leeftijd :$

Dus goedgekeurd voor u? Ik versta uw zin niet?

En voor de zoveelste keer Franky, Saab is GEEN Volvo en omgekeerd:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus goedgekeurd voor u? Ik versta uw zin niet?

En voor de zoveelste keer Franky, Saab is GEEN Volvo en omgekeerd:lol:

Mag je hem niet eens een paar uurtjes testen zodat je weet hoe het voelt om met een automaat rijden?

Godver , is omdat ik de laatste tijd redelijk veel aan een Volvo denk dat ik het hier (weeral ) verkeerd zet denk ik :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag je hem niet eens een paar uurtjes testen zodat je weet hoe het voelt om met een automaat rijden?

Godver , is omdat ik de laatste tijd redelijk veel aan een Volvo denk dat ik het hier (weeral ) verkeerd zet denk ik :$

Ja, natuurlijk ga ik die mogen testen. Maar ga pas Z-platen hebben ten vroegste midden deze week...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb heel wat km's gemaakt met zowel de 9-3 2.0T 150hp en de 9-3 2.0T Aero, beiden automaat.

Vond dat behoorlijk goed meevallen eigenlijk. Al was de 6-bak (Aero) wel een stukje aangenamer dan de 5-bak. En ik vermoed dat daar zo een 5-bak inzit?

Enfin, als een automaat je niet ligt laat het dan voor wat het is. Een interieur in een kleur die je niet graag ziet bv is snel overtrokken (of vervangen door een ander) maar iets zoals een versnellingsbak verander je niet zomaar hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, deze avond de foto's van de wagen in m'n mailbox gekregen. Ik was DIRECT teleurgesteld: break én automaat... Vooral de automaat stoort mij gígantisch hard...

Thumb resize.

Thumb resize.

Thumb resize.

Kleine schade aan de voorbumper heb ik al opgemerkt maar gelukkig dat de wagen zwart is van kleur:)

  • 96.000km's
  • Schuifdak
  • Navigatie
  • Bi-Xenon (of Xenon)
  • Leer
  • Eerste eigenaar
  • MY2004
  • Dealeronderhouden

Ik kan de wagen krijgen aan een prijsje (def. prijs moeten we nog onderhandelen). Ik ben nu nog altijd teleurgesteld dat het een automaat is omdat ik vind dat zoiets voor oude mensen is. Ik kan er niet aan doen maar zo voelt het voor mij aan. Ik wil zélf schakelen, ik wil zélf in de soep roeren... Dat het een break is, daar kan ik min of meer nog mee leven, maar dan heeft hij 100% ZEKER enkele mods nodig, die ik ook van plan ben eens het budget er is. Ik denk aan verlagen, ruiten blinderen, andere velgen.

Iets in de trend van:

Thumb resize.

De show moet er zijn, maar de go ook dus chippen komt er ook nog aan.

Maar dan, die automaat... Allez, in de verste verte wil ik dat gewoon niet. Ok, je kan ook manueel schakelen maar ik denk dat ik het voetenspel (voor zover je dat gebruikt natuurlijk) ga missen.

Conclusie: ik heb er serieus m'n twijfels over! De wagen kopen en direct verkopen, daar gaat m'n baas ook niet mee kunnen lachen.

Twijfels, twijfels, twijfels!

Hetgeen ik graag zou horen is: hoe rijdt zo een automaat? (Kan niet eerder dan midden volgende week Z-platen gebruiken om er eens mee te rijden) en vooral: ik wil pics zien van dikke 9-5 Estates! Make me...

Knap ding! Jammer van de automaat misschien al kan deze misschien wel beter met het koppel overweg met een tuning :D

Geen idee hoe zo'n oude saab-automaat rijdt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch dat ik ga bijten (als de prijs mij aanstaat maar daar ben ik praktisch van overtuigd).

De Estates kan je echt retegeil maken, heb ik al gezien én een kar met díe opties (ook nog Harman Kardon audio erin), ga ik nooit meer tegenkomen. Nja, de automatique zal ik ook wel overleven, gelukkig dat je nog een "Sport" stand hebt (in hoeverre die dan sport is, geen idee), maar ik wil een wagen waarmee ik nog jaren mee kan gaan rondrijden en met die kmstand, die opties, die onderhoudshistorie, kan ik dit gewoon niet laten liggen vrees ik.

We gaan er wel iets vets van maken (ruiten blinderen, verlagen, velgen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De automaat van de 9-5 is niet sportief te rijden, maar absoluut wel comfortabel. Ik zou hem trouwens altijd boven de handbak verkiezen, heb met beide types ettelijke duizenden kilometers achter de kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, ben al de hele middag aan't zoeken naar "m'n goesting" en hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik mij over die automaat kan zetten...

De velgen die erop moeten komen (eventueel 1 maat groter)

page19-1020-full.jpg

Dakspoilertje?

Rear3qtr.jpg

Geblindeerde ruitjes:

hirschvelgen2008.jpg

En dan nog verlaging + Bilsteins eronder.

Jaja, ik zie het volledig zitten, lol! :)

EDIT:

Zoiets, maar dan met andere velgen eronder en ander uitlaattip (is wel Aero model):

2532222339_c7c6e8828d_b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid