Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 minutes ago, Monterey Jack said:

2 keer verkeerd. Links en rechts omwisselen en dan nog eens de rechtse omgekeerd steken :lol: Al vraag ik mij wel af waarom ze de 2 kanten wisselen. Zou dat te maken hebben met balans? Of gewoon voor de grap?

Ik ken de details bij F1 niet, maar de moer zit op de velg vermoed ik, en de kans lijkt me niet onbestaande dat de richting van de schroefdraad links anders is dan rechts.

Geplaatst:
11 minutes ago, ir_fuel said:

Ik ken de details bij F1 niet, maar de moer zit op de velg vermoed ik, en de kans lijkt me niet onbestaande dat de richting van de schroefdraad links anders is dan rechts.

toch nog slimmeriken in de klas

Geplaatst:

Hoe zit de schroefdraad het bij Porsche centerlocks?

Geplaatst:
Just now, Le Capri Mauve said:

Hoe zit de schroefdraad het bij Porsche centerlocks?

Bij welke Porsche?

Geplaatst:
8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Bij welke Porsche?

Graag een overzicht.

Geplaatst:

Ik ben allang content als ik weet dat er straatversies zijn waar ge een linkse en een rechtse draad hebt.

Geplaatst:
40 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Ik ben allang content als ik weet dat er straatversies zijn waar ge een linkse en een rechtse draad hebt.

Ja, de Carrera GT.

Geplaatst:

ahja. Die gebruikt racewielen.

Geplaatst:
13 minutes ago, Le Capri Mauve said:

ahja. Die gebruikt racewielen.

?

Geplaatst:
On 3/12/2018 at 2:02 PM, ir_fuel said:

Thanks! Schroefdraad zal dan inderdaad in tegengestelde richting zijn aan beide kanten. 

On 3/12/2018 at 2:14 PM, Mich said:

toch nog slimmeriken in de klas

Altijd gedacht dat de moer er gewoon mee af kwam. Vroeger was dat toch zo, nu blijven die blijkbaar zitten, met een soort van schroefdraad aan de buitenkant ook volgens reddit. 

Geplaatst:

Vraag mij af wat er door die mannen hun hoofd gaat, als er een vuurbal 2 meter voor hun auto rijdt.

Geplaatst:
16 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Vraag mij af wat er door die mannen hun hoofd gaat, als er een vuurbal 2 meter voor hun auto rijdt.

"Accelerate as fast as possible, without spinning on the oil from the burning car infront".

Zo iets denk ik.

Ik denk dat Wurz vooral content is dat hij nog een hoofd en handen heeft.

Geplaatst:
39 minuten geleden, PJH zei:

Ik denk dat Wurz vooral content is dat hij nog een hoofd en handen heeft.

Jup, doet denken aan Alonso-Grosjean in La Source.

Geplaatst:

Schumacher heeft ook iets gelijkaardig meegemaakt in Abu Dhabi toen hij bij Mercedes reed. 

Geplaatst:

Er is een extra DRS zone dit weekend, voor het eerst dus 3 zones:

The chances of seeing more overtaking in Sunday’s season-opening race in Australia have been given a boost with the introduction of a new DRS zone.

In a designated DRS activation zone, a driver within one second of a rival car may activate his DRS. This alters the angle of the rear wing flap, reducing drag and thereby providing a temporary speed advantage.

Traditionally, tracks have one or two DRS zones, but in a bid to further increase overtaking at a track where it is traditionally difficult, F1's governing body the FIA has created a third for the first time at Albert Park.

The new zone begins on the exit of the quick Turn 12, with the aim of helping drivers carry speed on the run down to the tight Turn 13 right hander.

If they fail to make a move stick there, it is hoped they will be closer into the next activation zone that follows the final two corners of the 16-turn circuit.

Geplaatst:

Hamilton :D

I PITTY THE FOOL WHO TOUCHES MY GOLD

Geplaatst:

Vettel heeft Hamilton zijn kapsel gepikt :lolz: 

Geplaatst:

Nieje, ik denk dat Vettel zijn mama zijn haar heeft geknipt. Dafuq is da seg...

Geplaatst:

De eerste dag zit er al op! 

FP1 dacht iedereen dat Mercedes weer vrij spel ging hebben: 

Screenshot_20180323-094745.thumb.jpg.174e26c6d8b6e9596e00d919b50041fa.jpg

Fp2 was veel spannender, op de lange stints zijn Ferrari, Mercedes en Red Bull elkaar waard. 

Screenshot_20180323-094721.thumb.jpg.eb62d8611114530b096d7af62235b93d.jpg

McLaren ook mooi in de top 10, net als Haas F1. Ben benieuwd naar de kwalificatie morgen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Even in uw 2de poging bijna een seconde sneller dan de eerste...

Ze hebben hem toch gewoon een paar extra pk gegeven....

Geplaatst:
19 minuten geleden, Carlito zei:

Even in uw 2de poging bijna een seconde sneller dan de eerste...

Ze hebben hem toch gewoon een paar extra pk gegeven....

Al zijn eerdere runs waren wel ergens slordig, maar die laatste was zoooo netjes! 

Geplaatst:

als je "shatters the morale" ingeeft in google komt er automatisch Schumacher voor te staan nog voor je op enter drukt. Na vandaag mss ook Hamilton :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid