Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo zot zijn ze in Monaco zelfs niet.

Voor ons als kijker niet leuk maar ik blijf het gevoel hebben dat de rijders Monaco wel leuk vinden. Misschien omdat de helft er woont en het leuk is om tijdens een GP in hun eigen nest te maffen? :P 

Geplaatst:
Zojuist, gTa zei:

Schrappen van de kalender, zeg ik. Laat dat kustdorpje gewoon mooi zoals 't is en snap dat dat 2.000% ongeschikt is om een F1-GP op te houden.

Desnoods bouwen ze maar wat hoger in de bergen een soort van mountain course, dát zou vet zijn. :inlove: 

Dat zou echt nog cool zijn,en monaco zelf schilderachtig op den achtergrond. Dan vlamt LH voorbij zijn eigen kot. 

Geplaatst:
1 minute ago, Polygoon said:

Zo zot zijn ze in Monaco zelfs niet.

Voor ons als kijker niet leuk maar ik blijf het gevoel hebben dat de rijders Monaco wel leuk vinden. Misschien omdat de helft er woont en het leuk is om tijdens een GP in hun eigen nest te maffen? :P 

Ze vinden de kwalificaties en trainingen leuk, de race zelf heel wat minder. Juist die op P1 zal dat nog wat plezant vinden, machinist voor een dag zijn.

Geplaatst:

We geven ze voor dat weekend gewoon F1 Powerboats en racen rond het Red Bull energy station, voorbij sailing yacht A, enz...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Alles samen vind ik het best een aangename GP. Auto's die elders minder zijn kunnen  hier vaak iets meer. De vrije trainingen, de spanning van de qualy. Het belang om niet te crashen. Het zoeken naar genoeg vrije ruimte voor een snelle ronde. De onboard beelden van blind insturen, apex en blind uitsturen tussen die vangrails vind ik toch nog steeds best impressionant. Tijdens de race gebeurt er meestal ook wel wat, nu wel iets minder op Leclerq na. Die paar rondes verdedigen van VAN op VER heb ik wel van genoten, de 'spanning' van het probleem van RIC en VET die niet korter kwam door bandenproblemen. BOT die zijn kas zat op te vreten achter RAI. Ok, er zijn niet veel inhaalbewegingen, maar alsof die er op andere circuits wel zijn. Hem er voorbij zetten op een recht stuk is nu ook weer geen sensationeel inhaalmanoeuvre hé.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
18 minuten geleden, Frekkel zei:

Alles samen vind ik het best een aangename GP. Auto's die elders minder zijn kunnen  hier vaak iets meer. De vrije trainingen, de spanning van de qualy. Het belang om niet te crashen. Het zoeken naar genoeg vrije ruimte voor een snelle ronde. De onboard beelden van blind insturen, apex en blind uitsturen tussen die vangrails vind ik toch nog steeds best impressionant. Tijdens de race gebeurt er meestal ook wel wat, nu wel iets minder op Leclerq na. Die paar rondes verdedigen van VAN op VER heb ik wel van genoten, de 'spanning' van het probleem van RIC en VET die niet korter kwam door bandenproblemen. BOT die zijn kas zat op te vreten achter RAI. Ok, er zijn niet veel inhaalbewegingen, maar alsof die er op andere circuits wel zijn. Hem er voorbij zetten op een recht stuk is nu ook weer geen sensationeel inhaalmanoeuvre hé.

Sluit ik me bij aan. En bij Monaco weet je gewoon op voorhand dat het een slaapGP is, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om dat live op tv te bekijken. 

Geplaatst:

Het rechte stuk onder de tunnel langer maken door de chicane te verwijderen en dan de eerste bocht wat aanpassen. Done deal toch?

Of men kan ook gewoon die auto's aanpassen, gigantische breed en aero gevoelliger dan vorige jaren. Surprise dat ze niet kunnen inhalen!

Geplaatst:

Eigenlijk echt zot dat EN Hamilton EN Vettel, met twee verschillende wagens, niet voorbij een kar geraken met een MGU-K probleem. Dan weet je toch dat er een probleem is met je sport :D

Blijft wel heerlijk om naar te kijken :inlove: Zin om naar Spa te gaan na een pauze van 5 jaar, maar geen zin in al die hollanders.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 minutes ago, PJH said:

Eigenlijk echt zot dat EN Hamilton EN Vettel, met twee verschillende wagens, niet voorbij een kar geraken met een MGU-K probleem. Dan weet je toch dat er een probleem is met je sport :D

Blijft wel heerlijk om naar te kijken :inlove: Zin om naar Spa te gaan na een pauze van 5 jaar, maar geen zin in al die hollanders.

Denk vooral met het circuit hoor. Hamilton reed op 10 ronden een gat van 9 seconden dicht. 

Geplaatst:
4 uren geleden, gTa zei:

Schrappen van de kalender, zeg ik. Laat dat kustdorpje gewoon mooi zoals 't is en snap dat dat 2.000% ongeschikt is om een F1-GP op te houden.

Desnoods bouwen ze maar wat hoger in de bergen een soort van mountain course, dát zou vet zijn. :inlove: 

Dat heet het WRC Monte Carlo! 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Kwalificatie voor punten (Oude puntenverdeling voor top 6) en dan 2 sprintraces van 30 rondes met de bovenste helft van de grid in 1 race (Gewone puntenverdeling) en de onderste helft in een andere (Oude puntenverdeling). Zo worden de mindere teams ook gemotiveerd)

Geplaatst:

LOL

Dat circuit bestaat echt? :oops::oops:

Ik herken het vanop de Playstation :lol::lol:

Geplaatst:

Het is niet dat de races uit Australië hier vaak in het nieuws komen, op de F1 na. Maar het was me werkelijk nog niet opgevallen. Had wel gedacht dat het een echt circuit was, maar had eerder de US in gedachten.

Geplaatst:
20 minutes ago, dragonfly said:

Oei, msxx toch

ik denk zelf dat @ir_fuel daar V8 supercars gaan kijken is?

https://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Panorama_Circuit

Die is naar de 12hr van Bathurst geweest dacht ik, dat is inderdaad daar. Voor mij persoonlijk een van de mooiere circuits op deze aardbol, zeker dat stuk op/af de berg/heuvel.

Geplaatst:
9 uren geleden, msxx zei:

Het is niet dat de races uit Australië hier vaak in het nieuws komen, op de F1 na. Maar het was me werkelijk nog niet opgevallen. Had wel gedacht dat het een echt circuit was, maar had eerder de US in gedachten.

Mond spoelen aub!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wauw.

Geplaatst:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
14 uren geleden, msxx zei:

LOL

Dat circuit bestaat echt? :oops::oops:

Ik herken het vanop de Playstation :lol::lol:

:shock: 

Dat wil dan ook zeggen dat je dit nog niet hebt gezien ... it's awesome!

• Vind ik leuk 5
  • Thanks Friendly 2
Geplaatst:
On 5/28/2018 at 10:47 AM, Monterey Jack said:

Hier nog een afbeelding van de plannen voor die uitbreiding:

103-PRESENTATION%20EXTENSION%20GF%20%20P

Je ziet linksboven nog de bocht naar de tunnel. Dit gaat dus niet de redding zijn van het huidige circuit :) 

Ik lees er niets over maar de mensen die nu aan het water wonen, vinden zij dat wel leuk dat er voor hun gebouwd wordt? Doet toch ook wat aan de waarde van je pand?  Normaal gezien zou er niets te hoog gebouwd worden dus heb je nog altijd zeezicht maar dat is wel x 100 meter verwijderd in plaats van 50 meter (ofzo).

Geplaatst:
5 minuten geleden, Timo zei:

Ik lees er niets over maar de mensen die nu aan het water wonen, vinden zij dat wel leuk dat er voor hun gebouwd wordt? Doet toch ook wat aan de waarde van je pand?  Normaal gezien zou er niets te hoog gebouwd worden dus heb je nog altijd zeezicht maar dat is wel x 100 meter verwijderd in plaats van 50 meter (ofzo).

Natuurlijk vinden die mensen dat niet plezant. Maar daar kan je weinig aan doen. 

Zelfde met de appartementen boven de Delhaize aan de Londenstraat, die gaan het ook niet leuk vinden als die nieuwe blok pal voor hun zicht komt. Kan je weinig aan doen lijkt me.

Geplaatst:
14 minutes ago, Polygoon said:

Natuurlijk vinden die mensen dat niet plezant. Maar daar kan je weinig aan doen. 

Zelfde met de appartementen boven de Delhaize aan de Londenstraat, die gaan het ook niet leuk vinden als die nieuwe blok pal voor hun zicht komt. Kan je weinig aan doen lijkt me.

Vind je dat vergelijkbaar? In Monaco bouwen ze op het water, in Antwerpen was die grond er al. En op de plannen (Monaco) die ik zag zouden ze nog wel hun uitzicht behouden.

Daarnaast gaat dit over een heel speciaal publiek met redelijk wat geld en mogelijk invloed en connecties. Misschien boeit het ze ook niet of weten ze iets meer dan het gewone publiek of krijgen ze geld toegestopt. 

Geplaatst:
1 minuut geleden, Timo zei:

Vind je dat vergelijkbaar? In Monaco bouwen ze op het water, in Antwerpen was die grond er al. En op de plannen (Monaco) die ik zag zouden ze nog wel hun uitzicht behouden.

Daarnaast gaat dit over een heel speciaal publiek met redelijk wat geld en mogelijk invloed en connecties. Misschien boeit het ze ook niet of weten ze iets meer dan het gewone publiek of krijgen ze geld toegestopt. 

Ik weet niet hoe de openbare ordening in Monaco werkt maar ik weet wel dat er al heel lang sprake is van landwinning in het water dus veel van die mensen zullen daar wel rekening mee gehouden hebben.

Het gaat daar om een speciaal publiek met veel connecties, maar de meeste van die personen daar zijn zo waardoor je terug "one of the people" wordt lijkt me.

Ik weet niet waarom maar Monaco trekt altijd mijn interesse, er is geen klote te zien maar toch ... 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid