Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
29 minuten geleden zei gTa:

Sky Sports HD :inlove: idd

beste F1 verslaggeving ever

Martin Brundle die dat echt fantastisch doet (strategisch inzicht, technische kennis, weinig blabla)
Crofty die daar de perfecte aanvulling voor is (en nét voldoende spanning vertaalt in z'n live vertalen van wat on track gebeurt)
Ted Kravitz in de pits, die peutert precies vaak info los waar geen enkel ander kanaal beschikking over krijgt
Di Resta met effectieve F1-ervaring die af en toe met goeie tussenkomsten echt verhelderend is
Christian Horner en andere pitlane bosses die geregeld live in de commentary tussenkomen
af en toe toppers die heel 't weekend extra (super-interessante) info komen geven (zoals Nico Rosberg vorig weekend)
voorheen ook Coulthard en Jordan die pre-race echt zot goed commentaar bieden
...

Ik zou 't niet meer willen of kunnen missen.

Enkel jammer dat we Suzi Perry moeten missen :D maar we zien ze nog bij de Moto3/Moto2/MotoGP verslaggeving op BTSports dus dat compenseert. :D 

Als ik dan denk aan de absoluut belabberde commentaar die Stefaan Lammens levert ... zit erg vaak naast de kwestie, heeft niks van background, geen technische bagage, 2/3e van de zaken on track gewoon mist en niks over zegt, continu veronderstellingen in de ether zwiert die vaak kant noch wal raken, ik vermoed zelfs sterk dat F1 absoluut zijn dada/passie niet is en dus maar een beetje z'n job "naar behoren" (so he thinks) komt doen ... miljaar wat een verschil.

waar kunt ge de F1 op Sky volgen?

en de motoGP op BTSports?

aangepast door #166
Geplaatst:

Er zijn genoeg streaming sites waar je SkyF1 live kunt volgen hoor.

Ik doe het meestal zo, tv op La Une voor de HD beelden, en op de PC speel ik Sky F1 af. Je moet dan in't begin van de race effe synchroniseren ( stream zal een 15 tal seconden achter lopen).  Maar dan heb je goede beelden + goede commentaar.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
waar kunt ge de F1 op Sky volgen?
en de motoGP op BTSports?

Ik gebruik mamahd.com

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
44 minuten geleden zei Cash:

Er zijn genoeg streaming sites waar je SkyF1 live kunt volgen hoor.

Ik doe het meestal zo, tv op La Une voor de HD beelden, en op de PC speel ik Sky F1 af. Je moet dan in't begin van de race effe synchroniseren ( stream zal een 15 tal seconden achter lopen).  Maar dan heb je goede beelden + goede commentaar.

Wat is een 'goede' site voor streamen van SkyHd voor F1 dan?

Ik heb wel een site waar ik de audio mee kan krijgen, maar het beeld is dan nog voorzien van tal van reclames en ik heb echt het gevoel dat ik op een 'fishy' website zit met versleutelde virussen en dergelijke :D 

Zou liefst van al per race betalen en streamen via een app via chromecast/apple tv of rechtstreeks op tv. Kan toch niet teveel gevraagd zijn...

Geplaatst:

Ik kijk via acestreams naar SkyF1 HD. Werkt meestal zeer goed. Opstarten en bufferen kan een paar min duren, maar eens vertrokken heb je goed beeld en de juiste commentaar.

Ik wil zelfs geen F1 meer kijken zonder Brundle. Eens je dat gewoon bent dat de commentator het verschil kent tussen onder en overstuur (wauters mist daar soms in, wtf) wil je gewoon niks anders meer. 't is zoals gta al zei, een enorme meerwaarde die niet meer weg te denken is.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Niet enkel Brundle. Gelijk vorig weekend, toen Rosberg af en toe 'inside info' gaf, dat was toch absurd leuk en biedt enorm veel méér inzicht? Of gelijk Horner toen bij een (inderdaad clevere) suggestie van Brundle mbt strategie antwoordde met een gevat "that's why you're paid the big money, Martin, to see those things" :lol:  héérlijk! 

Wauters zal het verschil tussen over- en onderstuur wel goed genoeg kennen, denk ik dan. Kerel kan toch een redelijk potje sturen (al las ik dat zijn bruur de betere zou zijn, met name in de regen?). Maar commentariëren is nog iets anders. Met koptelefoon op meerdere schermen volgen, lijsten en notities voor je neus, en dat alles tegelijk bundelen in een woordenstroom die ook nog eens leuk is om naar te luisteren, die steek houdt, die informatief is én die vooral een goede omkadering/meerwaarde is voor wat op het beeld te zien is ... da's nog een ander paar mouwen.

SkySportsF1 is gewoonweg het summum. :inlove: 

Geplaatst:
Op ‎15‎/‎10‎/‎2017 om 11:59 zei gTa:

Sky Sports HD :inlove: idd

beste F1 verslaggeving ever

Martin Brundle die dat echt fantastisch doet (strategisch inzicht, technische kennis, weinig blabla)
Crofty die daar de perfecte aanvulling voor is (en nét voldoende spanning vertaalt in z'n live vertalen van wat on track gebeurt)
Ted Kravitz in de pits, die peutert precies vaak info los waar geen enkel ander kanaal beschikking over krijgt
Di Resta met effectieve F1-ervaring die af en toe met goeie tussenkomsten echt verhelderend is
Christian Horner en andere pitlane bosses die geregeld live in de commentary tussenkomen
af en toe toppers die heel 't weekend extra (super-interessante) info komen geven (zoals Nico Rosberg vorig weekend)
voorheen ook Coulthard en Jordan die pre-race echt zot goed commentaar bieden
...

Ik zou 't niet meer willen of kunnen missen.

Enkel jammer dat we Suzi Perry moeten missen :D maar we zien ze nog bij de Moto3/Moto2/MotoGP verslaggeving op BTSports dus dat compenseert. :D 

Als ik dan denk aan de absoluut belabberde commentaar die Stefaan Lammens levert ... zit erg vaak naast de kwestie, heeft niks van background, geen technische bagage, 2/3e van de zaken on track gewoon mist en niks over zegt, continu veronderstellingen in de ether zwiert die vaak kant noch wal raken, ik vermoed zelfs sterk dat F1 absoluut zijn dada/passie niet is en dus maar een beetje z'n job "naar behoren" (so he thinks) komt doen ... miljaar wat een verschil.

En waar vinde sky ? Betalend met Playsports ofzo iets?

Geplaatst:
13 uur geleden zei PJH:

Ik kijk via acestreams

En waar vind je dan de correcte ID's :ninja: (mag via pm)

Geplaatst:
8 uur geleden zei Maxime S:

En waar vinde sky ? Betalend met Playsports ofzo iets?

Er zijn streaming sites, blijkbaar, maar ik kijk nooit live maar haal dat binnen via torrent (Racing for me).

Geplaatst:

Dat vind ik veel te omslachtig;.. :s 

Geplaatst:

Ik ook.

Gwn playsports van Telenet en daarna de leukste interviews en randanimo volgen op FB (F1 insider en Formula One Fans).

Geen gedoe en gezever, het is zondag met een reden.

Geplaatst:
2 uur geleden zei Maxime S:

Dat vind ik veel te omslachtig;.. :s 

Daar is niks omslachtig aan. Maar dan écht niet. Die site lijst mooi de geuploade files op, je pikt er eentje uit, dat downloadt automatisch. Een keer dubbelklikken op dat gedownloade bestand en 't speelt af. Poepsimpel. En uiterst betrouwbare torrents, niks onveiligs.

Plus: live kijken lukt me toch quasi nooit.

Geplaatst:

Ik denk, maar ben het niet zeker, dat je een acestream ook kunt gebruiken als torrent, en dus uitgesteld kunt kijken. Elk event heeft immers zijn eigen unieke id, we spreken dus niet over een kanaal maar over een uitzending.

Moet ik eens testen :)

Geplaatst:

dit zijn zo van die filmkes, die ge tien keer moet bekijken vooraleer ge mee zijt.

om er een klein beetje aan uit te kunnen, niet vergeten de omschrijving te lezen. er staan er zo nog een paar op AWA1's homepage.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Alonso ook van de partij in 2018 bij McLaren.

Geplaatst:

Was nog niet aan bod gekomen denk ik:

Brendon Hartley maakt zijn F1 debuut als vervanger van Gasly bij Toro Rosso. Heartley reed voor Porsche in het WEC en was vroeger lid van het Red Bull Young Drivers team.

Getting his chance: Brendon Hartley's route to the F1 grid

Le Mans winner and sportscar ace Brendon Hartley is set to make his F1 debut at this weekend’s United States Grand Prix in Austin, completing a remarkable journey to the grid. We look back over the New Zealander’s route to the top…

There’s a certain irony to Brendon Hartley being given his F1 shot by Toro Rosso, given that only seven years earlier he’d been left at a career crossroads when he was dropped from Red Bull’s vaunted young driver programme.

Faced with a similar situation, many a driver might crumble or simply disappear from the racing stratosphere. But Hartley, perhaps infused with the same dogged determination that countrymen Bruce McLaren and Denny Hulme had shown when they made the same trip from New Zealand to Europe in the late 1950s, refused to give up on his racing dreams.

Instead, the then-20-year-old, who’d been picked up by Red Bull as a shaggy-haired teenager in 2006 and immediately placated young driver supremo Helmut Marko by winning the European Formula Renault 2.0 crown the following year, dusted himself down and looked at other options.

Sharing the Formula Renault 3.5 podium with former Red Bull junior team mate Daniel Ricciardo at Monaco in 2011. © LAT photographic

"It was tough, maybe life-changing even," said Hartley of the split that occurred in mid-2010, whilst he in the midst of dovetailing a Red Bull test and reserve role with a drive alongside Daniel Ricciardo in Formula Renault 3.5.

"I'd been with Red Bull a long time. But straight away I was thinking about what I was going to do next...”

After spending the remainder of 2010 and all of 2011 ploughing his own furrow with limited success in GP2 and Formula Renault 3.5, Hartley turned his attention to sportscar racing. It would prove a great fit for the talented youngster, whose single-seater skills proved well-suited to prototype racing, and he rounded off a positive season, which included a debut at Le Mans, with an F1 test outing for Mercedes, a team for which he’d done extensive simulator work. 

Hartley's last F1 run-out came at the 2012 Formula One Young Drivers Test at Magny-Cours, where he drove for Mercedes. © Charniaux /XPB Images/LAT Photographic ref: Digital Image XPB_530541_HiRes © xpbimages.com

His star on the rise once more, the 2013 season saw Hartley return to the top step of the podium and properly establish his sportscar credentials as he won in Grand-Am at Road America and in the European Le Mans series at Paul Ricard.

Those performances helped catch the eye of Porsche, who duly signed Hartley to race alongside fellow antipodean (and F1 retiree) Mark Webber in 2014 as the German manufacturer made a full-scale return to the World Endurance Championship.

Paired with Timo Bernhard, the duo scored a podium first time out and two more before the end of the year, before scooping world championship glory with four wins in 2015. A further four wins followed in 2016 before Hartley, minus Mark Webber but with fellow Kiwi Earl Bamber, landed the big one in 2017: the Le Mans 24 Hours.

Hartley, far left, with celebrates winning the 2017 Le Mans 24 Hours with team mates Earl Bamber (centre) and Timo Bernhard (right). © JEP/LAT Images

But if that victory was amazing, so was what to follow. On the verge of another WEC title, but facing another crossroads with Porsche set to bow out of prototype racing, Hartley’s old employer made a surprise call.

Needing a driver to replace Pierre Gasly while the Frenchman returned to Japan for the Super Formula season finale, Toro Rosso turned to the now 27-year-old New Zealander to fill their vacant cockpit in the United States.

“This opportunity came as somewhat of a surprise, but I never did give up on my ambition and childhood dream to reach F1,” said Hartley, who last tested for the Italian team in 2009.

“I have grown and learnt so much since the days when I was the Red Bull and Toro Rosso reserve driver, and the tough years I went through made me stronger and even more determined.”

Hartley raced at Austin last month in the World Endurance Championship...not only that, he won the race. © May/JEP/LAT Images

Hartley thus will become the ninth New Zealander to race in F1, and the first since Mike Thackwell in 1984. Thackwell entered the highest category of racing at age 19 and made his second and final start at 23.

Hartley has had to wait longer to get his shot in Grand Prix racing, but the journey will no doubt make his experience all the sweeter.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vergis ik me of is Hartley nen hele langen?

Nah, opgezocht, maar 1m84 en Gasley is toch ook 1m77 dus 't verschil is niet extreem en moet op te vangen zijn.

Geplaatst:
1 hour ago, gTa said:

Vergis ik me of is Hartley nen hele langen?

Nah, opgezocht, maar 1m84 en Gasley is toch ook 1m77 dus 't verschil is niet extreem en moet op te vangen zijn.

In de F1 wereld is het wel ne langen :) Maar ook Kvyat is redelijk groot, dus daar kunnen ze een deel van overnemen. 

Geplaatst:

Inderdaad verrassend, maar er zit potentieel in de RedBull, zeker als Renault voor volgend jaar wat stappen zet. Plus zoals Walter zei, veel andere opties heeft hij niet.

Geplaatst:

Net even gekeken naar de uitslagen van de FP1, blijkbaar rijden er nog enkele youngsters mee: Charles Leclerc naast Ericson bij Sauber, 3 tienden trager maar. Daarnaast ook Sean Gelael naast Brendon Hartley bij Toro Rosso, die was wel 1.2 seconden trager dan Heartley. Grotere verschillen ook dan ik verwacht had. Plus Alonso zonder tijd

imageproxy.php?img=&key=d4fdafa3d32b3e6cFP1.png.781e25aa9e77a0350b9eb9a98bd2a819.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid