Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Just now, Polygoon said:

Mooi, had op unibet een betje lopen dat ze niet allebei gingen uitrijden :D 

Als je dat wint moet je extra geld afgeven of wat?

Geplaatst:
1 minuut geleden, Monterey Jack zei:

Als je dat wint moet je extra geld afgeven of wat?

Stond toch nog 2.60. Vandaar dat ik hem genomen heb :D 

Geplaatst:

Er wordt dan wel altijd lacherig gedaan over Renault, maar ze zijn toch wel mooi best of the rest. Redelijk zuur voor mclaren toch wel.

Geplaatst:

Winnie Harlow's schuld...

Geplaatst:
28 minuten geleden, Glenn-N zei:

Vraag me de laatste tijd echt af waarom ik nog kijk. Altijd opnieuw een optocht beslist door pitstrategie zonder noemenswaardige deftige duels on-track.

Eigenlijk is het dat zelfs nog niet. Gewoon een optocht, weinig pitstrategie aan.

Ik kijk nu bijna enkel als ik echt niks beters te doen heb, vroeger wou ik voor geen geld van de wereld races missen. 

Geplaatst:

Ik heb morgen meer actie in mijn daily commute op den e19...

Geplaatst:
1 uur geleden, Martini Racing zei:

Ik was jarenlang heel grote fan van Raikkonen, maar wat een teleurstelling is die toch geworden. Nog geen enkele keer een kwalificatie gereden zonder een foutje te maken, nog geen enkele start zonder een plaats te winnen en zelden nog dicht volgen op z'n voorganger. Triestig eigenlijk...

Volgend jaar Toyota.

Geplaatst:

Ik kijk met m'n zoontje en dat maakt het nog leuk :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden, TCT zei:

Winnie Harlow's schuld...

1 uur geleden, flupke73 zei:

De Speedster???

Ik ben dus niet de enige die dat denkt :D 

Geplaatst:

Geeuw, volgend weekend Lemans ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Blijf Canada een fantastisch circuit vinden, die ligging :inlove:

Afbeeldingsresultaat voor F1 Canada

Geplaatst:

Ik ook :inlove:

Race-gewijs was het gisteren niet on-par, zeer tactisch en voorzichtig allemaal. HAM in een dipje? Is een heel specifiek circuit natuurlijk, beetje Zolder-like van ritme lijkt me. Behalve die lange rechte lijn dan.

Geplaatst:
26 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Ik ook :inlove:

Race-gewijs was het gisteren niet on-par, zeer tactisch en voorzichtig allemaal. HAM in een dipje? Is een heel specifiek circuit natuurlijk, beetje Zolder-like van ritme lijkt me. Behalve die lange rechte lijn dan.

De Mercedes PU was één van de enige die nog niet de evolutie had. Volgende GP gaan zij ook met de geüpdatet PU rijden en dat gaat de zaken weer keren denk ik.

Ik vond z'n poging om RIC in te halen nog wel leuk om zien. Banden zo goed als op, beetje glijden maar tenminste nog wat spannend.

Geplaatst:

Ik heb deze GP eens gezien op Play Sports, op zich vond ik de commentaar nog niet ZO slecht. Een paar keer dat ze missen van coureur maar af en toe wel leuke extra weetjes. Wel grappig dat ze altijd maar liggen te sakkeren op de Producer :D 

Geplaatst:
2 hours ago, Polygoon said:

De Mercedes PU was één van de enige die nog niet de evolutie had. Volgende GP gaan zij ook met de geüpdatet PU rijden en dat gaat de zaken weer keren denk ik.

Ik vond z'n poging om RIC in te halen nog wel leuk om zien. Banden zo goed als op, beetje glijden maar tenminste nog wat spannend.

Hamilton gebruikt ook nog steeds dezelfde motor, die zit aan het einde van zijn levensduur. Miste wat power. 

2 hours ago, Polygoon said:

Ik heb deze GP eens gezien op Play Sports, op zich vond ik de commentaar nog niet ZO slecht. Een paar keer dat ze missen van coureur maar af en toe wel leuke extra weetjes. Wel grappig dat ze altijd maar liggen te sakkeren op de Producer :D 

Ale zeg :lolz: De momenten dat je net wakker werd tussen de dutjes door misschien :D Ze zeggen echt elke race hetzelfde, al kan je dat niet weten als het de eerste keer is dat je keek. 

Geplaatst:
Zojuist, Monterey Jack zei:

Hamilton gebruikt ook nog steeds dezelfde motor, die zit aan het einde van zijn levensduur. Miste wat power. 

Ze gebruikten ze inderdaad allebei.

1 minuut geleden, Monterey Jack zei:

Ale zeg :lolz: De momenten dat je net wakker werd tussen de dutjes door misschien :D

Wat is het alternatief? In het frans kijken misschien, ja.

Geplaatst:
6 minutes ago, Polygoon said:

Er is er geen, LaDeux kan, of beeld van Telenet/LaDeux nemen en geluid van een sky stream. 

Ik blijf telenet kijken, want heb een abo, al luister ik eigenlijk niet echt meer naar de commentaar. 

Geplaatst:

Geire, maar als salle flamand ni mogelijk hé...

Hier ook Playsports, af en toe is vloeken op de lompe uitspraken maar al bij al cva.

Geplaatst:

Ik heb la deux en RTL maar kijk toch ook altijd sky.

Geplaatst:
On 6/11/2018 at 10:30 AM, Stancke said:

Blijf Canada een fantastisch circuit vinden, die ligging :inlove:

Afbeeldingsresultaat voor F1 Canada

will-davison-drives-the-tekno-autosports

DPcZj9OUEAAfS86.jpg

Geplaatst:
Op 11/6/2018 om 14:14, Monterey Jack zei:

Ale zeg :lolz: De momenten dat je net wakker werd tussen de dutjes door misschien :D Ze zeggen echt elke race hetzelfde, al kan je dat niet weten als het de eerste keer is dat je keek. 

Op 11/6/2018 om 14:16, Polygoon zei:

Op 11/6/2018 om 15:14, gTa zei:

SkySportsF1HD :inlove:

Op 11/6/2018 om 15:30, TCT zei:

Geire, maar als salle flamand ni mogelijk hé...

Hier ook Playsports, af en toe is vloeken op de lompe uitspraken maar al bij al cva.

Op 11/6/2018 om 23:35, Frekkel zei:

Ik heb la deux en RTL maar kijk toch ook altijd sky.

f1 tv pro heeft de commentaar van sky, als je er de 8 euro per maand wilt voor dokken.

edit: in belgië blijkbaar niet 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid