Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
59 minutes ago, TCT said:

Lewis :party:

Nu kan die in de USA ook de WKtitel pakken zeker?

Moet dan wel 16 punten meer scoren dan Vettel, dus Hamilton 1 en Vettel niet in de top 5, of 2 en Vettel niet in de top 8. In het laatste geval heeft Hamilton net 75 punten voor voor de laatste 3 races en als hij dan 3x uitvalt is hij nog wereldkampioen met meer overwinningen.

Maw, ik zie het ten vroegste in Mexico gebeuren. 

Geplaatst:
15 uur geleden zei Monterey Jack:

Er is nu eentje waar ze Hamilton zijn ronde vergelijken met het vorige record van Massa uit 2006, fenomenaal. Dat samen met het geluid van de Ferrari V10 :inlove: 

V8 ;) 

Geplaatst:

Klopt :fp:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat me ook opvalt aan die drivers meetings is dat Lewis steeds vooraan zit, streverke...

Geplaatst:

Gewoon een reactie van de verkeerde persoon op Hamilton die Vettel een straf wil aansmeren omdat die zijn stuur meenam na zijn crash met Stroll.

Geplaatst:
11 uur geleden zei TCT:

Wat me ook opvalt aan die drivers meetings is dat Lewis steeds vooraan zit, streverke...

Volgens mij komt hij eerder te laat en moet ie noodgedwongen vooraan gaan zitten... 

Hoe komt het eigenlijk dat Gasly nu al in de TR zat ter vervanging van Kvyat, terwijl bij de volgende GP Sainz toch weg zal zijn? 

Geplaatst:
8 minuten geleden zei Maxime S:

Volgens mij komt hij eerder te laat en moet ie noodgedwongen vooraan gaan zitten... 

Hoe komt het eigenlijk dat Gasly nu al in de TR zat ter vervanging van Kvyat, terwijl bij de volgende GP Sainz toch weg zal zijn? 

Ze kregen Palmer niet weg bij Renault.

Anderzijds wilde men Gasley ook vergelijken met Sainz.

Geplaatst:

Thanks!

Dus Gasly blijft nu definitief als 2e piloot naast Kvyat? 

En Palmer is versneld weg wegens tegenvallende resultaten?

Geplaatst:

Palmer had ik al vorig jaar verwacht dat dat zou stoppen

Geplaatst:
21 minutes ago, Mich said:

Palmer had ik al vorig jaar verwacht dat dat zou stoppen

Palmer had heel veel geld mee. Kwam goed uit voor Renault. Door de hele stoelendans met Honda kwam er snel wat extra geld vrij bij Renault, wat Palmer ook overbodig maakte. Men wou Sainz gewoon sneller in de auto om te kijken hoe sterk ze nu al zijn.

Geplaatst:

Heb ik het verkeerd als ik denk dat de Honda-motor stilaan toch beter wordt?

Gisteren was nu wel een slechte GP voor hen (Vooral Vandoorne dan), maar daarvoor begon het toch wat beter te gaan. Of niet?

Geplaatst:
17 minutes ago, Maxime S said:

Heb ik het verkeerd als ik denk dat de Honda-motor stilaan toch beter wordt?

Gisteren was nu wel een slechte GP voor hen (Vooral Vandoorne dan), maar daarvoor begon het toch wat beter te gaan. Of niet?

Honda heeft hun strategie gewijzigd. Ze gaan nu voor grote updates, keer per keer, in plaats van telkens de motor te veranderen wanneer er 1 update is. Hun blok wordt ook beter, maar het was vroeger gewoon niet betrouwbaar. Dat blijkt nu beter te zijn. 

Ik vind het nog steeds jammer dat McLaren naar Renault gaat, volgens mij zit er inderdaad nog (meer) potentieel in de Honda motor, maar het duurde gewoon te lang.

Geplaatst:

Vind het ook jammer. Maar de renault wordt wel goe. Dat is het probleem ni

Geplaatst:

Wat jammer is is dat ze gewoon klant worden en geen partner ship meer met fabriek constructeur

Geplaatst:

Ook voor Alonso. Weer maar es Renault dat hem komt depanneren

Geplaatst:

En langs de andere kant zal Vettel stilaan ook wel doorhebben dat een titel met een Ferrari ni simpel is.
Alonso weet dat maar al te best.

Geplaatst:
15 minuten geleden zei Mich:

Vind het ook jammer. Maar de renault wordt wel goe. Dat is het probleem ni

In hoeverre beinvloedt de bouw van de Renaultmotor versus Honda de aero en chassis?

Geplaatst:
22 minuten geleden zei #166:

misschien ... https://www.motorsport.com/f1/news/gasly-kvyat-toro-rosso-2018-963021/

kan me niet van de indruk ontdoen, dat ze bij toro rosso niet echt overtuigd zijn van gasly.

Als die Honda junior voldoende punten voor een superlicentie heeft zit hij in de wagen...

Gasly, tjah, ze waren vorig jaar al niet overtuigd. Maar je kan hem moeilijk slecht noemen. Maar bij RB zoeken ze alleen zeer goed. Kvyat mag in principe al met pensioen, alleen vertellen ze hem dat nog niet :D 

Geplaatst:

Kvyat brengt nog veel geld mee hé.

Honda is nog altijd een ramp, Alonso heeft weer achteraan mogen starten. En bij Ferrari wil het inderdaad maar niet lukken. Nu al 2 weekends pech door onderdelen van een toeleverancier. Precies sabotage :P 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid