Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dadis! :lol:

Geplaatst:

Gerucht was dat Audi en Porsche ook op die kar gingen springen...

Puur ter promotie van de huidige markt.

Geplaatst:

Dan is Porsche nog een twijfelgeval tss F1 en Formule E. VAG mikt al lang op de F1

Geplaatst:

Binnen VAG hebben ze weinig extra opties hé, als Porsche met Le Mans stopt dan zie ik die naar F1 trekken. Als ze Le Mans blijven rijden dan gaan ze geen F1 doen. Of het zou Lamborghini moeten zijn, maar die kans is zeer klein. VW kan misschien ook nog, maar dat is strategisch niet relevant. Die zouden beter WTCC gaan doen ofzo.

Geplaatst:

Pagani, Bugatti en Koenigsegg zouden moeten F1 doen gvd

Geplaatst:
1 uur geleden zei PJH:

Pagani, Bugatti en Koenigsegg zouden moeten F1 doen gvd

eerder de 24hr van LeMans: alleen rolkot mogen inbouwen en op semi's moeten rijden, P1/LaF/918 er nog bij

dat zou pas genieten zijn

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

En de piloten moeten zelf wielen wisselen en tanken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei flupke73:

eerder de 24hr van LeMans: alleen rolkot mogen inbouwen en op semi's moeten rijden, P1/LaF/918 er nog bij

Dit. Hier onlangs ook nog in die richting zitten dagdromen.

CapriMauve z'n suggestie is ook best wijs: piloten moeten zelf banden wisselen en tanken. Zalig. :D 

Geplaatst:

My god beeld u de Pagani's in die in het holst van de nacht vollen tap voorbij pappen...:inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op ‎18‎-‎7‎-‎2017 om 20:27 zei dragonfly:

Dat klopt maar ik bedoelde eerder hun bandenprobleem. Plus Bottas zijn strategie die hem voordeel gaf op het einde.

So what we saw at Silverstone was exactly that: Mercedes drivers turning in late and positively, with the car just following its nose, the Ferrari drivers sliding the front of the car into the turns, with the rear then rotating the car into balance.

Around the high-energy fast corners of Silverstone, that balance absolutely killed the front tyres of the Ferraris - until there was no tread left and they delaminated. The Merc's natural balance, borne of its different aero concept, was much better suited than the Ferrari to Silverstone.

Die problemen komen dus voort uit het grondbeginsel van hun ontwerp :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mercedes had sowieso voordeel met hun langere wielbasis

Geplaatst:
Op 19/7/2017 om 21:03 zei TCT:

Halo ziet er niet uit...

idd

jm1608jy373.jpg

f1-testing-halo_3425275.jpg?201603030817

dan kunnen ze beter michel vaillant volgen die tekende 15j geleden al gesloten cockpits op f1 wagens.

al zal dat vermoedelijk wel de volgende stap zijn

http://www.autosport.com/news/report.php/id/120605

Geplaatst:

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/356305/pirelli-ziet-geen-verband-tussen-klapbanden-ferrari-s/

Citaat

Het was bijna té toevallig: twee Ferrari's die een rondje na elkaar te maken kregen met een kapotte band. In de slotfase van de Grand Prix van Groot-Brittannië moest zowel Sebastian Vettel als Kimi Räikkönen halsoverkop naar de pits omdat het rubber gesneuveld was en dus had Pirelli het één en ander uit te leggen. Een analyse heeft echter uitgewezen dat het wel degelijk toeval was dat beide Ferrari's hetzelfde probleem hadden.

Eind vorige week meldde Pirelli al dat het de oorzaak van Vettels probleem gevonden had: de Duitser had een 'slow puncture', een langzaam leeglopende band. Op dat moment was het onderzoek naar de defecte band van Räikkönen nog niet afgerond, inmiddels is dat wel het geval. Pirelli meldt dat het 'specifieke schade' gevonden heeft op twee plekken van de band en stelt dat de mogelijke oorzaak hiervan 'contact met een externe factor' was. De schade tastte de structuur van de band niet aan, waardoor het voor de Fin ook mogelijk was om op een veilige manier de pits te bereiken. Pirelli benadrukt dat de stint van Räikkönen zeker niet lang te was; meerdere tests hebben uitgewezen dat een stint van zo'n 25 rondjes op deze band niet tot enige mate van schade leidt.

Ondanks zijn kapotte band eindigde Räikkönen op de derde plaats in de Grand Prix van Groot-Brittannië.

Geplaatst:
On 25/07/2017 at 6:45 PM, flupke73 said:

Je wil de GT1 klasse terug in het leven roepen? :) Destijds afgevoerd wegens onbetaalbaar geworden.

Geplaatst:

Denk dat ze bij Mercedes eens groen gelachen hebben met het beeld van Kimi en zijn fan een paar maand terug, dus hebben ze nu zelf maar eens gedaan. 

Nevertheless, prachtig natuurlijk voor dat ventje :up: 

Geplaatst:

Den deal tss Sauber en Honda gaat niet door voor 2018. Zou Porsche Sauber overpakken?

Geplaatst:
8 uur geleden zei ir_fuel:

Je wil de GT1 klasse terug in het leven roepen? :) Destijds afgevoerd wegens onbetaalbaar geworden.

Correct me if I'm wrong, maar die GT1 auto's hadden toch weinig weg van het straatvarianten?

Geplaatst:
12 uur geleden zei TCT:

Den deal tss Sauber en Honda gaat niet door voor 2018. Zou Porsche Sauber overpakken?

Komkom, de laatste 20 jaar is het bijna elke zomer het gerucht dat VW groep mogelijk in de F1 komt. 

Geplaatst:

Ja, maar nu zijn ze wel gestopt met WEC en DTM.

Geplaatst:
31 minuten geleden zei TCT:

Ja, maar nu zijn ze wel gestopt met WEC en DTM.

Ook DTM? 

Geplaatst:

Audi stopt en gaat naar formule-e

Geplaatst:
Zojuist zei gewoon ik:

Audi stopt en gaat naar formule-e

Dat is Mercedes :) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid