Frekkel 9.309 Geplaatst: 17 september 2017 Geplaatst: 17 september 2017 Ik vond Verstappen wel vrij vlug opschuiven toen Vettel kwam, waarbij hij Kimi raakte. Had hij een fractie gewacht, hij was er voorbij. Naar mijn mening gaat hij niet vrijuit. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 17 september 2017 Auteur Geplaatst: 17 september 2017 1 uur geleden zei Glenn-N: Wtf Geen officieel standpunt van Ferrari blijkbaar, maar van iemand van de SoMe... Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 17 september 2017 Geplaatst: 17 september 2017 En ook een typische fanboy. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 17 september 2017 Geplaatst: 17 september 2017 Op 3-9-2017 om 13:05 zei TCT: Dat mag je dan meteen terugzetten! Hier heb ik niet om gevraagd Zolang ge niet betaalt, niet zagen. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 Op 16-9-2017 om 20:11 zei Riskitalltowin: Tis een Ollander, wat denk je? Het is em weer gelukt. En nu nie komen janken dat ie geen schuld trof... Hij is naar links gegaan en heeft Raikonnen getorpedeerd Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 https://mobile.twitter.com/F1_Images/status/909413729900646400 Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 Verstappen in de sandwich 2 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 2 uur geleden zei Riskitalltowin: Het is em weer gelukt. En nu nie komen janken dat ie geen schuld trof... Hij is naar links gegaan en heeft Raikonnen getorpedeerd Ik wel VER niet verdedigen maar RAI komt daar wel net ook een tik naar binnen net voor Max er tegen zit. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 1 minuut geleden zei Polygoon: Ik wel VER niet verdedigen maar RAI komt daar wel net ook een tik naar binnen net voor Max er tegen zit. Verstappen zat aan het achterwiel, Raikonnen moest richting de racelijn en die beweging was miniem. Raikonnen is wel de laatste die schuld treft. Wat verwacht je anders? Hej, Raikonnen ga maar vol in de ankers want je bent te goed gestart en je verdient dit niet? De start van zowel VES en VET was gewoon kut. Quote
Waky 975 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 VER zijn EGO is gewoon te groot om van de GAS te gaan. Tijd om volwassen te worden.. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 4 minutes ago, Waky said: VER zijn EGO is gewoon te groot om van de GAS te gaan. Tijd om volwassen te worden.. Wtf.. "Ah je doet niet mee voor het kampioenschap, dan kan je maar beter de 2 leiders ruimte laten ipv zelf op nr 1 te eindigen." ... want dat is wat echte volwassen piloten doen! VET maakt een erbarmelijke start maar wil wel zijn startpositie behouden, die heeft dan geen last van zijn ego? 3 hours ago, Riskitalltowin said: Het is em weer gelukt. En nu nie komen janken dat ie geen schuld trof... Hij is naar links gegaan en heeft Raikonnen getorpedeerd Als er 1 is die een ander torpedeert dan is het VET wel, in de hoop dat VES op de rem gaat. Helaas is het dan al te laat om op de rem te gaan gezien VES al te dicht bij RAI zit. Je ziet duidelijk in het begin dat VES opschuift naar RAI en vervolgens corrigeert, op dat moment is RAI zelf al aan het pushen richting VES. Vervolgens gaat VET heel agressief de deur toe doen en de rest is geschiedenis. Iedereen weet dat je niet met 3 door die bocht kan, dan is het wachten op de eerste die plooit, in dit geval heeft iedereen zijn been stijf gehouden, jammer maar helaas. Ik ben absoluut geen VES fanboy maar ik krijg het schijt van zo'n commentaar 3 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 Fout ligt inderdaad nooit bij Verstappen, als je ziet hoe scherp Vettel naar links stuurt, dan kan Verstappen geen kant op. Verstappen was sneller weg dan Vettel, ik zie niet in waarom die van de gas zou moeten. Als Vettel het proper en sportief houdt is er niets aan de hand. 3 hours ago, Riskitalltowin said: https://mobile.twitter.com/F1_Images/status/909413729900646400 Aan de hand van dit zie je toch duidelijk dat Vettel gewoon Verstappen de kant in wil duwen. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 8 minuten geleden zei vince522: Ik ben absoluut geen VES fanboy maar ik krijg het schijt van zo'n commentaar VES hangt er wel vaak tussen als er zoiets gebeurd, niet? Ik heb verder gezegd dat RAI geen blaam treft in het start gebeuren. Maar om nu Horners gewijs een nieuwe bril te moeten gaan kopen, daar krijg ik nu weer het schijt van. VES reed als laatste van de drie en heeft theoretisch het beste zicht op het ganse gebeuren en kan dus doen wat nodig is om zulks te vermijden. 1 Quote
Waky 975 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 Verstappen rijdt graag alles of niets. Hij had dit volgens mij kunnen voorkomen en eens een race uitrijden. Een race wordt toch gvd niet gereden in de eerste bocht? Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 Zojuist zei Waky: Verstappen rijdt graag alles of niets. Hij had dit volgens mij kunnen voorkomen en eens een race uitrijden. Een race wordt toch gvd niet gereden in de eerste bocht? Dan kon je hetzelfde zeggen van RAI. Ik versta echt niet hoe mensen dit op VES kunnen afschuiven 1 Quote
Waky 975 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 (aangepast) Ik schuif het niet af op verstappen, voor mij maakt Vettel de fout, maar Verstappen moet volgens mij terugtrekken om een aanrijding te voorkomen! 18 september 2017 aangepast door Waky Quote
Waky 975 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 De beelden er toch nog maar eens bijgenomen.. Ik geef niemand de schuld, en zeker Verstappen niet, moeilijk te zeggen of hij had kunnen voorkomen. Puur race-incident 3 Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 Laten we de fantastische prestatie van Stoffel niet vergeten jongens Sterk gereden, al zat P6 er misschien in indien de pitstop van McLaren vlot zou gegaan zijn? Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 18 september 2017 Auteur Geplaatst: 18 september 2017 P5 zat er zelfs in. Ze hebben hem de eerste keer te laat binnengeroepen. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 9 minuten geleden zei Waky: De beelden er toch nog maar eens bijgenomen.. Waky toch Quote
Waky 975 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 ..nou geef mij maar een broodje Ferrari astu. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 1 hour ago, Riskitalltowin said: VES hangt er wel vaak tussen als er zoiets gebeurd, niet? Ik heb verder gezegd dat RAI geen blaam treft in het start gebeuren. Maar om nu Horners gewijs een nieuwe bril te moeten gaan kopen, daar krijg ik nu weer het schijt van. VES reed als laatste van de drie en heeft theoretisch het beste zicht op het ganse gebeuren en kan dus doen wat nodig is om zulks te vermijden. Klopt, VES heeft bij momenten last van zijn jeugdig enthousiasme, maar daar zijn ook al heel mooie momenten uit ontstaan. Het is een samenloop van omstandigheden, maar van mij mocht VET wel eens op de vingers getikt worden (<> penalty) voor zijn vrij agressieve versie van de deur toe doen. Quote
Fille 798 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 2 uur geleden zei Riskitalltowin: VES reed als laatste van de drie en heeft theoretisch het beste zicht op het ganse gebeuren en kan dus doen wat nodig is om zulks te vermijden. Ik denk dat je hier toch ook niet mag vergeten dat ie inderdaad als laatste van de drie reed, en het MEESTE opspattende spray te verwerken kreeg. Beste zicht is hier imo wel een understatement, ze reden toen toch al tegen de 200 km/h of meer. Mijn mening zegt, Vettel in fout. Hij duwt VES gewoon naar RAI toe en VET komt gewoon te hard naar binnen toe. RAI moet zich naar de ideale lijn toe draaien, anders haalt ie gewoon de bocht niet, RAI heef hier geen schuld aan vind ik.. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 Met dat startmanoeuvre van VET is op zich weinig mis, gewoon pech dat RAI nog naast VER zat. Hier doet HAM toch net hetzelfde. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.