Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden, thor zei:

Vandoorne rijdt toch als een watje, neemt al zijn bochten veel te wijd.

De herstart van hem na de SC was abominabel

Wordt tijd dat hij eens een paar ballen kweekt. Bij quasi iedere start of SC verliest hij plaatsen. En bij quasi iedere start of SC wint Alonso plaatsen. 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
3 hours ago, Frekkel said:

Wordt tijd dat hij eens een paar ballen kweekt. Bij quasi iedere start of SC verliest hij plaatsen. En bij quasi iedere start of SC wint Alonso plaatsen. 

waar zijn al die kerels die riepen dat ALO met pensioen mocht gaan omdat VAN eraan kwam... man man man.

Bij McLaren weten ze ook waarom ze die kerel dikke miljoenen betalen.

Stel je ALO es voor in een Redbull.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eigenlijk wel een geanimeerde GP gezien vandaag. En vele zaken bevestigd gezien.

RIC is nog steeds een dijk van een F1 piloot. Wordt vaak de schaduw ingeduwd van VER, maar vandaag bewijst het weer. Rijden met het kopje levert ALTIJD resultaat, vandaag zelfs winst. Rijden met hart levert SOMS winst, vandaag echter verre van. En aan zijn reputatie doet het ook geen deugd.

De overtakes van RIC... ni te doen. Daarom hebben we hem zo graag. Die kerel zit echt in m'n top3 van rijderskransje.

Het moet pijn doen aan VER. Dat hij niet wint zal hij nog wel kunnen plaatsen maar dat RIC met alle pluimen gaat lopen is een bittere pil.

Ferrari vergooit hier gewoon de zege. Red Bull komt ze stelen.

BOT rijdt een dikke koers... echt knap. HAM rijdt in zijn schaduw.

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

eindelijk nog echt eens genoten v/d koers

Geplaatst: (aangepast)

toch wel een knap weekend van bottas. kimi gepakt bij de start, vettel gepakt met de pitstops, maar dan pech bij de safety car. had ook wel mogen winnen van mij.

vettel die kimi wegdrukt bij de start ... :facepalm: ... kunnen die mannen dat nu niet fatsoenlijk afspreken zodat ze één en twee door die eerste bochten geraken? nu valt räikkönen terug en is vettel overgeleverd aan zijn rechtstreekse concurrenten.

ricciardo is toch wel ne speciale. als die ook maar de kans ruikt om te winnen ... fantastisch opportunistische piloot. dik verdiende overwinning. kan zich ergens in vastbijten zoals alleen alonso dat ook kan. knap weer wat de spanjaard vandaag heeft laten zien.

vandoorne mag nu echt wel 'ns uit z'n pijp komen. kan alleen maar akkoord gaan met de commentaren hierboven.

aangepast door #166
Geplaatst:
3 uren geleden, Mich zei:

Eigenlijk wel een geanimeerde GP gezien vandaag. En vele zaken bevestigd gezien.

RIC is nog steeds een dijk van een F1 piloot. Wordt vaak de schaduw ingeduwd van VER, maar vandaag bewijst het weer. Rijden met het kopje levert ALTIJD resultaat, vandaag zelfs winst. Rijden met hart levert SOMS winst, vandaag echter verre van. En aan zijn reputatie doet het ook geen deugd.

De overtakes van RIC... ni te doen. Daarom hebben we hem zo graag. Die kerel zit echt in m'n top3 van rijderskransje.

Het moet pijn doen aan VER. Dat hij niet wint zal hij nog wel kunnen plaatsen maar dat RIC met alle pluimen gaat lopen is een bittere pil.

Ferrari vergooit hier gewoon de zege. Red Bull komt ze stelen.

BOT rijdt een dikke koers... echt knap. HAM rijdt in zijn schaduw.

De radioboodschap "clinical" omschreef het perfect imho. Zonder te overdrijven perfect geplaatste inhaalmanoeuvres.

Geplaatst:

Nog iets wat me weer opviel vandaag. Diene RAI is echt al jaren in ne winterslaap ingedommeld hé. Let op ik heb die kerel super graag he en ik had hem zo graag op de pole zien staan maar dat is nu elke koers dat die:

- zich veel te makkelijk laat voorbijrijden (vandaag mager verdedigd op BOT, en al helemaal op RIC want hij liet hem gewoon de binnenkant kiezen. Kan toch ni!!!)

- niet meer kan inhalen. Die geraakt tot bij een voorligger, maar raakt er dan nooit voorbij... volgt gewoon braafjes alsof hij z'n karretje er heeft aangehangen.

Geplaatst:
17 minuten geleden, Mich zei:

Nog iets wat me weer opviel vandaag. Diene RAI is echt al jaren in ne winterslaap ingedommeld hé. Let op ik heb die kerel super graag he en ik had hem zo graag op de pole zien staan maar dat is nu elke koers dat die:

- zich veel te makkelijk laat voorbijrijden (vandaag mager verdedigd op BOT, en al helemaal op RIC want hij liet hem gewoon de binnenkant kiezen. Kan toch ni!!!)

- niet meer kan inhalen. Die geraakt tot bij een voorligger, maar raakt er dan nooit voorbij... volgt gewoon braafjes alsof hij z'n karretje er heeft aangehangen.

Ik vond dat enorm ook enerverend om te zien. De start kon hij niet aan doen, maar had echt wel verwacht dat hij Bottas nog ging inhalen.

Geplaatst:

Ik ben nog altijd niet over die hula-hoop boven de cockpit. Je kan evengoed naar een gesloten auto kijken, je ziet gewoon niks van de piloot.

Geplaatst:
10 uren geleden, TCT zei:

Ik heb luidop aan het juichen geweest toen Max Seb van de baan tikte :lol:

Allez gast, vorige week was het nog andersom... Graag gehad dat HAM daar plekken verloren had?

Geplaatst:

Heerlijke koers! Afgezien van de Max-actie. 3 merken, 6 piloten. Nice! 

Los van het incident heeft Vettel ook z'n banden aan gort gereden door rondenlang op 1s van Bottas te rijden.

M'n zoontje was misnoegd dat RIC won, maar heb hem ook verteld dat er echt niks mis is met die piloot. Altijd proper, sympa nog erbovenop.

VAN moet beter in de duels. Alleen op de baan in lange stints schat ik m wel hoog in.

Geplaatst:
28 minutes ago, Lotuzzz said:

Allez gast, vorige week was het nog andersom... Graag gehad dat HAM daar plekken verloren had?

Ik had het direct gezegd, Verstappen op soft, die gaat er iemand af kegelen. Zijn buitenom actie op Hamilton was al gewaagd, gaat gelukkig door zijn correctie naar rechts af de baan, voor hetzelfde geld knalt hij daar HAM er al uit. Die inhaalpoging op Vettel was al helemaal absurd. 

Geplaatst:
22 minutes ago, Lotuzzz said:

Heerlijke koers! Afgezien van de Max-actie. 3 merken, 6 piloten. Nice! 

Los van het incident heeft Vettel ook z'n banden aan gort gereden door rondenlang op 1s van Bottas te rijden.

M'n zoontje was misnoegd dat RIC won, maar heb hem ook verteld dat er echt niks mis is met die piloot. Altijd proper, sympa nog erbovenop.

VAN moet beter in de duels. Alleen op de baan in lange stints schat ik m wel hoog in.

Volgens mij heeft ie ook iets te lang zijn banden opgesmoord in zijn spin tgv VER... uit frustratie waarschijnlijk. Maar het heeft hem zeker een plek of 2 gekost 

6 minutes ago, Monterey Jack said:

Ik had het direct gezegd, Verstappen op soft, die gaat er iemand af kegelen. Zijn buitenom actie op Hamilton was al gewaagd, gaat gelukkig door zijn correctie naar rechts af de baan, voor hetzelfde geld knalt hij daar HAM er al uit. Die inhaalpoging op Vettel was al helemaal absurd. 

Was gewoon 2 x dom: ten eerste is het risico heel groot. ten tweede is die HAM ni van gisteren en natuurlijk leunt die beetje naar buitenkant om VER op de vuile lijn te krijgen. Geef maar toe: ze zouden maar al te graag allemaal VER es een lesje leren.

Geplaatst:
53 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Ik ben echt anti-Vettel, sorry, ik moet hem niet...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Geplaatst:
Ik ben echt anti-Vettel, sorry, ik moet hem niet...

Maar eerlijk, t is wel gelijk VET zei, hij zou hem toch doorgelaten hebben, idem met HAM. Verstappen was gewoon sneller, die gingen ze echt nie t leven moeilijk maken. Voor die mannen zijn punten belangrijker.
Geplaatst:

Ben ik de enige die die 10sec penalty voor VER eigenlijk nogal mild vond? 

Door zijn verse rubbers, wist ik quasi onmiddellijk dat hij hooguit 2 plaatsen zou verliezen...

Ik had hem een stop&go of drive trough gegeven.

Geplaatst:
Zojuist, Maxime S zei:

Ben ik de enige die die 10sec penalty voor VER eigenlijk nogal mild vond? 

Door zijn verse rubbers, wist ik quasi onmiddellijk dat hij hooguit 2 plaatsen zou verliezen...

Ik had hem een stop&go of drive trough gegeven.

Ik weet het niet.

Het was in ieder geval consistent met dezelfde situatie en straf als voor Gasley. Zelfde bocht, zelfde fout. Weliswaar met andere achtergrond (team vertelde hem dat Hartley hem door zou laten wegens andere strategie)

Geplaatst:
2 minuten geleden, msxx zei:

Ik weet het niet.

Het was in ieder geval consistent met dezelfde situatie en straf als voor Gasley. Zelfde bocht, zelfde fout. Weliswaar met andere achtergrond (team vertelde hem dat Hartley hem door zou laten wegens andere strategie)

Mja, beide incidenten zijn moeilijk te vergelijken.
Zelfde bocht en beetje zelfde situatie inderdaad. Maar HAR en GAS streden voor... P17 en 18 op dat moment?

Voor het geval VET - VER werd het eindresultaat en de top 5 in mijn ogen definitief beïnvloed. Ik vermoed dat VET zijn P3 min of meer had kunnen behouden zonder dat incident.

Geplaatst:
4 minuten geleden, Maxime S zei:

Zelfde bocht en beetje zelfde situatie inderdaad. Maar HAR en GAS streden voor... P17 en 18 op dat moment?

Voor het geval VET - VER werd het eindresultaat en de top 5 in mijn ogen definitief beïnvloed. Ik vermoed dat VET zijn P3 min of meer had kunnen behouden zonder dat incident.

Jij hecht er meer belang aan.

Maar ze zijn perfect te vergelijken, wegens.... identiek :P 

Geplaatst:

VER moet beetje oppassen of hij wordt de Marquez van de F1 (qua knikkeren dan)

Geplaatst:
25 minuten geleden, msxx zei:

Ik weet het niet.

20 minuten geleden, Maxime S zei:

15 minuten geleden, msxx zei:

Jij hecht er meer belang aan.

Maar ze zijn perfect te vergelijken, wegens.... identiek :P 

Ik vind persoonlijk niet dat teamorders of positie een variabele mogen zijn in de strafbepaling. De ene heeft meer invloed op de race dan de andere maar op zich blijft dat imo wel dezelfde fout.

Geplaatst:
22 minuten geleden, Maxime S zei:

Heb me die bedenking ook gemaalt, maar zoals steeds: Bestraf je de fout of het gevolg. Gevolgen waren groot voor VET inderdaad.

Geplaatst:
14 minuten geleden, Mich zei:

VER moet beetje oppassen of hij wordt de Marquez van de F1 (qua knikkeren dan)

Idd...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid