Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 25 juni 2018 Geplaatst: 25 juni 2018 Iedereen heeft dat al gedaan, maar dat maakt het daarom geen goede strafmaat hé Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 28 juni 2018 Geplaatst: 28 juni 2018 https://www.facebook.com/Formula1/videos/1076641025826212/ Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 1 juli 2018 Geplaatst: 1 juli 2018 De start was spannend. Vandoorne is weer goed bezig. Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 1 juli 2018 Auteur Geplaatst: 1 juli 2018 Aaaargh, faaldag voor Mercedes, mil-jaar!!! Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 1 juli 2018 Geplaatst: 1 juli 2018 Eindelijk terug wat vuur in mijn favoriete Fin. 2 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 1 juli 2018 Geplaatst: 1 juli 2018 Het was echt leuk om Raikkonen "actief" mee te zien rijden en strijden. Ik heb wel te doen met Bottas, rijdt al heel het seizoen zo clean mogelijk, is snel genoeg en toch zit het hem niet mee. Die zou gewoon vooraan staan in het kampioenschap zonder zijn pech. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 2 juli 2018 Geplaatst: 2 juli 2018 Leuke GP, maar niet uitzonderlijk. Moeilijke race alweer toch voor Vandoorne. Echt jammer. Wanneer gaan er bij McLaren eens koppen rollen. Die situatie moet daar toch stilaan niet meer houdbaar zijn? De mechaniek laat nog altijd zwaar te wensen over, Alonso zit bij elke GP openlijk zijn beklag te doen over de teamradio en maakt het team belachelijk, de auto's halen met moeite Q2 en in de race kan Alonso dankzij zijn uitzonderlijk talent en mits wat geluk voor hem, hooguit 2-3 punten pakken. Dat kan toch niet meer blijven duren? Gans dat management moet daar buiten en er moet een totaal nieuwe wind komen als je't mij vraagt! Zijn er trouwens nog die zich storen aan die veel te fancy djingels, muziekjes en schermen tijdens de GP? Ik heb altijd het gevoel dat ik Gran Turismo 4 aan het spelen ben op de Playstation met al die geluidjes enzo. Bizar. Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 2 juli 2018 Geplaatst: 2 juli 2018 11 minuten geleden, Maxime S zei: Zijn er trouwens nog die zich storen aan die veel te fancy djingels, muziekjes en schermen tijdens de GP? Ik heb altijd het gevoel dat ik Gran Turismo 4 aan het spelen ben op de Playstation met al die geluidjes enzo. Bizar. Moest er even aan wennen, maar het gaat gecombineerd met meer stats/feitelijke info. En dat vind ik top. Bijvoorbeeld 'nieuwe fastest sector time', dat is gewoon leuke info. Het kan nog beter, en dan bedoel ik vooral meer/uitgebreider. Maar ze zijn juist op de goede weg. (bundelen gevechten in positielijst, veel meer en vaker onderlinge afstanden weergeven, etc.) Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 2 juli 2018 Geplaatst: 2 juli 2018 17 minuten geleden, msxx zei: Moest er even aan wennen, maar het gaat gecombineerd met meer stats/feitelijke info. En dat vind ik top. Bijvoorbeeld 'nieuwe fastest sector time', dat is gewoon leuke info. Het kan nog beter, en dan bedoel ik vooral meer/uitgebreider. Maar ze zijn juist op de goede weg. (bundelen gevechten in positielijst, veel meer en vaker onderlinge afstanden weergeven, etc.) Ben van hetzelfde gedacht. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 3 juli 2018 Geplaatst: 3 juli 2018 Idem. En bij gebrek aan echte spanning zijn die extra feiten wel welkom. Nu, deze race was wel behoorlijk eventful. Met plezier gekeken, ook al vind ik het circuit maar meh. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 3 juli 2018 Geplaatst: 3 juli 2018 5 uren geleden, gTa zei: Idem. En bij gebrek aan echte spanning zijn die extra feiten wel welkom. Nu, deze race was wel behoorlijk eventful. Met plezier gekeken, ook al vind ik het circuit maar meh. Ik vind die snelle linkses halverwege wel lekker. Hoe Vettel z'n kist daarin gooide tijdens z'n ultieme kwalifronde Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 Ja, da's ook de enige sectie die de moeite waarde is. In mindere mate de laatste 2 rechtse bochten. Maar all in all is dit circuit nogal stop & go, vind ik. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 Eric Boullier buiten bij McLaren. 2 Quote
Luv4DLM 1.282 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 Inderdaad, lijkt me wel een goeie zaak.https://www.autowereld.be/autonieuws/formule-1/eric-boullier-houdt-het-bij-bekeken-bij-mclaren-f1.html?utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1530701198Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 Beter voor het team, maar Vandoorne gaat zich mogen bewijzen de rest van het seizoen. Boullier was fan van Stoffel. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 EINDELIJK! Nuja ik vrees dat STOF sowieso buiten ligt, er staat teveel geld te wachten om ook te rijden Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 On 7/2/2018 at 10:49 AM, Maxime S said: Zijn er trouwens nog die zich storen aan die veel te fancy djingels, muziekjes en schermen tijdens de GP? Ik heb altijd het gevoel dat ik Gran Turismo 4 aan het spelen ben op de Playstation met al die geluidjes enzo. Bizar. Je moet wat als het op de baan zelf even interessant is als gras zien groeien. Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 4 juli 2018 Auteur Geplaatst: 4 juli 2018 Het ontslag van boulet gaat ervoor zorgen dat ze opeens plaatsen winnen tijdens de race ofzo? Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 4 juli 2018 Auteur Geplaatst: 4 juli 2018 Boullier dus, al is boulet ook toepasselijk. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 1 uur terug, Monterey Jack zei: Beter voor het team, maar Vandoorne gaat zich mogen bewijzen de rest van het seizoen. Boullier was fan van Stoffel. Ferran pakt over en zijn dochter poept met Vandoorne. Ik acht de kans klein dat hij volgend seizoen ergens geen zitje zou hebben. 1 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 1 uur terug, dragonfly zei: EINDELIJK! Nuja ik vrees dat STOF sowieso buiten ligt, er staat teveel geld te wachten om ook te rijden Dat Norris eerst maar ziet dat hij gp2 kampioen wordt. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 53 minuten geleden, TCT zei: Het ontslag van boulet gaat ervoor zorgen dat ze opeens plaatsen winnen tijdens de race ofzo? 't Is een begin, Boullier is een aap die bij Renault al mislukt was. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 1 hour ago, TCT said: Het ontslag van boulet gaat ervoor zorgen dat ze opeens plaatsen winnen tijdens de race ofzo? Dit jaar niet, maar ze zijn nu al bezig met de wagen voor 2019, daar kunnen ze dus wel progressie maken. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 13 minuten geleden, Monterey Jack zei: Dit jaar niet, maar ze zijn nu al bezig met de wagen voor 2019, daar kunnen ze dus wel progressie maken. Ze weten nog niet eens waarom de huidige wagen niet presteert. Er is een probleem (of meerdere) dat ze maar niet kunnen vinden in de windtunnel/ simulaties. Zo kan je moeilijk een nieuwe wagen ontwikkelen, het probleem zal er evengoed zijn. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.