Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

vier pitstops voor stoffel (hartley en ericsson elk drie, de rest twee). acht rondjes met de softs gereden en dan terug binnen om ultra softs te steken. start was niet zo goed, maar bleef wel uit de problemen. de herstart was dan weer wel goed, heeft daar toch vier man gepakt en kunnen loskomen van die achtervolgers. feit blijft wel dat 'm in de quallies niet de speed heeft van alonso en ook in de race niet die constante tijden van de spanjaard kan rijden.

aangepast door #166
Geplaatst:

De Mclarens vond ik weer heel ontgoochelend gisteren... :(

Ze finishen relatief goed, maar dat komt enkel en alleen door de talrijke incidenten. 

Er moet toch stilaan iets gaan gebeuren daar? Staat die teammanager nog niet onder druk? 

Geplaatst:
10 minuten geleden, Maxime S zei:

Ze finishen relatief goed, maar dat komt enkel en alleen door de talrijke incidenten. 

Er moet toch stilaan iets gaan gebeuren daar? Staat die teammanager nog niet onder druk? 

Enkel de banden staan daar onder druk, Maxxie!

Geplaatst:
22 minutes ago, Maxime S said:

Wat is die ALO toch een piloot hé.... in ware Gilles Villeneuve stijl op 2 wielen naar de pits...als laatste weer de baan op met een beschadigde onderbodem en toch weer dik inde punten gereden. Wereldklasse.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

VAN zou een lekke band gehad hebben in de softs. Vandaar de wissel na een aantal ronden. 

Geplaatst:
1 minuut geleden, Mich zei:

Wat is die ALO toch een piloot hé.... in ware Gilles Villeneuve stijl op 2 wielen naar de pits...als laatste weer de baan op met een beschadigde onderbodem en toch weer dik inde punten gereden. Wereldklasse.

absoluut! Beste piloot van allemaal, ik blijf er bij!

Vandaar mijn grote ontgoocheling alweer. Het is zo'n uitzonderlijk piloot maar ik vrees dat het maar bij 2 wereldtitels zal blijven. McLaren moddert nu al 3-4 jaar aan, echt belachelijk! 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dienen Goss zou met zijn kloten buiten liggen en Zak Brown wordt CEO.

Geplaatst:

Toto Wolff moet gewoon weer koers rijden B)

Geplaatst:

Als ge naar de stand ziet, er zijn nog ni echt winnaars geweest he dit seizoen.
Vettel en Hamilton staan dan wel bovenaan maar hebben ook al veel punten verprutst.
Alle 4 de koplopers hebben al heel wat malchance gekend.
Daarachter de Redbulls idem, maar daar zitten ook pannes en crashes tussen.

Max doet enorm aan Senna denken in zijn beginperiode. Kenners zullen me wel gelijk geven. Zelfde attitude on track. Ikzelf ben daar geen fan van. Maar ik kan hem ook ni haten, want soms doet ie meesterlijke dingen en daar kan je niks dan respect voor hebben.
Ik zie eigenlijk liever die gewiekste Ricciardo bezig. We kunne er ni omheen dat ze bij mekaar het beste van hun kunnen naar boven brengen. Heerlijk om zien!!

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Ik hoop enorm hard dat Kimi de komende races de puntjes nog eens op de i kan zetten, wat poles kan rijden en consistent podiums blijft scoren.
Als hij Vettel bijhoudt (of inhaalt) in punten zit er héél misschien wel een wereldtitel in, want de Ferrari lijkt toch de betere wagen. 

Benieuwd wat de komende Europese races brengen.

Geplaatst:

My 2 cents,

Ricciardo gaat naar de buitenkant als schijnbeweging -hij ging er duidelijk nooit buitenom langs gaan- om Verstappen te laten opschuiven naar de buitenkant om te blokkeren, wat hij ook doet. Daarna wil hij de binnenkant pakken, maar Verstappen komt er terug voor. Is dat een tweede beweging? Hmm. De rijder op kop mag de rijlijn naar de bocht kiezen. Op dat moment heeft Ricciardo al zoveel momentum dat hij vol in de remmen moet gaan tot zijn wielen blokkeren en zonder downforce Verstappen aanrijdt.

Beiden schuld idd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het is als rijden op de n49. Er rijdt ook altijd wel een tragere Hollander in de weg.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
23 minutes ago, Glenn-N said:

Ik hoop enorm hard dat Kimi de komende races de puntjes nog eens op de i kan zetten, wat poles kan rijden en consistent podiums blijft scoren.
Als hij Vettel bijhoudt (of inhaalt) in punten zit er héél misschien wel een wereldtitel in, want de Ferrari lijkt toch de betere wagen. 

"Kimi, Sebastian is faster than you"

Sad to say, maar ik vrees dat ze er bij Ferrari alles gaan aan doen om Vettel wereldkampioen te laten worden. Tenzij er een moment komt waarop het voor Vettel uitzichtloos wordt naar de titel toe, maar dat gaat dus nog heel lang duren.

Geplaatst:
20 minutes ago, Glenn-N said:

ik vrees ervoor. Ik hoop het ook hé maar ik geloof er ni in. Telkens als de druk hoog is, doet hij een stommiteit. Hij rijdt steengoed, maar mist de kers op de taart.

Let op, ik denk dat ik zowat dezelfde zou zijn. Het net verprutsen of ni kunnen afmaken. :D:D

20 minutes ago, ICM said:

My 2 cents,

Ricciardo gaat naar de buitenkant als schijnbeweging -hij ging er duidelijk nooit buitenom langs gaan- om Verstappen te laten opschuiven naar de buitenkant om te blokkeren, wat hij ook doet. Daarna wil hij de binnenkant pakken, maar Verstappen komt er terug voor. Is dat een tweede beweging? Hmm. De rijder op kop mag de rijlijn naar de bocht kiezen. Op dat moment heeft Ricciardo al zoveel momentum dat hij vol in de remmen moet gaan tot zijn wielen blokkeren en zonder downforce Verstappen aanrijdt.

Beiden schuld idd.

Lauda (en het merendeel vd paddock) legt de grootste schuld bij VER. Omdat hij door dat 2de afwijken eigenlijk wist dat RIC geen gat meer had, terwijl die met 10km/u meer niks meer kon doen. The point of no return was op dat moment al gepasseerd.

Soit, gaat allemaal zo snel hé... achteraf makkelijk gezegd.

En je bent ook onder teammaats bezig hé... dit was ni met een Fer of Merc.

Geplaatst:

Ze moeten Danny Ric gewoon in de Ferrari zetten volgend jaar.

Geplaatst:
17 minutes ago, Mich said:

Lauda (en het merendeel vd paddock) legt de grootste schuld bij VER. Omdat hij door dat 2de afwijken eigenlijk wist dat RIC geen gat meer had, terwijl die met 10km/u meer niks meer kon doen. The point of no return was op dat moment al gepasseerd.

Soit, gaat allemaal zo snel hé... achteraf makkelijk gezegd.

En je bent ook onder teammaats bezig hé... dit was ni met een Fer of Merc.

Absoluut, VER wist dat wanneer hij daar de deur dicht deed, RIC vast zat. Hij heeft de gevolgen onderschat, maar louter technisch mocht hij dat doen. Hij is wel in fout omdat hij dat had moeten kunnen inschatten idd.

Geplaatst:

Viel wel op bij de duels vroeger in de race dat RIC telkens genoeg plaats liet, terwijl VER toch vaak wat smeriger uit de hoek kwam.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 hours ago, PJH said:

Ze moeten Danny Ric gewoon in de Ferrari zetten volgend jaar.

Of Leclerc :) 

Geplaatst:

Na 53 seconden Alonso op 2 banden :lol: Hoe die nog in de punten eindigt is mij een raadsel :D 

Gasly en Magnussen ook op 4:21, wat Magnussen daar uitsteekt is toch ook maar vuil.

Geplaatst:

Er komt misschien een nieuwe GP bij, Downtown Miami:

Formula 1 have announced a proposal to hold a Grand Prix in Miami in 2019.

Liberty Media, who took control of F1 in late 2016, have often spoken of their desire to add US "destination cities" to the calendar, and have detailed a proposal for a street race in downtown Miami next season.

A vote at the City of Miami Commission will take place on May 10, where it will be decided whether to proceed with these plans - with a multi-year race contract up until 2028 under consideration.

There has never been an F1 race in Miami before, with Austin currently the only US city hosting an event.

https://drivetribe.com/p/f1-in-2019-formula-1-announce-proposal-RHW6ETHaQ-K28v_AkFlX0w?iid=SmWUKd8uTISulI8v985N2g

Geplaatst:

Street races zijn boring

Geplaatst:

In de plaats van Baku, heb ik ergens gelezen.

Geplaatst:
Op 30/4/2018 om 13:52, Glenn-N zei:

Viel wel op bij de duels vroeger in de race dat RIC telkens genoeg plaats liet, terwijl VER toch vaak wat smeriger uit de hoek kwam.

En dat maakt Ric de betere rijder van de twee. Verstappen gaat dringend toch wat volwassenheid in het rijden moeten leggen. Het WK wordt alleen nog maar gewonnen door consistentie, niet meer door te vlammen en als eerste over de streep te komen om races te compenseren door materiaalpech zoals pakweg 25 jaar geleden

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid