ir_fuel 58.288 Geplaatst: 15 december 2021 Geplaatst: 15 december 2021 35 minutes ago, Maxime S said: Dat snap ik niet goed? Vuil? Dat is gewoon hard racen toch? Gaat hier niet over 1 bocht in 1 race. 35 minutes ago, Maxime S said: En dit is dan vuil? Wie zegt dat? 35 minutes ago, Maxime S said: Hoe meer ik dat manoeuvre van Verstappen herbekijk, hoe beter ik het vind en hoe onterechter de beslissing van de FIA om nadien niks te ondernemen... Daar is dan ook absoluut niks mis mee. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 15 december 2021 Geplaatst: 15 december 2021 2 minuten geleden, ir_fuel zei: Daar is dan ook absoluut niks mis mee. Behalve dan wat Hamilton doet. Ik vind dat Lotuzzz dat goed beschrijft, Hamilton zoekt het contact om een excuus te hebben om rechtdoor te gaan. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 15 december 2021 Geplaatst: 15 december 2021 1 minute ago, Le Capri Mauve said: Behalve dan wat Hamilton doet. Ik vind dat Lotuzzz dat goed beschrijft, Hamilton zoekt het contact om een excuus te hebben om rechtdoor te gaan. Ik had het over Verstappen. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 15 december 2021 Geplaatst: 15 december 2021 8 minuten geleden, ir_fuel zei: Gaat hier niet over 1 bocht in 1 race. Wie zegt dat? Daar is dan ook absoluut niks mis mee. Het is maar een voorbeeld... Ja ze rijden elkaar soms van de baan. Hoort er bij zeker? Ze hebben mekaar alle twee eens van de baan gereden, dus dan zijn beide even vuil? Verstappen duikt gewoon soms van veel verder in een gat, wat Hamilton niet altijd zag aankomen vermoed ik. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 15 december 2021 Geplaatst: 15 december 2021 1 minuut geleden, ir_fuel zei: Ik had het over Verstappen. Dan zit iedereen hier zodanig op dezelfde lijn dat dat problemen gaat geven bij de volgende bocht! 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 15 december 2021 Geplaatst: 15 december 2021 1 uur terug, Maxime S zei: Het is maar een voorbeeld... Ja ze rijden elkaar soms van de baan. Hoort er bij zeker? Ze hebben mekaar alle twee eens van de baan gereden, dus dan zijn beide even vuil? Verstappen duikt gewoon soms van veel verder in een gat, wat Hamilton niet altijd zag aankomen vermoed ik. Ik weet niet waar je op doelt met je beeldmateriaal Ja ik had/heb een mening over het incident waar Verstappen zijn positie wil "afgeven". Ik blijf daar ook 200% achter mijn mening staan, en niet uit koppigheid. En over zijn "weaven" in Brazilië blijft mijn mening ook. Voor de rest mag er van mij gerust stoer geraced worden. Wat mij betreft moet Hamilton in de laatste race zijn positie terug geven aan Verstappen, hij was er al voor, dus geen dive bomb. Verstappen rijdt soms vuil, niet correct en voor mij doet dat wat af aan mijn respect. Wat mij stoort is dat supporters de ene of de andere door dik en dun steunen zonder een situatie toch wat objectief te bekijken. Als jij vindt dat weaven en brake checken ok is, om wat voor reden dan ook........ ok dan. Voor mij is dat vuil, voor de rest mogen er van mij gerust stevige duels zijn. Prachtig trouwens die V8 beelden. Love it. Respect voor de skills en ballen Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 15 december 2021 Geplaatst: 15 december 2021 Bon... ik denk dat we ondertussen wel alle memes en al dan niet grappige filmpjes over Verstappen en Hamilton wel gezien hebben zeker? 3 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 15 december 2021 Geplaatst: 15 december 2021 1 uur terug, Jokke_vlo zei: Ik weet niet waar je op doelt met je beeldmateriaal Ja ik had/heb een mening over het incident waar Verstappen zijn positie wil "afgeven". Ik blijf daar ook 200% achter mijn mening staan, en niet uit koppigheid. En over zijn "weaven" in Brazilië blijft mijn mening ook. Voor de rest mag er van mij gerust stoer geraced worden. Wat mij betreft moet Hamilton in de laatste race zijn positie terug geven aan Verstappen, hij was er al voor, dus geen dive bomb. Verstappen rijdt soms vuil, niet correct en voor mij doet dat wat af aan mijn respect. Wat mij stoort is dat supporters de ene of de andere door dik en dun steunen zonder een situatie toch wat objectief te bekijken. Als jij vindt dat weaven en brake checken ok is, om wat voor reden dan ook........ ok dan. Voor mij is dat vuil, voor de rest mogen er van mij gerust stevige duels zijn. Prachtig trouwens die V8 beelden. Love it. Respect voor de skills en ballen Helemaal met je eens dat het incident met die brake check niet zuiver was. Van Hamilton gaan we nooit weten of hij zich onnozel hield, van Verstappen zien we duidelijk dat hij alle truken van de foor probeert te gebruiken. Het incident in bocht 5 bij de laatste race, vind ik echter wel duidelijk. Verstappen was er voorbij en de andere laat zich toevallig van de baan duwen. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 15 december 2021 Geplaatst: 15 december 2021 39 minutes ago, Maxime S said: Bon... ik denk dat we ondertussen wel alle memes en al dan niet grappige filmpjes over Verstappen en Hamilton wel gezien hebben zeker? Oh ja? Spoiler 4 Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 16 december 2021 Geplaatst: 16 december 2021 18 uren geleden, Maxime S zei: Bon... ik denk dat we ondertussen wel alle memes en al dan niet grappige filmpjes over Verstappen en Hamilton wel gezien hebben zeker? ken je hollanders? het niveau gaat er niet op verbeteren Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 16 december 2021 Geplaatst: 16 december 2021 https://www.skysports.com/f1/news/12433/12497203/lewis-hamilton-toto-wolff-says-he-can-give-no-assurances-british-star-will-continue-in-f1-after-abu-dhabi-pain Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 16 december 2021 Geplaatst: 16 december 2021 Zou perfect passen in zijn baby-gedrag . Zou wel niet goed zijn, wie legt dan Verstappen nog iets in de weg? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 16 december 2021 Geplaatst: 16 december 2021 32 minuten geleden, Riskitalltowin zei: Zou perfect passen in zijn baby-gedrag . Zou wel niet goed zijn, wie legt dan Verstappen nog iets in de weg? Hopelijk Russel Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 16 december 2021 Geplaatst: 16 december 2021 21 minuten geleden, dragonfly zei: Hopelijk Russel +l ik vrees ervoor, hij zal redelijk tegen zijn tanden krijgen van HAM. Terug voetjes op de grond.. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 16 december 2021 Geplaatst: 16 december 2021 Stel, Lewis stopt. Wie zet je in de Merc? Ik ga voor Kimi 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 16 december 2021 Geplaatst: 16 december 2021 9 minuten geleden, PJH zei: Stel, Lewis stopt. Wie zet je in de Merc? Ik ga voor Kimi Romain Grosjean Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 5 uren geleden, Riskitalltowin zei: Zou perfect passen in zijn baby-gedrag . Zou wel niet goed zijn, wie legt dan Verstappen nog iets in de weg? Nochtans, wat ik her en der las deze week, is dat Lewis tegen MB zei om alles te laten vallen. Zag je, imho, ook in z'n reactie. 3 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 9 hours ago, TCT said: Devries. Dat zou prachtig zijn. 2 clans in het Hollands kamp. Voor moet Coronel dan supporteren Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 54 minuten geleden, ir_fuel zei: Dat zou prachtig zijn. 2 clans in het Hollands kamp. Voor moet Coronel dan supporteren De Vries? Niemand kent hem in NL Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 1 minute ago, msxx said: De Vries? Niemand kent hem in NL Ik mag hopen dat Coronel hem wel kent Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 15 uren geleden, dragonfly zei: https://www.skysports.com/f1/news/12433/12497203/lewis-hamilton-toto-wolff-says-he-can-give-no-assurances-british-star-will-continue-in-f1-after-abu-dhabi-pain Mijn Engels is niet top, maar wat een gezaag weer? Eerst zeggen dat de stopwatch het belangrijkste is, en dan zeggen dat blijkbaar beslissingen ( het pitten ) een grotere rol spelen ipv de tijd. Volgens mij was VER het eerst over de lijn , dus was zijn tijd sneller. Tzou raar zijn mocht de tragere winnen. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 2 minuten geleden, tuscani zei: Mijn Engels is niet top, maar wat een gezaag weer? Eerst zeggen dat de stopwatch het belangrijkste is, en dan zeggen dat blijkbaar beslissingen ( het pitten ) een grotere rol spelen ipv de tijd. Volgens mij was VER het eerst over de lijn , dus was zijn tijd sneller. Tzou raar zijn mocht de tragere winnen. 't Is dat. Hun statement gaat over de interpretatie van die beslissende regels. Dat die er niet mag zijn. Met duidelijke regels beslist de stopwatch altijd. En dat was zondag niet het geval. Ook geven ze duidelijk aan dat ze niet verder gaan omdat de FIA de uitslag toch nooit gaat wijzigen, wat maar best is ook, dat zou pas wat zijn. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 Lewis blijft in F1, zo goed als zeker van. Dat is nu gewoon wat media-aandacht genereren in de nasleep van het gestolen WK. Binnen enkele weken is de storm gaan liggen en zit ie gewoon terug in zijn bolide. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.