Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
24 minuten geleden zei #166:

kan me niet van de indruk ontdoen, dat ze bij toro rosso niet echt overtuigd zijn van gasly.

Je moet Gasly wat tijd geven hé, huidige F1 is totaal anders dan GP2 of Super Formula.

Maar mijn idee zou zijn dat Gasly beter de SF titel probeert binnen te halen :) 

Geplaatst:
30 minuten geleden zei dragonfly:

Kvyat brengt nog veel geld mee hé.

Dat is nieuw voor mij.

In welke vorm?

An sich is Kvyat snel genoeg voor de top, maar hij zet geen consistente prestaties neer.. blijft fouten maken. Het is zoals een tennisser die elke tiebreak verliest, die zal ook nooit een grand slam winnen he :D 

Geplaatst:
1 uur geleden zei Mich:

En van kvyat wel?? emoji16.png

nee, ook niet. :) probleem bij red bull lijkt wel, dat de echte-super-talenten-vijver leeg is. de jaren dat ze de luxe hadden om iemand als buemi te kunnen slachtofferen, lijken voorbij. misschien zijn ze ook te hard op zoek naar mannen als ricciardo en verstappen. van sainz weet ik ook nog niet goed wat denken. ben benieuwd naar de rechtstreekse confrontatie met hülkenberg.

zou me echt niet verwonderen moesten ze volgend seizoen, niet-red bull juniors een kans geven. misschien brengt honda wel een piloot mee?

1 uur geleden zei dragonfly:

Je moet Gasly wat tijd geven hé, huidige F1 is totaal anders dan GP2 of Super Formula.

Maar mijn idee zou zijn dat Gasly beter de SF titel probeert binnen te halen :) 

dat zagen we dit jaar wel met stoffel. (klotekoers trouwens van stoff. liet zich wel heel makkelijk wegdrummen door raïkkönen.)

ik vind het gewoon raar, dat ze gasly nog niet bevestigd hebben voor volgend seizoen. en dat de fransman beter eerst de japanse super formula titel zou moeten binnenhalen, kan ik alleen maar mee akkoord gaan.

Geplaatst:
1 uur geleden zei #166:

dat zagen we dit jaar wel met stoffel. (klotekoers trouwens van stoff. liet zich wel heel makkelijk wegdrummen door raïkkönen.)

Hij laat zich al vanaf dag 1 makkelijk opzij zetten :( . Totaal het tegenovergestelde van VES

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 uur geleden zei dragonfly:

Hij laat zich al vanaf dag 1 makkelijk opzij zetten :( . Totaal het tegenovergestelde van VES

Lijkt op Hulkenberg in die zin, en die andere Nico.

Geplaatst:

Massa was idd geen aanwinst voor de toeschouwers, dit jaar.

Geplaatst:

Die mens is al sinds zijn accident op zijne retour en had vorig jaar al afscheid genomen...

Geplaatst:

Pierre Gasly is set to fight for the Super Formula title at Suzuka rather than race for Toro Rosso in the Formula 1 United States Grand Prix

https://www.autosport.com/f1/news/132358/gasly-to-skip-us-gp-for-super-formula-finale

Bij Toro Rosso zijn ze er nog niet uit wie ze in de auto willen volgend jaar. Initieel ging Gasly alles rijden dit jaar, maar Franz Tost wil in de VS iemand anders naast Kvyat zetten en laat Gasly vechten voor de Super Formula titel op Suzuka. 

Geplaatst:

Ook bij McLaren proberen ze de youngsters binnen te halen, Lando Norris kan derde piloot worden  ipv Button volgend jaar, na 2 jaar 3e rijder zou die graag terug een seizoen gaan racen in een andere klasse. 

Lando Norris is in contention to replace Jenson Button as McLaren's third driver in 2018, racing director Eric Boullier has said.

Button retired from F1 at the end of last season although he remained signed to McLaren as an ambassador and third driver, stepping in to replace Fernando Alonso at May's Monaco GP.

However, he stated his desire at the Japanese GP to return to full-time racing in another category in 2018 which would leave McLaren needing to find a new reserve.

http://www.skysports.com/f1/news/12433/11077238/lando-norris-could-replace-jenson-button-as-mclarens-third-driver

Geplaatst:

Ze zouden beter Alonso buiten kuisen.

Geplaatst:
Ze zouden beter Alonso buiten kuisen.
Contract van een jaar geven voor volgend jaar hoop ik. Dan Norris met Vandoorne.
Geplaatst:

Norris kan wel rijden denk ik.

Hoe zit het met dat waanzinnig talent van Ferrari, gaan ze die nog niet bekanst promoveren?

Geplaatst:
Norris kan wel rijden denk ik.

Hoe zit het met dat waanzinnig talent van Ferrari, gaan ze die nog niet bekanst promoveren?

LeClerc zie ik eerst nog bij Haas of Sauber debuteren. Ferrari laat niet vaak Rookies rijden

Geplaatst:

Zijn er hier toevallig mensen die al naar de Silverstone GP geweest zijn?

Zou volgend jaar willen gaan, maar vraag mij af hoe ik het best aanpak. Zelf rijden? Trein naar Londen, hotel daar, bus naar de GP? Vliegen op Birmingham en van daar bus naar de GP? Trein nemen van Londen of Birmingham?

London lijkt mij het beste idee, kan ik daar nog wat rondhangen in dat weekend, maar ik heb geen flauw idee hoe je dan snel op de GP kan zijn.

Geplaatst:

Ja maat, dat is eerder een vakantie vraag hé :D 

Tussen London & Milton Keynes is er een trein. (45min) En dan nog een bus of uber nemen zeker.

Geplaatst:
43 minutes ago, dragonfly said:

Ja maat, dat is eerder een vakantie vraag hé :D 

Tussen London & Milton Keynes is er een trein. (45min) En dan nog een bus of uber nemen zeker.

Maar misschien gaan er sommige F1 fans niet op vakantie die mij toch zouden kunnen helpen! 

Ga het eens rustig uitzoeken, trein naar Milton Keynes eens bekijken. De site van Silverstone maakt niet veel duidelijk.

Geplaatst:

Veel blabla maar je weet nog niets. Sky Sports zijn filmpjes zijn veel beter :oops:

En wat is een ICE Engine? :D 

ICE = Internal combustion engine

Geplaatst:

Sky Sports HD :inlove: idd

beste F1 verslaggeving ever

Martin Brundle die dat echt fantastisch doet (strategisch inzicht, technische kennis, weinig blabla)
Crofty die daar de perfecte aanvulling voor is (en nét voldoende spanning vertaalt in z'n live vertalen van wat on track gebeurt)
Ted Kravitz in de pits, die peutert precies vaak info los waar geen enkel ander kanaal beschikking over krijgt
Di Resta met effectieve F1-ervaring die af en toe met goeie tussenkomsten echt verhelderend is
Christian Horner en andere pitlane bosses die geregeld live in de commentary tussenkomen
af en toe toppers die heel 't weekend extra (super-interessante) info komen geven (zoals Nico Rosberg vorig weekend)
voorheen ook Coulthard en Jordan die pre-race echt zot goed commentaar bieden
...

Ik zou 't niet meer willen of kunnen missen.

Enkel jammer dat we Suzi Perry moeten missen :D maar we zien ze nog bij de Moto3/Moto2/MotoGP verslaggeving op BTSports dus dat compenseert. :D 

Als ik dan denk aan de absoluut belabberde commentaar die Stefaan Lammens levert ... zit erg vaak naast de kwestie, heeft niks van background, geen technische bagage, 2/3e van de zaken on track gewoon mist en niks over zegt, continu veronderstellingen in de ether zwiert die vaak kant noch wal raken, ik vermoed zelfs sterk dat F1 absoluut zijn dada/passie niet is en dus maar een beetje z'n job "naar behoren" (so he thinks) komt doen ... miljaar wat een verschil.

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid