Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Top race van McLaren. Stom van dat foutje in de pits, Stoffel kon hoger dan 10e uitkomen. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/356526/pissige-ricciardo-verwacht-excuses-van-verstappen/ Citaat Bij Red Bull Racing zijn de rapen gaar: in de tweede bocht van de Grand Prix van Hongarije elimineerde Max Verstappen teamgenoot Daniel Ricciardo. De Nederlander verremde zich en kwam tegen de zijkant van de Australiër, wiens auto daardoor dusdanig beschadigd raakte dat hij moest uitvallen."Was dat wie ik denk dat het was?", vroeg Ricciardo na de crash over de boardradio. Nadat een bevestigend antwoord vanuit de garage volgde, werd de reactie van de Australiër door de regie weggepiept. Ricciardo is boos op zijn teamgenoot en liet dat vervolgens ook blijken voor de camera van Ziggo Sport. "Ik remde laat en was verbaasd om ineens een knal te voelen. Er was helemaal geen ruimte en Max remde veel te laat."Ricciardo uit forse kritiek op zijn Nederlandse teamgenoot. "Hij verloor wat posities en wilde het meteen goedmaken. Vervolgens zag hij zijn teamgenoot voorbij komen. He was seeing red. Hier is geen excuus voor, er was geen ruimte om mij te passeren", bromt hij. De verstandhouding tussen hem en Verstappen is door het incident bekoeld, geeft Ricciardo toe. "Zodra de race voorbij is zullen de emoties wat afgenomen zijn, maar ik verwacht dat hij zijn fout toegeeft en zijn excuses aanbiedt. Als hij dat niet doet, dan heeft hij een probleem."In een volgend televisie-interview, bij het Britse Sky Sports, voegde Ricciardo eraan toe de actie van Verstappen 'amateuristisch' te vinden. "Hij houdt er niet van als zijn teamgenoot voor hem komt, denk ik."Verstappen kreeg voor de botsing met zijn teamgenoot een tijdstraf van tien seconden opgelegd. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Heerlijk. 't Zou bij Bernie allemaal niet waar geweest zijn. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 9 minutes ago, Glenn-N said: Heerlijk. 't Zou bij Bernie allemaal niet waar geweest zijn. Denk dat hij veel opgestoken heeft die 2 weken in de VS ook. Ipv zich te frustreren op het team gaat hij zich amuseren en meer naar de fans richten. Ik vind het een ferme vooruitgang. 1 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/356526/pissige-ricciardo-verwacht-excuses-van-verstappen/ Bij Red Bull Racing zijn de rapen gaar: in de tweede bocht van de Grand Prix van Hongarije elimineerde Max Verstappen teamgenoot Daniel Ricciardo. De Nederlander verremde zich en kwam tegen de zijkant van de Australiër, wiens auto daardoor dusdanig beschadigd raakte dat hij moest uitvallen."Was dat wie ik denk dat het was?", vroeg Ricciardo na de crash over de boardradio. Nadat een bevestigend antwoord vanuit de garage volgde, werd de reactie van de Australiër door de regie weggepiept. Ricciardo is boos op zijn teamgenoot en liet dat vervolgens ook blijken voor de camera van Ziggo Sport. "Ik remde laat en was verbaasd om ineens een knal te voelen. Er was helemaal geen ruimte en Max remde veel te laat."Ricciardo uit forse kritiek op zijn Nederlandse teamgenoot. "Hij verloor wat posities en wilde het meteen goedmaken. Vervolgens zag hij zijn teamgenoot voorbij komen. He was seeing red. Hier is geen excuus voor, er was geen ruimte om mij te passeren", bromt hij. De verstandhouding tussen hem en Verstappen is door het incident bekoeld, geeft Ricciardo toe. "Zodra de race voorbij is zullen de emoties wat afgenomen zijn, maar ik verwacht dat hij zijn fout toegeeft en zijn excuses aanbiedt. Als hij dat niet doet, dan heeft hij een probleem."In een volgend televisie-interview, bij het Britse Sky Sports, voegde Ricciardo eraan toe de actie van Verstappen 'amateuristisch' te vinden. "Hij houdt er niet van als zijn teamgenoot voor hem komt, denk ik."Verstappen kreeg voor de botsing met zijn teamgenoot een tijdstraf van tien seconden opgelegd. En op FB zitten al die hollanders te janken he. Ni te doen. Dat ze ni inzien dat max gewoon erover is gegaan. Hij kan het echt ni verkroppen dat Ric voor hem rijdt. Wat een fijne en goeie piloot die Ric [emoji8] 2 Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Klopt, heel domme actie van Verstappen en jammer voor RIC Hij is niet snel boos maar nu zal er wel een woordje vallen Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 2 minuten geleden zei Mich: En op FB zitten al die hollanders te janken he. Ni te doen. Dat ze ni inzien dat max gewoon erover is gegaan. Hij kan het echt ni verkroppen dat Ric voor hem rijdt. Wat een fijne en goeie piloot die Ric Moet je eens de reacties op GPUpdate lezen. Is precies HLN. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 En krijgt ook nog 2 strafpunten http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/356536/verstappen-krijgt-naast-tijdstraf-ook-strafpunten-op-licentie/ Citaat Voor zijn crash met teamgenoot Daniel Ricciardo kreeg Max Verstappen tijdens de Grand Prix van Hongarije al een tijdstraf van tien seconden opgelegd, maar daarbij is het niet gebleven. De wedstrijdleiding op de Hungaroring besloot de Nederlander tevens twee strafpunten op zijn licentie te geven.Gevolgen hebben deze strafpunten vooralsnog niet; Verstappen had een bijna perfect rapport op dit vlak. Hij had pas één strafpunt staan, zijn totaal komt nu dus op drie. Wie binnen twaalf maanden twaalf strafpunten sprokkelt krijgt een race schorsing aan zijn broek. Zo ver is het bijvoorbeeld bijna voor Daniil Kvyat.Verstappen schakelde teamgenoot Ricciardo uit met een onhandige actie in de tweede bocht van de race. Hij verremde zich in een poging de Australiër voor te blijven en schoof tegen diens auto. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Zielige race wel van Magnussen vind ik. Eerst klagen bij het incident van Hulkenberg en Grosjean, waar Hulkenberg niets kon aan doen, om hem later dan van de baan te rijden met de opgave tot gevolg. 2 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Alonso heeft weer es zijn supercapaciteiten laten zien... ben echt content voor hem. Ook blij voor Vandoorne, dit neemt toch wat druk van z'n schouders ende 0 is van het bord. Zat meer in en deels zijn fout. Maar het gaat wel beter de laatste GP's. Ook de Honda is stilaan wat betrouwbaarder aan het worden. Ze zitten nu waar ze eigenlijk tijdens de winter moesten zitten. Kunne ze hunne stunt van 1984 herhalen waar ze tegen einde seizoen stilaan een dikke raket van hun motor hadden gemaakt en op niveau vd concurrentie kwamen? Ik twijfel eraan maar we kunnen enkel maar hopen 6 Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Sorry hoor, maar als Verstappen zijn wiel niet geblokkeerd had dan was zijn move wellicht wel geslaagd, er was plaats om het tot een goed eind te brengen, helaas is het mislukt en dat is in mijn ogen gewoon een race incident. Ze zijn nog altijd aan het racen en iedere positie telt, ik zie niet in wat er daar "erover" aan is. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Kon nooit niet lukken, vuile banden door naast de baan te gaan en alles is nog koud. Zoals RIC zei kon hij het gewoon niet verkroppen dat hij achter zijn teammaat ging moeten aansluiten. Dat zijn van die kamikaze moves zoals hij er al een paar gedaan heeft maar nu is het verkeerd afgelopen en dan nog bij een teamgenoot. 3 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Zat met een Hollander naast mij te kijken. 'k Zeg hem bij de herhaling van "dat was een wel erg domme en aggressieve poging. Kerel gaat helemaal in de fout". Zegt die pippo "ja, zo worden het grote jongens" Door uw eigen teammaat er voor nul reden uit te rijden, inderdaad. Dat gastje is echt wel één en al arrogantie. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 VER is gewoon gefrusteerd dat de Red Bull niet mee kan. Was al even lomp als KVY zijn actie op Silverstone. Ik verwacht wel nog een paybak van RIC, zoiets vergeet je als piloot helaas nooit. Alonso zou er vet mee zijn als hij iedereen van de baan moet rijden om er voorbij te geraken Quote
gTa 28.034 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Paar toffe dingen gezien ... maar wat overheerst: BOOOOEEEEEEEH Hungaroring Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Begin wel fan te worden van Hulkenberg ook. Wat die allemaal uit die Renault haalt. Charmant figuur ook. En straight to the point in zijn interview Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.