Ga naar inhoud

Porsche 911 ( 991 )

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daarnet een afspraak gemaakt. Donderdag ga ik testrijden met een 991 Carrera S met PDK. Ik kijk er echt naar uit. :inlove:

Geplaatst:
Daarnet een afspraak gemaakt. Donderdag ga ik testrijden met een 991 Carrera S met PDK. Ik kijk er echt naar uit. :inlove:

Zou je gaan voor een coupe of een cab?

Geplaatst:
Ik ben echt aan het overwegen om onze M3 te verkopen voor een 911. Afhankelijk van wat de wetgeving zal worden zal dit een nieuwe worden, ofwel een jonge tweedehands. Het zal in geen van beide gevallen goedkoper zijn dan onze M3. Maar als ik toch zoveel moet bijbetalen, dan wil ik eens wat anders.

Like no other. :D

Geplaatst:
Dan heb je je toch serieus gegooid in de "nutteloze" opties.

Ik heb eens een samengesteld en zat aan 100K ex BTW.

Maar wel voor een 991 S ;)

Ola ! Met al dat VAA gedoe denk ik niet dat ik nog snel naar prijzen van dure nieuwe wagens zal kijken...

Geplaatst:
Ola ! Met al dat VAA gedoe denk ik niet dat ik nog snel naar prijzen van dure nieuwe wagens zal kijken...

Idd. Beter eerst investeren in Luxemburgs vastgoed.

Geplaatst:
Idd. Beter eerst investeren in Luxemburgs vastgoed.

2 that, beter dan in een blik metaal!

(maar ik hou wel van die blikken:inlove:)

Geplaatst:

991 lag ook bij mij in de bovenste schuif om in 2012 het wagenpark te vervoegen maar om obvious reasons staat dit plan voorlopig 'on hold'. Je zit dan wel met een relatief lage co2 tegenover andere sportwagens maar het is de nieuwprijs die je nekt voor het VAA.

Geplaatst:

Gewoon sober de merknaam op de achterkant, zo moet dat! :D

Geplaatst:

Vanmorgen dus kunnen testrijden met dit pareltje. Het was een donkerkrijze Carrera S met zwart lederen adaptieve sportstoelen en voorzien van bijna alle toeters en bellen. De PDK had ik al eens getest in de 997, en ook nu weer moet ik vaststellen dat dit een schitterende bak is, en vooral veel beter dan de M-DKG in onze M3. De testrit was maar kort (ca. 1 uur), maar ik heb wel enorm genoten van de sound met de sportuitlaat. Ook heb ik steeds in de 'sport' stand gereden. In deze stand is 'm perfect. Deze 991 is alweer beschaafder geworden dan de vorige generatie. Dat ding is zo comfortabel geworden, en gemakkelijk om mee te rijden, echt zoals een sportieve GT moet zijn. Ik ben alleszins verliefd. Enkel zorgt Elio ervoor dat deze wagen niet meer te betalen is in ons landje. Helaas...

Geplaatst:
Enkel zorgt Elio ervoor dat deze wagen niet meer te betalen is in ons landje. Helaas...

niet overdrijven hé

Geplaatst:

Is er al iets definitief in de wetgeving dan?

Geplaatst:
Vanmorgen dus kunnen testrijden met dit pareltje. Het was een donkerkrijze Carrera S met zwart lederen adaptieve sportstoelen en voorzien van bijna alle toeters en bellen. De PDK had ik al eens getest in de 997, en ook nu weer moet ik vaststellen dat dit een schitterende bak is, en vooral veel beter dan de M-DKG in onze M3. De testrit was maar kort (ca. 1 uur), maar ik heb wel enorm genoten van de sound met de sportuitlaat. Ook heb ik steeds in de 'sport' stand gereden. In deze stand is 'm perfect. Deze 991 is alweer beschaafder geworden dan de vorige generatie. Dat ding is zo comfortabel geworden, en gemakkelijk om mee te rijden, echt zoals een sportieve GT moet zijn. Ik ben alleszins verliefd. Enkel zorgt Elio ervoor dat deze wagen niet meer te betalen is in ons landje. Helaas...

Als je hem particulier koopt is er toch geen probleem?

Geplaatst:

NDDVDB kan dat niet betalen. De D of de B misschien wel. :lol:

Geplaatst:

De B ben ik ondertussen zelf. Wie niet sterk is moet slim zijn.;)

Geplaatst:
Als je hem particulier koopt is er toch geen probleem?

Privé kan ik dat niet betalen.

Geplaatst:
NDDVDB kan dat niet betalen. De D of de B misschien wel. :lol:
De B ben ik ondertussen zelf. Wie niet sterk is moet slim zijn.;)

Ik heb zonet pas die "NDDVDB" begrepen. :D

Geplaatst:

Ik zie geen afbeeldingen alex? Kan ook aan mijn gsm liggen.

Geplaatst:
Aero kit:

Thumb resize.

Thumb resize.

Voorkant kan ermee door, maar die spoiler vanachter past niet imho.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in