Ga naar inhoud

Nieuwe wagen!


Stancke

Aanbevolen berichten

Beter dat het op de auto zit dan op papier staat zeker ? :P

Ja, liefst. Maar er zijn blijkbaar 2 heroepingsacties geweest en zou graag willen weten of deze ze ondergaan heeft ook. Kortom: ik wil alle info van die wagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die moeite Walter, voor mij speciaal:inlove:

Ik wil wel eens weten in hoeverre de wagen "full option" is zoals iedereen zegt:lol:

Een toekomstige Saabrijder een beetje steunen hé!

Tjah, de term full option wordt al snel in de mond genomen. Een collega van me verkoopt zijn Golf VI R-line, volgens zijn advertentie ook full option. Maar zonder dat ik de optielijsten ken bij VW mis ik alvast navigatie en een schuifdak op zijn Golf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dankzij Greg!

9-5 Estate

2.0 benzine in automaat

Zwart niet metaal

Full option met onder andere:

Stuurwielbediening - Zwarte lederen zetels - Alarm - Cruise control - Mistlichten - Xenon lichten - Verwarmde zetels voor

en achter - navigatie - dimmende spiegels - achteruit rij radar -

electrische zetels - regensensor - telefoon voorbereiding

Duits pack (maar ik kan niet zien wat erin zit)

Schuifdakje zit er ook op...

aangepast door Stancke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dankzij Greg!

9-5 Estate

2.0 benzine in automaat

Zwart niet metaal

Full option met onder andere:

Stuurwielbediening - Zwarte lederen zetels - Alarm - Cruise control - Mistlichten - Xenon lichten - Verwarmde zetels voor

en achter - navigatie - dimmende spiegels - achteruit rij radar -

electrische zetels - regensensor - telefoon voorbereiding

Duits pack (maar ik kan niet zien wat erin zit)

Schuifdakje zit er ook op...

Dat ziet er goed uit! :cool:

Zelfs verwarmde zetels achter, dat is pas echte luxe... . Lijkt me idd wel full option ja (op schuifdak na?)

Ik ben benieuwd naar de foto's

http://www.maptun.com/tuningGuide.php?kategori=669&product=&model=2332&listorder=25&sess_id=q7u9t3rish57g7ftfkf7q7r336

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er goed uit! :cool:

Zelfs verwarmde zetels achter, dat is pas echte luxe... . Lijkt me idd wel full option ja (op schuifdak na?)

Ik ben benieuwd naar de foto's

http://www.maptun.com/tuningGuide.php?kategori=669&product=&model=2332&listorder=25&sess_id=q7u9t3rish57g7ftfkf7q7r336

:D

Ey gast, foto's op vorige pagina én kar heeft wel een schuifdak (zal wel in dat Duits pack zitten dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandagavond komen ze hun nieuwe wagen afhalen en normaal blijft de Saab dan bij ons (ga ik vanuit, ik ga echt niet alle dagen zagen achter die Saab:lol:). Ik ben er wel wat op voorbereid dat er hier en daar krassen in de lak zullen zitten maar herspuiten staat dan ook op m'n lijstje.

Nu wil ik die kar écht oprijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah toch die, dacht dat het al over een andere ging :D

Ja dat is natuurlijk een prachtkar. Dik in de opties en weinig km's. Wat die automaat betreft, mijn pa heeft een 9-5 met automaat en dat is idd niet sportief. Die sportstand weet ik niet meer juist wat die doet, verder terugschakelen bij kickdown ofzo denk ik. Hij heeft wel de 4-bak, dit is al de 5-bak en je hebt flappy paddle gearbox :D.

Ik vind het absoluut zeer knappe wagens. Wat lager leggen, 118" Hirsch velgen eronder (hoewel deze ook al prachtig zijn), ruitjes blinderen en een Maptun stage 3 eronder en klaar is Klara!

Voor tuning van je SAAB kan je maar terecht bij 1 garage en dat is A&P Cars. Die verdelen Maptun en Tony kan u zeker ook genoeg uitleg geven hoe dat zit met de automaat enzo. Ik dacht ook dat Maptun voor de automaten een aangepaste software levert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan jij mij eens linken naar die 18" Hirsch velgen, om te kopen? Ik kan die nergens vinden, ook niet op de site van Hirsch en de dealer ook niet...

Genoteerd Jochen!:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan jij mij eens linken naar die 18" Hirsch velgen, om te kopen? Ik kan die nergens vinden, ook niet op de site van Hirsch en de dealer ook niet...

Genoteerd Jochen!:wink:

Hmmzz, Elkparts.com is er blijkbaar mee opgehouden? Op hun site waren die nog te koop dacht ik...

Deze bedoelde ik hè

saab9-5hirsch2.jpg

Misschien dat Saabsupply nog een setje heeft liggen of A&P Cars eens bellen (kennen mekaar ook goed).

Ik ben er ook een beetje uit eerlijk gezegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat hij al op uw oprit nu ?

Nein! :(

Maandagavond komen ze hun nieuwe wagen afhalen en normaal blijft de Saab dan bij ons (ga ik van uit, ik ga echt niet alle dagen zagen achter die Saab:lol:). Ik ben er wel wat op voorbereid dat er hier en daar krassen in de lak zullen zitten maar herspuiten staat dan ook op m'n lijstje.

Dus: fingers crossed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat ding minimum 400PK + LSD heeft, dan mag 't.

Out of budget vrees ik :lol: Onderdelen zijn écht niet goedkoop, dat weet ik nu al...

Gisteren mail gehad van kerel die z'n Hirsch velgen verkoopt (die ik wel zou willen hebben).... 1500€ zonder banden:shock: Ik denk dat 9-3SS Vector velgen al genoeg zullen zijn:?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid