Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 6 minutes ago, TCT said: In de wachtkamer zit e rnog zo eentje... L. Norris Gaat niet over Gasly, wel dat er een Honda eindigt op 4. Bij Red Bull wrijven ze zich al in de handen. Lando Norris is inderdaad een zeer groot talent, niet voor niets testrijder bij McLaren. Knappe race gereden gisteren trouwens. De prestatie van Gasly is natuurlijk erg knap op zichzelf. Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Geplaatst: 8 april 2018 Hartley op 13. Dus het gaat hier wel over Gasly. Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Geplaatst: 8 april 2018 Ook goed gespeeld van Mercedes trouwens met hun #fakepitstop waar ze de gele band klaarhielden. Ferrari is er volledig ingetuind. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 5 minutes ago, TCT said: Hartley op 13. Dus het gaat hier wel over Gasly. Hartley had bij de start wel 10 seconden straf gekregen na het contact met Perez. Zal dan ook wel schade opgelopen hebben. Maar Gasly staat wel een stapje hoger. Quote
flupke73 10.918 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 VAN was toch echt slecht gestart iemand ergens iets gelezen?? Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 spannende koers.... amai! En Vettel perfect gereden. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 De Ferrari was zo snel in de rechte lijn... Ham was toeschouwer Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Zalige race, waauw!! Beeld dat me 't meest bijblijft, helaas: de Ferrari-monteur die richting pitwall een *knak*-beweging maakt met z'n beide onderarmen, om de peten aan de pitwall te laten weten dat die monteur z'n been brak. Sjeez... Gek wat de RedBulls overkwam. Allebei zuiver mechanische problemen, lijkt mij. Heerlijke strategische zet van Mercedes met die pitstop die Ferrari op 't verkeerde been zette ... maar nog heerlijker dat Vettel de tegenzet kon verzilveren: gewoon uitrijden op softs. Zalig. Pïerre Gasley, zeg. Waauw. Echt knappe race!! Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Ik dacht dat dat al lang niet meer mocht, zo van die schijn-pitstops? Ferrari had inderdaad gelukkig z'n power achter de hand, die laatste 4 ronden waren spannend! Verstappen kapot diff na de aanrijding met HAM. Vandoorne nog goed hersteld na die start. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Toch gek dat de Honda-motor nu blijkbaar wel marcheert... Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 51 minutes ago, Maxime S said: Toch gek dat de Honda-motor nu blijkbaar wel marcheert... Deel van de problemen waren ook te wijten aan het design van de wagen zelf bij Mclaren Honda Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 ik vraag me af wat het problem is bij McLaren. Het gaat beter inderdaad maar die lack aan topspeed is wel vreemd. Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Commentaar op La Deux van Gaetan was ook terug zalig. @gTa 1 Quote
Challazer 4.459 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Stoffel wel nog knap van 17 nr 8 gereden toch... Zot van Vettel ook, is in de laatste ronden ff close geweest, maar toch Bottas kunnen afhouden. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 de Ferrari is zo snel in rechte lijn!! Moeilijk voor Mercedes om erover te gaan. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 7 minutes ago, Mich said: de Ferrari is zo snel in rechte lijn!! Moeilijk voor Mercedes om erover te gaan. Bottas zat na de pit-stops te ver en reed op een hardere band. Pas naar het einde toe kwam hij veel dichter om tot actie over te gaan. Te laat natuurlijk. Toen Vettel voorbij Hamilton ging stond hij ook op verse banden + DRS, dan valt daar zelfs niets aan te doen. Ik denk dat het vooral een zaak was van niet dicht genoeg komen aan de straight, want op het einde kwam Bottas steeds kort, maar niet dicht genoeg. De Ferrari was een paar km/u sneller in het eerste deel, dat wel, maar met DRS konden ze dat zo overbruggen normaal Pijnlijk om Vandoorne overal laatste te zien qua snelheid. Die Renault is toch niet wat het zou moeten zijn. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Honda was het niet en de Renault blijkt het nu ook (nog) niet te zijn...? Ze moeten zich toch vragen beginnen stellen bij McLaren !? De prestaties in de eerste 2 GP's zijn een verbetering ten opzichte van vorig jaar, maar ik vraag me oprecht af of dat enkel en alleen door de Renault-motor komt? Indien ze nog met de Honda-motor hadden gezeten, hadden ze waarschijnlijk vergelijkbaar gepresteerd denk ik? Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 14 minutes ago, Maxime S said: Honda was het niet en de Renault blijkt het nu ook (nog) niet te zijn...? Ze moeten zich toch vragen beginnen stellen bij McLaren !? De prestaties in de eerste 2 GP's zijn een verbetering ten opzichte van vorig jaar, maar ik vraag me oprecht af of dat enkel en alleen door de Renault-motor komt? Indien ze nog met de Honda-motor hadden gezeten, hadden ze waarschijnlijk vergelijkbaar gepresteerd denk ik? Ik denk dat ze met het Honda blok van nu zelfs sneller zouden zijn. Maar het McLaren koetswerk, allemaal zeer smal, viel gewoon niet te combineren met hoe Honda hun motor zag. Echt benieuwd naar de progressie die Toro Rosso gaat maken met Honda, ik zie Red Bull - Honda binnen een jaar of 2 meestrijden voor de titel. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 3 uren geleden, Salokin zei: Commentaar op La Deux van Gaetan was ook terug zalig. @gTa Ik gun het je van harte, die hoogstaande commentaren! Ik beperk me tot het ondermaatse SkySportsF1HD... :-/ Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 10 april 2018 Geplaatst: 10 april 2018 Die ene kerel voelt toch even voor de zekerheid of het los hangt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.