dragonfly 14.976 Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 En ivm Kubica, inderdaad wel sterk om na 7 jaar sukkelen zo'n prestatie neer te zetten! Hij heeft 2 race afstanden gereden bij 30°C dus fit is hij zeker. Quote
#166 276 Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 7 uur geleden zei dragonfly: Mag je toch niet zomaar weglachen nee, doe ik ook niet. ga helemaal niet ontkennen dat die gast een talent is, maar kan me herinneren hoe vandoorne is opgehemeld geweest. om dan, als het echt om de knikkers gaat en dan moeilijker gaat dan verwacht, neergesabeld te worden. maar zowel leclerc als norris in F1 zou ik een goede zaak vinden. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 Stoffel zijn probleem is dat hij naast Alonso moet rijden, en als je elke week klop krijgt van je teammaat helpt dat ook niet. Ben gewoon bang dat het na Mclaren wel eens zou kunnen gedaan zijn voor Stoffel. Slechte auto of niet, 't zijn enkel de resultaten die tellen in F1 want er staat genoeg volk te wachten om je te vervangen. Ik vermoed dat Leclerc naar Sauber gaat als ze daar een junior team van gaan maken. Norris wss nog jaartje te vroeg, die mag nog naar F2 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 Die arm blijft toch iets vies vind ik. Maf dat hij er nog kan mee rijden. Stukje van zijn garage ook meegenomen precies Quote
gTa 28.034 Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 18 uur geleden zei Monterey Jack: Oei, en ik die dacht dat Chuck Norris altijd en overal onoverwinnelijk was. 1 Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2017 In the end, the germans wins... Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 4 uur geleden zei TCT: In the end, the germans wins... Iets klopt er niet in die zin Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2017 De s'kes zijn voor de verniet vandaag! Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Toch wel iets speciaals, die Leclerc: Gek 8 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Zalig! Hoe opvallend veel vroeger dat ze moeten remmen in vergelijking met F1's... Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Voor de mensen die vergeten zijn waarom Alonso bij Hamilton niet meer zo welkom is. 10 jaar geleden gebeurde dit https://www.facebook.com/Formula1/videos/867486943408289/ Quote
#166 276 Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Op 8/4/2017 om 19:59 zei dragonfly: Voor de mensen die vergeten zijn waarom Alonso bij Hamilton niet meer zo welkom is. 10 jaar geleden gebeurde dit https://www.facebook.com/Formula1/videos/867486943408289/ fantastische piloot, maar ik blijf het een 'zeikblaas-eerste-klas' vinden. nu nog altijd. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 7 augustus 2017 Geplaatst: 7 augustus 2017 Op 8/4/2017 om 19:59 zei dragonfly: Voor de mensen die vergeten zijn waarom Alonso bij Hamilton niet meer zo welkom is. 10 jaar geleden gebeurde dit https://www.facebook.com/Formula1/videos/867486943408289/ Ik ben dat precies wat vergeten. Wat was de reden en context voor dit? Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 7 augustus 2017 Geplaatst: 7 augustus 2017 2 minuten geleden zei Maxime S: Ik ben dat precies wat vergeten. Wat was de reden en context voor dit? Here you go: http://www.skysports.com/f1/news/12433/10959867/fernando-alonso-lewis-hamilton-and-the-hungarian-gp-pit-stop-that-ended-a-mclaren-relationship 2 Quote
#166 276 Geplaatst: 8 augustus 2017 Geplaatst: 8 augustus 2017 (aangepast) 11 uur geleden zei PJH: Zalige commentaar clive james. als ge een uurke vrij hebt ... 8 augustus 2017 aangepast door #166 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 8 augustus 2017 Geplaatst: 8 augustus 2017 On 4-8-2017 at 8:48 PM, #166 said: fantastische piloot, maar ik blijf het een 'zeikblaas-eerste-klas' vinden. nu nog altijd. voor mij is het de top... in die +30j da ik het volg, zelden gezien. Was er in den beginne ook ni zo voor, maar hij heeft zo'n magische dingen laten zien met die ondermaatse Ferrari's dat ik er enorm respect heb voor gekregen. En zeg nu eerlijk, al die toppers die er geweest zijn en zijn, zijn "zeikblazen-eerste-klas" hé... elk in hun specifiek "vakgebied" maar als er iet ni naar hun goesting staat zal de hele wereld het geweten hebben. 2 Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 8 augustus 2017 Geplaatst: 8 augustus 2017 Heb ik ook lang gevonden, edoch heeft hij sinds eind vorig jaar zijn kar gekeerd op dat vlak. Hoe hij nu omgaat met zijn situatie / Honda is ronduit geniaal en ik denk dat hij op zijn manier de fan base van McLaren redt. Quote
#166 276 Geplaatst: 8 augustus 2017 Geplaatst: 8 augustus 2017 26 minuten geleden zei Mich: voor mij is het de top... in die +30j da ik het volg, zelden gezien. Was er in den beginne ook ni zo voor, maar hij heeft zo'n magische dingen laten zien met die ondermaatse Ferrari's dat ik er enorm respect heb voor gekregen. En zeg nu eerlijk, al die toppers die er geweest zijn en zijn, zijn "zeikblazen-eerste-klas" hé... elk in hun specifiek "vakgebied" maar als er iet ni naar hun goesting staat zal de hele wereld het geweten hebben. 21 minuten geleden zei Bouncing Bullet: Heb ik ook lang gevonden, edoch heeft hij sinds eind vorig jaar zijn kar gekeerd op dat vlak. Hoe hij nu omgaat met zijn situatie / Honda is ronduit geniaal en ik denk dat hij op zijn manier de fan base van McLaren redt. misschien heeft het te maken met het ouder worden, maar ik word meer en meer allergisch voor die mannen hun gedrag buiten de cockpit (en in het geval van vettel, ook z'n gedrag in de cockpit). die toppers zijn inderdaad allemaal in hetzelfde bedje ziek en da's waarschijnlijk ook noodzakelijk om de absolute top te bereiken. nogmaals, ik respecteer en bewonder die gasten hun stuurtalent, maar als de race gedaan is zet ik de tv zo snel mogelijk uit. ik vrees dat ik een cynische oude zak geworden ben. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 8 augustus 2017 Geplaatst: 8 augustus 2017 idem hier hoor.... al geniet ik wel van Alonso zijn filmpjes met de jeugd op zijn kartbaan. En dat komt echt vanbinnen uit. Dat is geen marketingstunt of bedoeld om zichzelf populair te maken. 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 9 augustus 2017 Geplaatst: 9 augustus 2017 11 uur geleden zei #166: misschien heeft het te maken met het ouder worden, maar ik word meer en meer allergisch voor die mannen hun gedrag buiten de cockpit (en in het geval van vettel, ook z'n gedrag in de cockpit). die toppers zijn inderdaad allemaal in hetzelfde bedje ziek en da's waarschijnlijk ook noodzakelijk om de absolute top te bereiken. nogmaals, ik respecteer en bewonder die gasten hun stuurtalent, maar als de race gedaan is zet ik de tv zo snel mogelijk uit. ik vrees dat ik een cynische oude zak geworden ben. Komaan... zo erg is het toch ook niet?! Oké, ze hebben allemaal hun mindere kantjes maar als je vergelijkt met andere sporten, dan valt dat toch allemaal best mee. Als je vergelijkt met voetballers, NBA-sterren, ... Die zijn nog een gradatie of vijf erger! Quote
gTa 28.034 Geplaatst: 9 augustus 2017 Geplaatst: 9 augustus 2017 Op 8-8-2017 om 07:55 zei PJH: Zalige commentaar Beestig. Zalig ook om die oude circuits terug te zien. Hoe oneffen die liggen en wat voor 'n soepele ophanging (en veel veerweg) hebben die ouw karren seg, vergeleken met nu. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 10 augustus 2017 Geplaatst: 10 augustus 2017 On 08/08/2017 at 9:36 PM, #166 said: misschien heeft het te maken met het ouder worden, maar ik word meer en meer allergisch voor die mannen hun gedrag buiten de cockpit (en in het geval van vettel, ook z'n gedrag in de cockpit). die toppers zijn inderdaad allemaal in hetzelfde bedje ziek en da's waarschijnlijk ook noodzakelijk om de absolute top te bereiken. nogmaals, ik respecteer en bewonder die gasten hun stuurtalent, maar als de race gedaan is zet ik de tv zo snel mogelijk uit. ik vrees dat ik een cynische oude zak geworden ben. Never meet your heroes 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.