Ga naar inhoud

Nieuwe wagen!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo'n 9-5 in break is ook wel zeer knap dan vind ik, daar ga je pas plaats in hebben.

Geplaatst:
Zo'n 9-5 in break is ook wel zeer knap dan vind ik, daar ga je pas plaats in hebben.

Idd maar da's nu ook wel wat overdreven groot :lol:

Gewoon een 9-3 Sedan met Aero kit :inlove: Ik zie wel dat rond de 140 à 150k de Turbo kapot gaat of meestal al vervangen is op die 2.0T?

Geplaatst:

Van die turbo's geen idee, zoals ik al 2x zei gewoon opletten voor die black sludge, al kan dit mss aan aanleiding zijn tot een kapotte turbo.

Geplaatst: (aangepast)
Van die turbo's geen idee, zoals ik al 2x zei gewoon opletten voor die black sludge, al kan dit mss aan aanleiding zijn tot een kapotte turbo.

Genoteerd Wouter! :wink:

Hopelijk staan er al enkele mailtjes te wachten in m'n mailbox als ik thuiskom.

aangepast door Stancke
Geplaatst:

M'n vader had ook een 9-3 vroeger maar het nieuwere model (model zoals walter), een "1.8t" 2.0 turbo met 150PK en Hirsch software (zogezegd 210pk dacht ik) en dat spel ging eigenlijk echt wel goed (zeer elastische motor) en lag best strak op de baan, het was een vector uitvoering (duurste uitvoering die er toen was), verbruik lag rond de 8-9l gemiddeld, snelweg lukte <8l .

Kar is met 50.000km (!) en bomvol opties (duurste audio, xenon, lederen sportzetels, sportonderstel enz) voor 9.9k verkocht, bargain, auto was in nieuwstaat.

Geplaatst:
Als het even kan jongens, een 9-3 (geen coupé) met Aero (?) kit. Daar teken ik direct voor... Een 9-5 mág ook maar dat rijdt wat teveel als een boot denk ik, qua uiterlijk vind ik een 9-3 gewoon prachtig en denk dat dat nog sportief rijdt...

2001_Saab_9-3-3.jpg

Knappe wagens deze, maar rijden echt een pak slapper dan de 9-3SS reeks. Bij lagere vermogens valt het goed mee, maar een met wat meer pk's is niet zo plezant rijden. Die voortrein kan 200pk echt niet aan.

Geplaatst:

Hoe zit het met de 9-5 ivm rijgedrag? Valt daar ook "sportief" mee te rijden?

Geplaatst:

Wat noem jij sportief rijden?

Geplaatst:
Wat noem jij sportief rijden?

Geen wagen waar je na een verkeersdrempel nog 50m aan't wiebelen bent... Iets dat "strak" (opnieuw relatief te noemen) afgeveerd is, waar scherp meer door de bochten kan haspelen.

Geplaatst:

Geen zin in een Volvo V50 ?

Van 2008 , 108.000 km voor 15k

2.4 richa chip 240 pk wit lederen sportintrieur zetelcerwarming speciale shiftgear (spacebal) 18 inch velgen sportkit verlagingsset gps upgrade audiosysteem volvo xenon gps systeem enz enz ipod mp3

Geplaatst:

Allez Franky, het geld groeit niet op m'n rug zunne... 15.000€ is effekes méér dan het dubbele dan m'n max. budget van 7k :lol:

Aangezien ik deze week zéker iets in m'n handen moet hebben, is m'n budget naar onder getrokken en iets rond de 3k zal voldoen. Heb op dit moment 1 op het oog maar nog geen contact met verkoper ervan, hopelijk morgen.

Geplaatst:
Allez Franky, het geld groeit niet op m'n rug zunne... 15.000€ is effekes méér dan het dubbele dan m'n max. budget van 7k :lol:

Aangezien ik deze week zéker iets in m'n handen moet hebben, is m'n budget naar onder getrokken en iets rond de 3k zal voldoen. Heb op dit moment 1 op het oog maar nog geen contact met verkoper ervan, hopelijk morgen.

Aaa oepsie , budget niet gezien :$

Geplaatst:

Verzekering valt héél goed mee, volledig op mijn naam: 817€ (BA & BM inclu.) Volgend jaar naar 617€.

Batje!

Geplaatst:

Dat is eerder een cruiser dan iets waarmee je eens vlot de hoek afdraait. Met een 9-5 heb ik nog niet zoveel gereden, maar ik zou het niet moeten hebben. Tenzij om zeer veel kilometers te malen.

Geplaatst:

9-3 is dan speelser op dat vlak? Maar die kan dan niet om met +-200pk? :(

Hoe het er nu voor staat: 2002 Saab 9-5 kopen, Eibach en Bilsteins eronder zwieren.

Zal wel al wat sportiever rijden denk ik? :D

Geplaatst:
9-3 is dan speelser op dat vlak? Maar die kan dan niet om met +-200pk? :(

Hoe het er nu voor staat: 2002 Saab 9-5 kopen, Eibach en Bilsteins eronder zwieren.

Zal wel al wat sportiever rijden denk ik? :D

Een 9-3 van voor 2003, dus niet een SportSedan (zoals ik heb) rijdt toch een pak minder strak dan een 9-3 SS. Verwacht niet de speelsheid van een Hothatch met dat vermogen. Zelfs niet in een 9-3SS met 200pk.

Geplaatst:

Hmmm, dikke kans dat het een 2004 Saab 9-5 wordt.

• 100.000km's
  • Xenon
  • Navi
  • Leer
  • Geen Aero (:()
  • 2.0T

Geplaatst:

Goede keuze, hou er wel rekening mee wanneer je hem tuned je echt wel beter met RON98 rondrijdt dan met 95.

Ik zou toch voor een Aero gaan, je leeft maar één keer, binnen 10-20 jaar rijden we straks alleen nog maar op elektriek en dan kunnen we tenminste nog tegen onze kids zeggen dat we met dikke petrol cars hebben gereden :P

Geplaatst:
Goede keuze, hou er wel rekening mee wanneer je hem tuned je echt wel beter met RON98 rondrijdt dan met 95.

Ik zou toch voor een Aero gaan, je leeft maar één keer, binnen 10-20 jaar rijden we straks alleen nog maar op elektriek en dan kunnen we tenminste nog tegen onze kids zeggen dat we met dikke petrol cars hebben gereden :P

Super98 is geen probleem. Mja, de wagen is een overname bij ons op't werk en krijg hem aan een voordelige prijs... Ben toch van plan om er een andere velg onder te smijten en hem te verlagen. Ik zie wel, heb de wagen nog niet in real life gezien... Voor hetzelfde geld, staat die vol blutsen... We zien wel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in