Ga naar inhoud

Porsche 911 ( 991 )

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Idd das maar niks, Opel uber alles...

Geplaatst:

Porsche, Wir Leben Autos!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Porsche, Wir Leben Autos!

Opel, Wir Leveren Autos!

Geplaatst:

Die van mij heeft 345pk uit een 3.6, en de nieuwe heeft 350pk uit een 3.4.

Uw M3 voelt krachtiger aan bij lage toeren. There is no substitute for cubic inches. :)

Hoogtoerigheid is idd tof, maar je moet wel de kans krijgen om dit te gebruiken. Op de openbare weg heb je meer aan koppel.

Turbo is dan sowieso veel beter, maar je moet dan de directe gasrespons missen, en het zalige geluid van een atmosferisch blok.

Mijn M3 is dan nog getuned [emoji41]
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zoek iets super donker rood... Mijn broer zijn RT heeft zo een kleurtje en dat is wel mooi... Als je niet goed kijkt is dat zwart, als je wat langer kijkt of de zon er op staat is dat donker bordeaux rood.

Geplaatst:

Je kan je Porsche vast wel in Rubinschwarz laten lakken.

Geplaatst:

Carrera 4 is nipt qua power. Ik merk dat nu bij mijn Carrera 4, die echt toeren nodig heeft om er echt vandoor te gaan. Volgens mij zal Wooter dat te licht vinden.

amaai ni :(

Geplaatst:

Z4M is 343pk, Carrera is 350. Bij de 4S had ik duidelijk een gevoel van vermogenswinst, maar ik denk dat dat bij de gewone C niet gaat zijn.

Geplaatst:

Je kan je Porsche vast wel in Rubinschwarz laten lakken.

Soms heb je toch wel goeie ideeën :)

Geplaatst:

Probleem is dat ik die kleur in de configurator niet kan vinden.

Is wel mooi kleurtje, maar ik denk dat ik eerder naar rubinschwarz neig.

Geplaatst:

Lang getwijfeld over carmine red hier ....

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ga gewoon ene bestellen man YOLO ! Zo kan Alexander ook eens een GTS verkopen

Dacht ik ook je kunt blijven dromen ,

@@BMWMB   ik zou de pdk echt niet kunnen missen vind dat juist een zaligheid om met te rijden,schakelt enorm vlot,en met de sport , en sport plus stand kun je u vanzelf amuzeren , een vb als je van redelijke snelheid goed op de rem gaat hoe die dat terug schakelt met tussen gas bangelijk gewoon

Geplaatst:

Ik zoek iets super donker rood... Mijn broer zijn RT heeft zo een kleurtje en dat is wel mooi... Als je niet goed kijkt is dat zwart, als je wat langer kijkt of de zon er op staat is dat donker bordeaux rood.

Is dat omdat je een lage restwaarde wil misschien? :D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Lang getwijfeld over carmine red hier ....

Moest ik in de running zijn voor een 991, ik zou niet twijfelen. Maar "mijn"Exige zou ook geen zwart exterieur hebben, maar groen denk ik [emoji41]
Geplaatst:

Ik vind die S hierboven best nog dik  :oops:

Grote sucker ook voor die ducktails.

Geplaatst:

De kleuren op die foto zijn allemaal crap, volgens mij is dat in het echt ook nog wel cool.

Geplaatst:

Probleem met de GTS is dat dat spel 17K duurder is, maar er ook heel wat standaard op zit. Je kan een GTS er als bovenstaande laten uitzien, maar dan ziet het er niet meer uit als een GTS, terwijl je van een S geen GTS kan maken qua exterieur en interieur.

Geplaatst:

Er zijn toch amper dingen specifiek aan de gts? Qua uiterlijk is een gts toch gewoon een c4 met aeropack?

Geplaatst:

Er zijn toch amper dingen specifiek aan de gts? Qua uiterlijk is een gts toch gewoon een c4 met aeropack?

Op de GTS heb je een paar dingen standaard die je op een C4S moet bijbetalen.

Maar op de C4S kan je niet het interieurpack, de wielen en de zwarte uitlaten van de GTS krijgen. Geen alcantara, geen GTS logos in het interieur.

De GTS is bang for buck goedkoper dan dat je dezelfde opties op een C4S neemt, en dan kan je het interieur nog niet eens gelijk krijgen.

Enige zorg die ik heb is de center lock velgen... Dan moet je al center lock velgen met winterbanden voorzien :D.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in