msxx 7.829 Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 Bah, VSC verpest alweer een race. Loterij.. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 belachelijk hoe slecht de inhaalmogelijkheden waren. En een geluk voor McLaren. Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 25 maart 2018 Auteur Geplaatst: 25 maart 2018 Zuur voor Hamilton... Nog zuurder voor Haas. Puur geluk voor Vettel. Kudos voor de Maca's. Verstappen te gretig. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 what happened bij HAAS? 2 keer wiel ni vast? Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 Wielmoer die niet 100% juist zat dacht ik. 1x voor en 1x achter. Mega zuur. Quote
0231 172 Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 1 uur terug, TCT zei: Zuur voor Hamilton... Nog zuurder voor Haas. Puur geluk voor Vettel. Kudos voor de Maca's. Verstappen te gretig. Verstappen kon niet anders of gretig zijn anders zat er niks in met een chassis waar duidelijk iets mis mee was. Quote
Lefty 19.512 Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 2 hours ago, 0231 said: Verstappen kon niet anders of gretig zijn anders zat er niks in met een chassis waar duidelijk iets mis mee was. Waanzin dat de commentator dat niet eerder spotte, die kwam elke bocht driftend uit. Quote
#166 276 Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 12 minuten geleden, Mich zei: wat was er mis met zijn chassis? waarschijnlijk de diffusor beschadigd (curbs of ietske te ver langs het asfalt?) in zijn achtervolging op magnussen. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 26 maart 2018 Geplaatst: 26 maart 2018 Voor mij heeft Mercedes de race al verloren in de kwalificatie. Had Bottas niet de muur in gegaan dan stond hij waarschijnlijk op P2. Nu verliest Hamilton in mijn ogen de race omdat Ferrari het tactisch slim speelt. Ze halen Räikkönen binnen waarop Hamilton moet reageren, om de undercut te vermijden. Hierdoor kunnen ze Vettel laten doorrijden en pushen. Uiteraard hebben ze dan geluk met de Safety Car, maar aangezien inhalen op de piste bijna niet mogelijk is, hadden ze weinig andere keuzes. 2 en 3 lag relatief goed vast rond de pit-stops. Dat ze bij Mercedes spreken van een software simulatie fout is natuurlijk jammer, had Hamilton op zijn nieuwe set softs een ronde of 3 kunnen pushen, dan reed hij weer op 1, maar dat vind ik niet de echte oorzaak. Vraag mij ook af wat de rangschikking is op Aero gebied van de Renault motoren. Aangezien dat blok relatief traag is gaat dat de doorslag geven bij de podiumkansen voor McLaren. Red Bull lijkt mij een stap verder te staan, McLaren strijdt daar met Renault F1 zelf. Verder een doodsaaie race, ben blij dat ik daar niet voor opgestaan ben Quote
ICM 24.895 Geplaatst: 26 maart 2018 Geplaatst: 26 maart 2018 6 minutes ago, Monterey Jack said: Voor mij heeft Mercedes de race al verloren in de kwalificatie. Had Bottas niet de muur in gegaan dan stond hij waarschijnlijk op P2. Nu verliest Hamilton in mijn ogen de race omdat Ferrari het tactisch slim speelt. Ze halen Räikkönen binnen waarop Hamilton moet reageren, om de undercut te vermijden. Hierdoor kunnen ze Vettel laten doorrijden en pushen. Uiteraard hebben ze dan geluk met de Safety Car, maar aangezien inhalen op de piste bijna niet mogelijk is, hadden ze weinig andere keuzes. 2 en 3 lag relatief goed vast rond de pit-stops. Dat ze bij Mercedes spreken van een software simulatie fout is natuurlijk jammer, had Hamilton op zijn nieuwe set softs een ronde of 3 kunnen pushen, dan reed hij weer op 1, maar dat vind ik niet de echte oorzaak. Vraag mij ook af wat de rangschikking is op Aero gebied van de Renault motoren. Aangezien dat blok relatief traag is gaat dat de doorslag geven bij de podiumkansen voor McLaren. Red Bull lijkt mij een stap verder te staan, McLaren strijdt daar met Renault F1 zelf. Helaas ja. Allemaal zever gezever in mijn ogen. On 3/25/2018 at 8:46 AM, ICM said: Lang lang geleden won degene die het snelste had gereden. meh 1 Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 26 maart 2018 Geplaatst: 26 maart 2018 Op 3/25/2018 om 08:52, msxx zei: Bah, VSC verpest alweer een race. Loterij.. Goh, eigenlijk was er toen net terug (mogelijkheid tot) een koers. 't Kwam er alleen niet uit omdat de auto's het blijkbaar nog moeilijker hebben dan vorig jaar om in elkaars zog te rijden. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 https://www.facebook.com/Formula1/videos/1008507505972898/ Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 2 april 2018 Geplaatst: 2 april 2018 Amai die HALO ziet er echt stom uit zo op bewegend beeld. Quote
gTa 28.031 Geplaatst: 2 april 2018 Geplaatst: 2 april 2018 Heb (na terugkeer uit vakantie) eerst de F1 bekeken. Dacht dat het "nog wel ok ... niet super maar ook niet slecht" was. Tot ik de MotoGP had gezien. Fuck hoe hard is deze motorsport (F1, that is) verneukt door een oerwoud aan regeltjes en voorschriften met allemaal hun eigen bedoelinkje maar zonder enig coherent resultaat. Damn. Mijn gedacht: vleugeloppervlak sterk beperken (zeker vooraan, WTF is dat met die dingen, een Klingon space vessle heeft minder flappertjes en wiebelertjes dan dat), floorboards in opp beperken, geen verplichte bandenwissel (en zeker geen plicht om 2 verschillende compounds te rijden), pitstop facultatief, geen verbruiksbeperking, geen DRS. Toch erg dat je uiteindelijk vertier moet gaan zoeken in de radio comments tussen rijders en crew, en dat er gewoonweg niet in te halen valt op een circuit (zelfs niet met 3 DRS-zones) en dus de SC of een pitstop allesbepalend is? Fuck this shit. 2 Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 Wat @ir_fuel zegt, Blancpain kijken van 't weekend. 2 Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 13 hours ago, gTa said: Heb (na terugkeer uit vakantie) eerst de F1 bekeken. Dacht dat het "nog wel ok ... niet super maar ook niet slecht" was. Tot ik de MotoGP had gezien. Fuck hoe hard is deze motorsport (F1, that is) verneukt door een oerwoud aan regeltjes en voorschriften met allemaal hun eigen bedoelinkje maar zonder enig coherent resultaat. Damn. Mijn gedacht: vleugeloppervlak sterk beperken (zeker vooraan, WTF is dat met die dingen, een Klingon space vessle heeft minder flappertjes en wiebelertjes dan dat), floorboards in opp beperken, geen verplichte bandenwissel (en zeker geen plicht om 2 verschillende compounds te rijden), pitstop facultatief, geen verbruiksbeperking, geen DRS. Toch erg dat je uiteindelijk vertier moet gaan zoeken in de radio comments tussen rijders en crew, en dat er gewoonweg niet in te halen valt op een circuit (zelfs niet met 3 DRS-zones) en dus de SC of een pitstop allesbepalend is? Fuck this shit. En de auto's smaller maken. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 13 minutes ago, Bouncing Bullet said: Wat @ir_fuel zegt, Blancpain kijken van 't weekend. V8 Supercars kijken ja. Miljaar die races tijdens de F1 waren vet. Wel slecht voor de training. Was tijdens de 3e race een training aan het doen op constante hartslag op de hometrainer ... en toen kwamen de 6 laatste rondes. Check hoe dat ding mijne weerstand moest verminderen om mijn hartslag terug naar het gewenste tempo te krijgen Quote
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 Wat [mention=127]ir_fuel[/mention] zegt, Blancpain kijken van 't weekend. Dit!!! Kijk er echt al naar uit.Ook blij dat ze terug Zolder aandoen. Quote
gTa 28.031 Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 10 uren geleden, Bouncing Bullet zei: Wat @ir_fuel zegt, Blancpain kijken van 't weekend. Will do! Nog nooit echt gevolgd, maar dat kan er eigenlijk wel bij. 1 Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 @ir_fuel Maak jij een topic? Ik volg het nog te versnipperd. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.