Ga naar inhoud

Porsche 911 ( 991 )

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je vergeet dat een C2 nooit de brede kont heeft . Rwd en breed kan enkel in de GTS

Geplaatst:

Op de GTS heb je een paar dingen standaard die je op een C4S moet bijbetalen.

Maar op de C4S kan je niet het interieurpack, de wielen en de zwarte uitlaten van de GTS krijgen. Geen alcantara, geen GTS logos in het interieur.

De GTS is bang for buck goedkoper dan dat je dezelfde opties op een C4S neemt, en dan kan je het interieur nog niet eens gelijk krijgen.

Enige zorg die ik heb is de center lock velgen... Dan moet je al center lock velgen met winterbanden voorzien :D.

Een GTS kan je ook krijgen met de Carrera S wielen, dan is het probleem met de centerlock opgelost. Spijtige is dat je die velgen ook op de gewone Carrera versies kan krijgen en de GTS er dan zo wat "gewoner" uitziet.

Geplaatst:

Enige zorg die ik heb is de center lock velgen... Dan moet je al center lock velgen met winterbanden voorzien :D.

Enige zorg?

Grapjas of ga je hem nu effectief is bestellen in plaats van er over te blijven leuteren en leuteren en...

Geplaatst:

Enige zorg?

Grapjas of ga je hem nu effectief is bestellen in plaats van er over te blijven leuteren en leuteren en...

Jouw chakra's zitten ook dicht davy. Ik denk dat je best meer masturbeert om je te ontladen. Zo ga je veel vrediger door het leven en hoef je niet meer constant op wooter te kappen, dit is namelijk ook weer slecht voor wooter zijn chakra's.

Geplaatst:

Koop je prive een 997.2 turbo

Zot! Privé? Wie gaat dat betalen?

Geplaatst:

Lang getwijfeld over carmine red hier ....

Amai nog nie...  :inlove:

En dan zoals deze, met manuele bak. Kijk maar op de 2de foto door de achterruit naar dat zalige pookje van rijplezier.  :up: 

Natte droomheid  :dancingbanana: 

porsche-991-carrera-gts-c163921102014233

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Godverdomme die real life foto's van dat rood ... nooit gedacht dat 't zo subliem mooi was ... :shocked:

Geplaatst:

OK, ik zou dus toch ne rode nemen, geen zilveren. :oops:  MILJAAR wat een kleur! En combineert subliem met de zwarte velgen en rode remklauwen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Tot je dat kleur irl zonder zon ziet (zoals ik gaan kijken ben).

Na twijfelen waren zowel de madamme als ik klaar voor dat rood en het toeval wou dat een klant in Drogenbos net dat kleur op een Cayman had besteld.

Ben blij dat ik gaan kijken ben......volgens mij kleur die echt veel licht/zon nodig heeft

Je moet niet gestudeerd hebben om te merken dat de foto's hierboven zwaar aan de photoshop hebben gehangen.

BMWMB als je klaar om te bestellen bent ga het zeker eerst eens irl bekijken !

Geplaatst:

Na twijfelen waren zowel de madamme als ik klaar voor dat rood en het toeval wou dat een klant in Drogenbos net dat kleur op een Cayman had besteld.

Ben blij dat ik gaan kijken ben......volgens mij kleur die echt veel licht/zon nodig heeft

Je moet niet gestudeerd hebben om te merken dat de foto's hierboven zwaar aan de photoshop hebben gehangen.

Maakt toch niet uit? Voordat ze op autogespot komen gaan ze ook door photoshop, dus je blijft een mooie wagen hebben.

:D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Daarnet effe in Maastricht geweest bij het Approval Weekend. De kleurstalen van dat Carmine rood naast het gewone rood gelegd. Het is gewoon een iets donkerder rood, wat mij zo op staal wel bevalt. 8c63ed08e11dead9560c6fbd0ec9f8a3.jpg

Geplaatst:

Geen orange peel, vreemd.

Zijn stalen he :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Was het een Cayman GTS? Dat rood is net knap icm die zwarte accenten.

Dat zilver is natuurlijk bijzonder stijlvol.

De dag dat ik en mijn portemonnee er klaar voor zijn, zal er ook getwijfeld worden.

Geplaatst:

dat verliest toch 90% van de uitstraling als die niet in 't rood is

dan mag dat gt er wel af: carrera ..S :D

Geplaatst:

Filmpje van een 991 GTS met manuele bak. Op 5.08 tot in de toerentalbegrenzer. :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

GTS met ducktail

porsche-991-carrera-gts-c828830122014003

GTS cabrio in een mooie blauwe kleur

porsche-991-carrera-gts-cabriolet-c82352

porsche-991-carrera-gts-cabriolet-c82352

Geplaatst:

Zijn er eigenlijk andere velgen beschikbaar op de GTS buiten centerlock velgen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in