Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mclaren Renault vanaf 2018.

En Sainz gaat daardoor het zitje van Palmer innemen.

Geplaatst:

Niks officieel

Geplaatst:

Ik weet niet of dit de juiste oplossing gaat zijn, op korte termijn wel, op lange termijn leek het mij beter met een 'fabrieksmotor'. Honda die zich 110% inzet tov. een klantenmotor bij Renault. 

Hopelijk draait het goed uit voor McLaren en rijden ze vooraan mee volgend jaar, zou goed zijn voor Stoffen en Alonso.

Boeiende passage in het artikel:

The unexpected development seemingly leaves Red Bull dependent on Honda becoming competitive for 2019 if they themselves are to retain realistic hopes of matching Mercedes and Ferrari - not to mention McLaren-Renault and the Renault works team if the French manufacturers make big strides next year.

And what if Honda don't?

The prospect of Red Bull being sold, potentially as a works Porsche outfit, is already the subject of intense speculation in the paddock. In the shorter term, the futures of both Max Verstappen and Daniel Ricciardo at Red Bull look increasingly doubtful. Both Mercedes and Ferrari have kept their 2019 driver line-up options open by only retaining Valtteri Bottas and Kimi Raikkonen on single-year deals for next season.

Could it be Verstappen and Vettel at Ferrari and Riccardo and Hamilton at Mercedes in 2019?

Or could it be Verstappen and Ricciardo at Red Bull-Aston Martin in 2019 after Christian Horner's tantalising revelation to Sky F1 in Singapore that Red Bull have an engine-manufacturer deal of their own in the offing?

The dominoes may have only started falling…

Breuk tussen Red Bull en Renault dan na 2018? Weer een topteam dat wegzakt? Laat ons hopen van niet.

Geplaatst:
4 uur geleden zei Monterey Jack:

Ik weet niet of dit de juiste oplossing gaat zijn, op korte termijn wel, op lange termijn leek het mij beter met een 'fabrieksmotor'. Honda die zich 110% inzet tov. een klantenmotor bij Renault. 

Hopelijk draait het goed uit voor McLaren en rijden ze vooraan mee volgend jaar, zou goed zijn voor Stoffen en Alonso.

Boeiende passage in het artikel:

Breuk tussen Red Bull en Renault dan na 2018? Weer een topteam dat wegzakt? Laat ons hopen van niet.

Mc laren gaat zijn eigen F1 motor ontwikkelen.;)

Geplaatst:

Met die Renault-blokken kunnen ze wel in de punten rijden. Maar strijden voor het kampioenschap zal nog niet voor nu volgend jaar zijn vrees ik.

Het is niet dat McLaren qua Aero etc véél beter kan dan RedBull, en die rijden ook niet echt mee voor het kampioenschap nu.

Geplaatst:
20 uur geleden zei flupke73:

en Aston die vr RedBull?

Not sure if serious. Aston koopt zijn straatmotoren bij AMG...

Geplaatst:

Welke motor zit er in die Aston Martin Red Bull hypercar?

Geplaatst:
15 minuten geleden zei TCT:

Welke motor zit er in die Aston Martin Red Bull hypercar?

Een Cosworth.

Geplaatst:

Red Bull Cosworth, klinkt ni slecht.

Geplaatst:

Alonso legt efkes een driftje als een baas. :)

Geplaatst:
Not sure if serious. Aston koopt zijn straatmotoren bij AMG...

Alleen de V8bi-turbo
Geplaatst:

McLaren zegt Honda op, Honda is ineens competitief.

:lol:

Geplaatst:

En betrouwbaar! Nog geen motoren of stukken gewisseld.

Geplaatst:
McLaren zegt Honda op, Honda is ineens competitief.
:lol:

Typisch Alonso, die verandert altyd om dan slechter uit te komen :(
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ff gas geven zei den duits :o impressive stuff

Geplaatst:

Verdomme Red Bull... Het gaat sappig worden veur menne neger...

Geplaatst:
4 uur geleden zei TCT:

Red Bull Cosworth, klinkt ni slecht.

12 jaar terug...

Geplaatst:
3 uur geleden zei TCT:

Verdomme Red Bull... Het gaat sappig worden veur menne neger...

Gene stress, Verstappen zal Verstappensgewijs wel Vettel in de eerste bocht er uit knallen waardoor de lachende derde gaat winnen.

Geplaatst:

Zou verstappen al niet slim genoeg zijn om zich niet te moeien in een titelgevecht? Hij kan de titel niet meer winnen, als hij nu het gevecht om het hoogste plekje gaat beïnvloeden door mensen van de baan te rijden, dan zal de mediastorm die hij over zich krijgt van een redelijk omvang zijn...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid