Ga naar inhoud

Welke old-school familiebak - 1992 en ouder


Timo

Aanbevolen berichten

5 minutes ago, RRD said:

Je moet dat stilleggen aan de benzinepomp anders geraakt ie niet vol :inlove: 

Ik heb al met een paar dergelijke autos gereden :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, quadrifoglio zei:

Lexus LS400. Plat op de bek, deftige set velgen eronder en een aantal van de dempers van de uitlaat verwijderen.
 

 

Hoe zalig klinkt dat :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Luv4DLM zei:

Compleet ander genre, maar hier zie ik mij met vrouw en kind toch ook wel rijden in het weekend.

Slome V8, ruimte met hopen en een fel kleur. emoji7.png0042ca0a2f32b0c8a07d4f038ca445a6.jpg

Ben helemaal mee!
Deze is bij mij blijven plakken, maar zal wel wat duurder zijn:

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ma heeft ook de R25 V6 Turbo Baccara gehad. Dat was zo luxe vanbinnen en dat reed echt goed, en die kon spreken hoe cool was dat. Zat zelfs al softclose op de koffer, geweldig toch.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Niko80 said:

Mijn ma heeft ook de R25 V6 Turbo Baccara gehad. Dat was zo luxe vanbinnen en dat reed echt goed, en die kon spreken hoe cool was dat. Zat zelfs al softclose op de koffer, geweldig toch.

Gij hebt duidelijk sjans gehad toen je jong was. Menig van ons zou gedroomd hebben van zo een garage thuis.

Heb maar 1 keer met een R25 V6 Turbo kunnen rijden en daar blijft 1 ding van bij: wat er gebeurt wanneer de turbo aanslaat. :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Niko80 said:

 

Efkes scrollen naar second 40 en dan kijken wat er gebeurt eens het toerental boven de 3000t/m komt. :lolz: 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Dante said:

Ik zou deze Alpina B10 kiezen, net binnen budget.

Alpina B10 Tweedehands Benzine in Overpelt van € 38.999,- (autoscout24.be)

Ik vrees wel dat je met een budget van 40k niet gaat toekomen. Het minste dat je moet juist zetten aan dergelijke auto, kost centjes. 😕

Ik zat eigenlijk al een tijd op @Vicious te wachten hier om de B10 te komen neerzetten. Samen met @Order66 is hij waarschijnlijk de enige die echt met zijn droomkist (in het kader van dit topic) rijdt. :) 

(allez, den Order66 rijdt er tenminste mee. De Vis zijnen Alpina hebben we nog nooit op de baan gezien :ninja: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, quadrifoglio zei:

Lexus LS400. Plat op de bek, deftige set velgen eronder en een aantal van de dempers van de uitlaat verwijderen.
 

 

Awel ik zou deze ook kopen dan, voldoet aan alle eisen 😅 en is betrouwbaar, zeker de pre-facelift!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Krikkie said:

Awel ik zou deze ook kopen dan, voldoet aan alle eisen 😅 en is betrouwbaar, zeker de pre-facelift!

Zijn er Lexussen (echte) geweest die niet betrouwbaar waren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, The Swede zei:

Zijn er Lexussen (echte) geweest die niet betrouwbaar waren? 

Nee, behalve de niet echte met 2.2 diesel in het vooronder.

Maar weet van een toyota/lexus mecanicien dat de eerste de beste waren, bij de facelift hebben ze bespaard op onderdelen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, The Swede said:

Gij hebt duidelijk sjans gehad toen je jong was. Menig van ons zou gedroomd hebben van zo een garage thuis.

Heb maar 1 keer met een R25 V6 Turbo kunnen rijden en daar blijft 1 ding van bij: wat er gebeurt wanneer de turbo aanslaat. :lolz: 

Ik heb het lijstje dat mijn pa is gemaakt heeft met zijn privé auto's heeft hier eens gepost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On topic: als ik eigenlijk voor een berline moet kiezen waar genoeg ruimte is voor de hele familie en ik wil dat deze zo goed (= zo modern) mogelijk rijdt, dan kom ik eigenlijk ook bij deze tweeling aan: de XM V6-24 en de 605 SV24

De Xm heb ik zelf nog gehad (spijtig genoeg niet in V6-24 :( ) en dat rijdt echt zalig. Ook vandaag rijdt dat nog als een moderne auto. De 605 is dan weer echt een klassieker. 

 

citroen_xm.jpg

peugeot-605-sv24-1989-549313.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Dante zei:

Ik zou deze Alpina B10 kiezen, net binnen budget.

Alpina B10 Tweedehands Benzine in Overpelt van € 38.999,- (autoscout24.be)

Al vind ik Alpina een van de zaligste merken die er zijn, een E34 B10 of ieder ander geblazen model van die leeftijd zou ik nooit kopen. Dat moet en zal een screaming atmo zijn met liefst dikke longinhoud. Gasrespons, geluid 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Order66 said:

Al vind ik Alpina een van de zaligste merken die er zijn, een E34 B10 of ieder ander geblazen model van die leeftijd zou ik nooit kopen. Dat moet en zal een screaming atmo zijn met liefst dikke longinhoud. Gasrespons, geluid 🥰

Je kan de Alpina B10 ook als atmo hebben met 3.5 in het vooronder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid