toere 17.054 Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Mijn vennoot zijn broer heeft zich ook een nieuwe 991 4S gekocht Wel stom met zijn perso plaat nu Quote
toere 17.054 Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Paul Van Honsebrouck ? Zijn broer Pascal, maar goed opgemerkt Quote
Gast wooter Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 Dus we weten nu uwe vennoot Maar dat valt ook makkelijk anders te achterhalen hoor http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20131210_00880800 Quote
toere 17.054 Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 Dus we weten nu uwe vennoot Maar dat valt ook makkelijk anders te achterhalen hoor http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20131210_00880800 Heb zijn naam hier al eens vermeld hoor op het forum, is geen geheim wie het is Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 https://www.youtube.com/watch?v=hvNLJWbn3yc Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 De GTS heeft een sportuitlaat, maar is de sound anders dan bij een gewone S/4S met sportuitlaat? Vooral de sound in de cockpit interesseert mij. Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 Bij een boxster/cayman GTS durf ik met zekerheid te zeggen dat t zo is - bij 991 heb ik al verschillende verhalen gehoord. Ik zou t moeten uitzoeken Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 Ook heb ik gelezen dat de manuele versnellingsbak in deze GTS herzien is, en serieus goed zou zijn. As much as we love Porsche's PDK double clutch gearbox - it's still probably the best in the business - the company has outdone itself with the newly revamped seven-speed manual. This is, without little doubt, the best manual gearbox I have ever used. Smooth, quick, precise, it's like Porsche [/size]has reinvented it all over again. It's uniquely polished details like this that make so many people continue to buy Porsches.[/size] Een manuele GTS RWD met kuipjes en 20mm verlaagde ophanging. Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 Een manuele GTS RWD met kuipjes en 20mm verlaagde ophanging. @@Jokke_vlo Regel het. 1 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 Zo'n nieuwe GTS is leuk, maar ook heel duur. Als je ziet dat je in Duitsland, bij een officiële verdeler, al zeer mooie 991 S'en kan kopen, met de juiste opties (manueel of PDK, 20mm verlaagde ophanging, sportstoelen, sportuitlaat, sportchrono, schuifdak,...) voor 85k - 90k euro. Deze auto's zijn dan tussen de 1 en 2 jaar oud en hebben minder dan 30k km op de teller. Als volgend jaar in september de facelift komt, dan kan het zijn dat de prijzen in een korte tijd nog meer gaan dalen. Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 Heel duur? Als je ziet wat je ervoor krijgt lijkt me dat toch normaal? Dan is een 991S ook heel duur he. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 Zo bedoel ik het ook niet. Het is te duur voor mijne portemonnee. Voor 40k euro goedkoper, wat 1/3 van de nieuwprijs is van zo'n nieuwe GTS, koop je een jonge tweedehands met Porsche-garantie, die je zo goed als hetzelfde rijpleizer biedt. Dat bedoelde ik. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 https://www.youtube.com/watch?v=hvNLJWbn3yc Is dat nu nog niet besteld? Zo bedoel ik het ook niet. Het is te duur voor mijne portemonnee. Voor 40k euro goedkoper, wat 1/3 van de nieuwprijs is van zo'n nieuwe GTS, koop je een jonge tweedehands met Porsche-garantie, die je zo goed als hetzelfde rijpleizer biedt. Dat bedoelde ik. Zo goed als.... dat zou je moeten testen he..... er zijn toch wat verschillekes. Privé kan je beter tweedehands kopen, maar als je een winstgevende firma hebt kan een nieuwe op renting wel vrij interessant zijn voor zo een wagen....imo. Dan wordt het verschil/nuttige van een tweedehands een pak kleiner. Ook heb ik gelezen dat de manuele versnellingsbak in deze GTS herzien is, en serieus goed zou zijn. Een manuele GTS RWD met kuipjes en 20mm verlaagde ophanging. Deze man wil ik dienen Sorry Ir_fuel, voor mijn gebruik zou ik hier een, jawel, pdk kiezen. Met de vele files op onze wegen, waar (ik) je moet doorworstelen....... heel spijtig maar we leven in België, en ik in de buurt van onze geliefde Brusselse ring alwaar ik uren per week door breng. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 Zo goed als.... dat zou je moeten testen he..... er zijn toch wat verschillekes. Privé kan je beter tweedehands kopen, maar als je een winstgevende firma hebt kan een nieuwe op renting wel vrij interessant zijn voor zo een wagen....imo. Dan wordt het verschil/nuttige van een tweedehands een pak kleiner. Dat is heel zeker waar, maar er is ook nog het VAA dat niet van de poes is bij zo'n auto. Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Noob vraag, GTS komt op het einde dus binnenkort facelift. Komt er dan nog eens een GTS facelift uit ook? Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Beetje frustrerend... De achterlichten van de FL zijn volgens de spyshots groter en ik heb dan liever de huidige dunnere... Maar om dan 150K stuk te slaan op een kar die een jaar later oud is... Pfrt Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Een 3.8 atmo tov 2.9 turbo en een lichte facelift ..... Nou nou nou oud . Ik heb daar een TOTAAL andere mening over. Vind je dat zelf niet licht snobistisch ....? Alsof een facelift of nieuw altijd beter is. Je moet anders eens kijken hoeveel de 997 GTS gaan tweedehands Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Maar om dan 150K stuk te slaan op een kar die een jaar later oud is... Pfrt Allez, weer een excuus gevonden om het nu toch maar niet te doen. Mooi, dan noteren we dat zo. 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 En dan komt de nieuwe met 2.9 turbo uit en wachten we op betere kortingen en de GTS ? Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Beetje frustrerend... De achterlichten van de FL zijn volgens de spyshots groter en ik heb dan liever de huidige dunnere... Maar om dan 150K stuk te slaan op een kar die een jaar later oud is... Pfrt Ok, looks zijn belangrijk, want ik heb ook graag een nieuw model. Bij deze GTS zijn er echter andere factoren, zoals die heerlijke atmosferische blok die een sound creëert die je met een turbo nooit zal hebben. En dat draagt toch veel meer bij aan het rijplezier dan een hertekende bumper. Sowieso blijft elke Porsche 911, welke generatie dan ook, z'n charme hebben. Ook is een facelift niet echt een nieuw model. Mij zou het niet weerhouden om dit machien vandaag te kopen. Je moet anders eens kijken hoeveel de 997 GTS gaan tweedehandsBwa, dat is relatief hoor. Over het algemeen blijft de waarde van de 997 MK2 op een redelijk stabiel niveau, en de GTS is in verhouding niet duurder dan andere MK2-modellen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Ho ho, 6 cilinder en dunne achterlichten doen me neigen naar 991.1 Enige frustrerende is nieuw 145K aftikken voor iets dat vervolgens in waarde zal zakken door de facelift. Tweedehands is een optie, maar dan pas wanneer de facelift er is om te profiteren van de lagere prijzen, maar niet zo interessant qua renting... Maar goed, als je aan 94K een kar kan scoren die nieuw 120K kostte, ga je volgens mij niet 30K aan renting interesten moeten ophoesten. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Enige frustrerende is nieuw 145K aftikken voor iets dat vervolgens in waarde zal zakken door de facelift. Ik denk dat dit voor de meeste mensen zo is anders reed het halve forum met een Porsche. Niet terug beginnen he wooter, denk gewoon terug aan dat je dan ipv elke dag Mc Do of Pizzahut, boterhammen met choco moet eten. De goesting zal wel snel terug over zijn dan. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Als je er te hard over moet nadenken kan je het je niet permitteren.. Groeten AM 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 De GTS heeft een sportuitlaat, maar is de sound anders dan bij een gewone S/4S met sportuitlaat? Vooral de sound in de cockpit interesseert mij. Neen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.