Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moet vrijdagmiddag terug thuis zijn

Het zal woensdagavond vertrekken worden

Geplaatst:

Does Max deserve the championship? Of course he does. He led 652 laps compared with Lewis' 303 laps. He departed 15 of the 22 races leading the championship including the last seven. He won 10 races compared to eight for Lewis (yes I know, we'll get onto that shortly), and it was 18 podiums playing 17. And he didn't have the best of luck along the way, until the last few miles of course.

Tja, als je 't zo zegt....

https://www.skysports.com/f1/news/24096/12495471/martin-brundle-on-max-verstappen-title-and-the-most-controversial-f1-finale-as-lewis-hamilton-is-denied

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Mooi gezegd.

Mijn mening: zijn auto was duidelijk trager, en toch won hij. Dus hij verdient het.

Geplaatst:

Huh?!

Geplaatst:
2 uren geleden, The Swede zei:

.Mijn mening: zijn auto was duidelijk trager, en toch won hij. Dus hij verdient het.

:lol: De eerste helft van het seizoen telt niet of wat? Of gewoon de helft in het algemeen :lolz: 

Geplaatst:

Nu is iedereen opeens F1 kenner omdat ze de laatste wedstrijd gezien hebben :lolz: 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik heb zelfs die maar met een half oog gevolgd. :lol:

Maar ik dacht wel te horen dat de Mercedes sneller was, tenzij dat in alle kranten verkeerd werd gedrukt. 

Geplaatst:
Zojuist, The Swede zei:

Maar ik dacht wel te horen dat de Mercedes sneller was, tenzij dat in alle kranten verkeerd werd gedrukt. 

Who cares, seizoen zijn 22 races en Max is de verdiende winnaar. Het is geen WK wielrennen waar de beste van de dag wint ? 

Geplaatst:
34 minuten geleden, The Swede zei:

Mercedes is met een achterstand aan het seizoen begonnen door de aanpassing van de vloeren, dat het uiteindelijk zo spannend was heel het jaar was zeker in het begin van het seizoen onverwacht. 

Geplaatst:

Zag dit net passeren:

image.thumb.png.452ffb27dd42ac183c15dd43561475c6.png

Toch wel straf.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik veronderstel dat Hamilton ook steeds Q3 haalde?

Geplaatst:
Just now, The Swede said:

Ik veronderstel dat Hamilton ook steeds Q3 haalde?

Nope.

Geplaatst:
1 minute ago, The Swede said:

Ok, maar daar gaat het over een mechanisch probleem, niet een fout van de rijder. Dat bottas gespaard bleef van mechanische problemen, is nu niet echt zijn verdienste.

Dat is irrelevant in de autosport :)

Geplaatst:

Ook juist.

Hoe zien de kansen van Carlos Sainz Jr en Charles Leclerc er trouwens uit?

Geplaatst:
11 minuten geleden, The Swede zei:

Ook juist.

Hoe zien de kansen van Carlos Sainz Jr en Charles Leclerc er trouwens uit?

Seizoen is gedaan hé...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 13/12/2021 om 11:33, Jokke_vlo zei:

Wat me wat stoort aan Verstappen is dat hij toch een vuil rijder is, wanneer het wat moeilijk wordt. Hij heeft zoveel talent dat dat niet altijd nodig is. 

Iracing rijders hier zullen dat ook al wel gezien hebben :D

Dat snap ik niet goed?
Vuil? Dat is gewoon hard racen toch? 

Dit vinden we allemaal geniaal

En dit is dan vuil? 

Hoe meer ik dat manoeuvre van Verstappen herbekijk, hoe beter ik het vind en hoe onterechter de beslissing van de FIA om nadien niks te ondernemen...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
12 minuten geleden, TCT zei:

Seizoen is gedaan hé...

Ik bedoel volgend seizoen. 

Of seizoenen. Beiden worden nl als jonge talenten gezien, alleen valt die Ferrari precies wat tegen.

Geplaatst:
4 minuten geleden, The Swede zei:

Ik bedoel volgend seizoen. 

Of seizoenen. Beiden worden nl als jonge talenten gezien, alleen valt die Ferrari precies wat tegen.

't Is een gans nieuwe wagen en een gans nieuw reglement, kan je echt niets over zeggen ...

Geplaatst:

Moet je in @Maxime S z'n post dat eens in enkele stills bekijken. Hilarisch hoe Hamilton daar de wedstrijdleiding in z'n zak steekt:

Hamilton denkt op de rechte lijn eerst dat hij z'n bocht afdekt, vervolgens denkt 'ie veilig te zijn en gaat dichter naar de curb om te remmen. Ziet/voelt Verstappen toch een pakje later remmen en schuift terug op naar binnen. No way zijn reguliere manier om daar de apex te gaan pakken, 't is echt om defensive te gaan (TE LAAT). Doet een schijnmanoeuvre naar de apex, kon al lang niet meer want Verstappen reed daar al 2 seconden. Lijkt alsof Verstappen hem naar buiten duwt. Neemt run-off. 

Verstappen van zijn kant doet dat alles in 1 vloeiend en decisief manoeuvre.

Nu ja, in een podcast hoorde ik Olav Mol dit ook al benoemen als 'te weinig moeite doen om de bocht te halen of plaats te laten' voor Ham, kan ook aan mij liggen dat ik het niet snap :P Het is veel properder dan zomaar een divebomb imho.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid