Ga naar inhoud

Mercedes S klasse 2021


D Squaloid

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, Brunault zei:

Ik heb zo een 580e besteld 

later meer 

Van het weekend nog ene gezien, ik denk dat die van de garage (VDH) zelf was. Wel ne zwarte. Huidig model lijkt wel niet groot overkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, William Blake zei:

Wel liever Iridium dan dat nieuwe Hightech, veel te 'blauw'... 

ik heb al 2 iridiums gehad 

liever iets anders 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 8/10/2020 om 11:53, Marvin zei:

Waar blijven die Chinezen?

  1. De eerste "Chinees" die hier komt is Lynk & Co en dat is ook niet onderaan het segment.
  2. Zie jij de gemiddelde Vlaamse conservatief een onbekende Chinese auto online kopen? Hun model is ook heel radicaal anders dan wat andere constructeurs doen. Je kan zeggen: DISRUPTIE. Dan zeg ik: ja, als die lukt, maar anders is er weinig disruptie aan geweest. Ik geloof gerust dat sommige Vlamingen (of breder: Europeanen) online een Chinese auto gaan kopen, maar de meerderheid? Wie geen moer geeft over "exclusief" of "anders", die gaat gewoon een auto halen van een merk dat beschikbaar is in de buurt (gemak om te testrijden, onderhoud) en waarvan ze weten wat er van te verwachten. Later zal dat wel keren, zie bvb het succes van Dacia, maar dat was er niet op 1 dag.  
  3. Trouwens, als het over "de Duitsers" gaat, wie is dat dan? Betaalbare EV's gaan we niet moeten verwachten van premiumconstructeurs. En de andere - Volkswagen, Opel - beginnen te bewegen in die lagere segmenten. ID.3 is er, e-Corsa is er. De Fransen hebben ook al een aanbod: 208, 2008 van Peugeot, Citroën heeft de e-C4 en bij DS hebben ze ook verschillende elektrische auto's. Renault heeft al eeuwen de Zoé. 

P.S. Ik heb je inderdaad niet ideaal gequotet maar mijn punt was eerder dat je niet moet doen alsof de Duitsers niets hebben. Anders zouden ze niet dat marktaandeel in de BEV-markt kunnen hebben in Duitsland.

Enfin, 't is off-topic want hier gaat het over de S-klasse. Wou gewoon nog even weerleggen maar zal het hierbij houden ;) peace out!

Een leuke om twee jaar na datum nog eens boven te halen en opnieuw door te nemen om de evolutie op twee jaar tijd te evalueren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/9/2022 om 18:29, D Squaloid zei:

 

Bizar hoeveel Maybachs er rondrijden in NYC.

IMG_3614.thumb.jpg.1f180db1ee3e9996e74b3e44fd9d1673.jpg

Wauw, zo zo zo knap. :inlove:

Die auto's zijn gemaakt voor grootsteden. Ik herinner mij nog altijd rond 2004-05 toen de nieuwe E60 en 7 serie er was en hoe ze rondreden in Azië. Dat is zo'n knap zicht. In onze ietsje andere omgeving komt dat wat minder spectaculair over. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Timo zei:

Wauw, zo zo zo knap. :inlove:

Die auto's zijn gemaakt voor grootsteden. Ik herinner mij nog altijd rond 2004-05 toen de nieuwe E60 en 7 serie er was en hoe ze rondreden in Azië. Dat is zo'n knap zicht. In onze ietsje andere omgeving komt dat wat minder spectaculair over. 

plaatje klopt idd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
13 minuten geleden, BMWMB zei:

Een zeer knap en indrukwekkend machien! 

spacer.png

°zet de klassieke plaat op°

En kijk, zonder dat lelijk zwart glas achterin! ❤️ 

#clearglassforlife #seeingisbelieving :D 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Damn ❤️

Als je mooi wil rijden in dat segment, heb je toch maar keuze uit deze of de quattroporte, mijn gedacht.

Een A8 is toch ook niet mis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, gTa said:

°zet de klassieke plaat op°

En kijk, zonder dat lelijk zwart glas achterin! ❤️ 

#clearglassforlife #seeingisbelieving :D 

t is gene break nochtans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Super95 zei:

Een A8 is toch ook niet mis.

Een buur hier niet zo ver vandaan rijdt de laatste A8. Ik passeer erg vaak te voet of met de fiets aan dat ding (op weg naar/van school met de jongens).
"Niet mis" is niet verkeerd gezegd, maar mooi is toch nog iets anders. Verhoudingen zijn raar en ... als je weet hoe mooi Audi's dik 10 jaar tot 25 jaar geleden waren... mnee.

Je ziet dat ook quasi nooit rijden, lijkt me? Vraag me af of dat nog iet of wat verkocht geraakt hier.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Een buur hier niet zo ver vandaan rijdt de laatste A8. Ik passeer erg vaak te voet of met de fiets aan dat ding (op weg naar/van school met de jongens).
"Niet mis" is niet verkeerd gezegd, maar mooi is toch nog iets anders. Verhoudingen zijn raar en ... als je weet hoe mooi Audi's dik 10 jaar tot 25 jaar geleden waren... mnee.

Je ziet dat ook quasi nooit rijden, lijkt me? Vraag me af of dat nog iet of wat verkocht geraakt hier.

Dat gaat wat mij betreft voor het gehele Audi gamma op. Volkswagen doet het beter op dat vlak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, JanC zei:

Audi maakt nog knappe bakken vind ik. VW vind ik dan weer om te janken: lelijke ID-lijn, bedroevende materiaalkeuze, ... 

Ik vind de Passat B8 een ongelofelijk knappe wagen. Hij heeft nog steeds het verfrissende en toegankelijke dat de golf IV had, maar heeft daarnaast ook de klasse en kracht die een E34 destijds had. Dat lijnenspel is zo zuiver. De facelift is wel iets minder, met de chroomlijn in de voorlichten. Dat was niet nodig. De pre-facelift was er boenk op. Ongeacht de uitvoering. Vaak zelf nog liefst de eenvoudigere uitvoeringen. Zoals ik hem had, vind ik hem nog steeds het aller knapst. Een zwarte pre-facelift comfortline met DSG en digitaal dashboard. Mijn vorige werkgever (die hier 900m verder gevestigd is) heeft hem nog steeds in de vloot en iedere keer als ik em zie moet ik opnieuw denken: "wat een prachtbak". Die klopt zo hard. Pakt niet zo goed op foto, maar in het echt zitten die verhoudingen zo goed. Al moet je er toch wel een heuse tijd naar kijken om het te vatten. Die ronding van de koplampen bijvoorbeeld. Valt niet op bij het eerste aanzicht, maar als je lang genoeg kijkt past die zo mooi bij de stance van de neus in zijaanzicht. Die overhang, de verhouding hoogte breedte achteraan, de knik van het laatste ruitje, die comfortline velgen die forged uitstralen,... 

Ook het interieur vond ik subliem, met die lange ventilatorrooster. Dat gaf een absoluut ruimtelijk gevoel. En deed ook 'anders' aan, op een goede wijze. 
Geweldige wagen. Jammer dat het EPS geen plezier toeliet, dat was het enige wat ik miste.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ir_fuel zei:

t is gene break nochtans.

ik vind helder glas het mooist op een berline, getint is zo lelijk

op een break of SUV kan je nog discussiëren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Tjeu zei:

Ik vind de Passat B8 een ongelofelijk knappe wagen. Hij heeft nog steeds het verfrissende en toegankelijke dat de golf IV had, maar heeft daarnaast ook de klasse en kracht die een E34 destijds had. Dat lijnenspel is zo zuiver. De facelift is wel iets minder, met de chroomlijn in de voorlichten. Dat was niet nodig. De pre-facelift was er boenk op. Ongeacht de uitvoering. Vaak zelf nog liefst de eenvoudigere uitvoeringen. Zoals ik hem had, vind ik hem nog steeds het aller knapst. Een zwarte pre-facelift comfortline met DSG en digitaal dashboard. Mijn vorige werkgever (die hier 900m verder gevestigd is) heeft hem nog steeds in de vloot en iedere keer als ik em zie moet ik opnieuw denken: "wat een prachtbak". Die klopt zo hard. Pakt niet zo goed op foto, maar in het echt zitten die verhoudingen zo goed. Al moet je er toch wel een heuse tijd naar kijken om het te vatten. Die ronding van de koplampen bijvoorbeeld. Valt niet op bij het eerste aanzicht, maar als je lang genoeg kijkt past die zo mooi bij de stance van de neus in zijaanzicht. Die overhang, de verhouding hoogte breedte achteraan, de knik van het laatste ruitje, die comfortline velgen die forged uitstralen,... 

Ook het interieur vond ik subliem, met die lange ventilatorrooster. Dat gaf een absoluut ruimtelijk gevoel. En deed ook 'anders' aan, op een goede wijze. 
Geweldige wagen. Jammer dat het EPS geen plezier toeliet, dat was het enige wat ik miste.  

Kan ik alleen maar beamen. Interieur zat goed in mekaar, geen rammels of rare kraakjes. Mocht gerust naast een A4 staan op vlak van kwaliteit. Heeft alleen zijn imago niet mee. 4j rondgereden met een b8 met rline en nooit reden gehad om te klagen.

Maar waar de b8 een sprong voorwaarts was in kwaliteit doen ze nu compleet het tegenovergestelde met ID-lijn

aangepast door -Fred-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/12/2022 om 11:42, gTa zei:

°zet de klassieke plaat op°

En kijk, zonder dat lelijk zwart glas achterin! ❤️ 

#clearglassforlife #seeingisbelieving :D 

De product mgr binnen AMG voor dat segment (S/GT4d/etc) is een jonge gast met toffe smaak

heeft de twee specs van in het persbericht samengesteld, deze matgrijze en de matwitte icm chroom (voor de Arabs)

Ik heb die voor Hedin gedaan, compleet anders :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, William Blake zei:

De product mgr binnen AMG voor dat segment (S/GT4d/etc) is een jonge gast met toffe smaak

Den dezen?

teaser.media6.responsive_full_viewport_1

10 uren geleden, William Blake zei:

heeft de twee specs van in het persbericht samengesteld, deze matgrijze en de matwitte icm chroom (voor de Arabs)

Ik heb die voor Hedin gedaan, compleet anders :D 

Maak van dat mat wit een gewone deftige glanzende koetswerkkleur & I'm game. :D 

Gij hebt zwart glas moeten steken voor de broeders van Gent die hun drugsflappen achterin moeten kunnen tellen zonder gezien te zijn - I get it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid