Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, The Swede zei:

Ik dacht dat de huidige wagens zo lang waren omdat ze al die technologie kwijt moesten. Wat zijn ze kwijtgespeeld?

Ik weet ook wel dat hij op pensioen is (denk je nu echt omdat ik niet alles in 27 woorden uitleg dat ik idioot ben?).

Ecclestone is nog steeds een vooraanstaand figuur waar naar geluisterd wordt en dus zijn mening weegt toch al snel door op de publieke opinie. Bovendien, hadden ze dat geflikt onder zijn bewind (i.e. de race lam leggen met tactische truukjes van de foor), dan was het kot te klein geweest...

Dussss er wordt niét meer naar hem geluisterd, anders zou hij geen onnozele tweets sturen.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Lotuzzz zei:

Dussss er wordt niét meer naar hem geluisterd, anders zou hij geen onnozele tweets sturen.

Op 91 jarige leeftijd…

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, The Swede zei:

Wanneer de promotor van het kampioenschap zelf het foute voorbeeld geeft :fp:

 

7 uren geleden, The Swede zei:

Ik dacht dat de huidige wagens zo lang waren omdat ze al die technologie kwijt moesten. Wat zijn ze kwijtgespeeld?

Ik weet ook wel dat hij op pensioen is (denk je nu echt omdat ik niet alles in 27 woorden uitleg dat ik idioot ben?).

Ecclestone is nog steeds een vooraanstaand figuur waar naar geluisterd wordt en dus zijn mening weegt toch al snel door op de publieke opinie. Bovendien, hadden ze dat geflikt onder zijn bewind (i.e. de race lam leggen met tactische truukjes van de foor), dan was het kot te klein geweest...

Je moet niet zo draaien de hele tijd.

Swede neemt stelling

Swede krijgt weerwoord

Swede wist het toch al

Swede past zijn woorden wat aan

etc. Geloofwaardigheid: downhill!

Geef eens toe als je er compleet naast zit. Het is maar een tip 🙂 

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, msxx said:

 

Je moet niet zo draaien de hele tijd.

Swede neemt stelling

Swede krijgt weerwoord

Swede wist het toch al

Swede past zijn woorden wat aan

etc. Geloofwaardigheid: downhill!

Geef eens toe als je er compleet naast zit. Het is maar een tip 🙂 

Hoe zeggen ze dat weer in het Engels?

In other news: water is wet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, msxx zei:

 

Je moet niet zo draaien de hele tijd.

Swede neemt stelling

Swede krijgt weerwoord

Swede wist het toch al

Swede past zijn woorden wat aan

etc. Geloofwaardigheid: downhill!

Geef eens toe als je er compleet naast zit. Het is maar een tip 🙂 

Ik hoef helemaal geen gelijk te hebben hier, laat staan gelijk te krijgen. Ik hou dat voor waar het wel telt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, msxx said:

 

Je moet niet zo draaien de hele tijd.

Swede neemt stelling

Swede krijgt weerwoord

Swede wist het toch al

Swede past zijn woorden wat aan

etc. Geloofwaardigheid: downhill!

Geef eens toe als je er compleet naast zit. Het is maar een tip 🙂 

Krijg dat binnen op je werk zeg :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da’s geen probleem. De kans dat je me gaat moeten beoordelen is redelijk onbestaande :lol:

Omgekeerd echter... careful when choosing your clients. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, The Swede zei:

Da’s geen probleem. De kans dat je me gaat moeten beoordelen is redelijk onbestaande :lol:

Omgekeerd echter... careful when choosing your clients. :D 

Ai ai ai.

Als het nodig is weet ik welke tactiek jou aanspreekt en zal ik me wat aanpassen 😛 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, The Swede said:

Nu weet ik nog altijd niet waarom die autos van 2022 plots zoveel kleiner zijn. Anyone?

Ik ben niet zeker he, maar ik DENK dat het met het reglement te maken heeft :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok. Maar wat is er zodanig veranderd? Ze zeiden dat de huidige autos zo groot waren omdat ze de ganse hybride en normale aandrijving anders niet kwijt konden. Wat zijn ze nu kwijt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, The Swede zei:

Ok. Maar wat is er zodanig veranderd? Ze zeiden dat de huidige autos zo groot waren omdat ze de ganse hybride en normale aandrijving anders niet kwijt konden. Wat zijn ze nu kwijt?

Die hybride is er al sinds 2014, en dan waren de auto's ook kleiner. De auto's zijn nu zo groot omdat ze sneller wouden zijn, heeft niets met de hybride/aandrijving te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, The Swede zei:

Ok. Maar wat is er zodanig veranderd? Ze zeiden dat de huidige autos zo groot waren omdat ze de ganse hybride en normale aandrijving anders niet kwijt konden. Wat zijn ze nu kwijt?

Kortere auto's kunnen elkaar beter inhalen he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Monterey Jack zei:

Die hybride is er al sinds 2014, en dan waren de auto's ook kleiner. De auto's zijn nu zo groot omdat ze sneller wouden zijn, heeft niets met de hybride/aandrijving te maken. 

Met dank. Ik dacht ergens te hebben gehoord dat die dingen gewoon zo lang waren geworden omdat die ganse aandrijftrein erin moest geraken.

18 uren geleden, Lotuzzz zei:

Kortere auto's kunnen elkaar beter inhalen he :D

Logisch. Alleen wist in bovenstaand niet. 

De kortere autos zijn ook een heel stuk mooier dan de huidige. Het waren echt gedrochten geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/1/2022 om 14:04, The Swede zei:

De kortere autos zijn ook een heel stuk mooier dan de huidige. Het waren echt gedrochten geworden. 

Gohja...

Mercedes F1 W03 - Wikipedia

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Lotuzzz zei:

IMG_20220103_163256712.jpg

Die rode rechts waren ze gisteren in een remork aan het duwen wanneer wij daar aankwamen, gewoon met die neus over de kasseien schrapen bij het inrijden. Iedereen die stond te kijken schrok, maar die mannen gaven geen krimp ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid