Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur terug, mrbbs zei:

Ze moeten nu wel eens stoppen met beslissingen na de race. Hoe moeilijk kan het zijn. VER verdient een penalty in deze, geef die gewoon. 

Neen toch. Zelf Hamilton vond het een race incident.

Geplaatst:

Verstappen niet zijn beste dag, de auto doet duidelijk niet wat hij wil en het frustreert hem enorm.

Bocht 1, gelijk wie zou daar in zijn plaats hetzelfde doen. Plaats teruggegeven uiteindelijk dus geen probleem.

Duel met Hamilton, ik snap dat hij wat zaagt vanuit zijn positie maar vind niet dat er daar echt iets verkeerd gebeurde.

Duel 2, zonder zijn opgelopen frustraties in de auto gebeurt dit niet. Zo’n dive bomb kan werken maar dit was iets te positief gedacht, gelukkig geen schade bij Hamilton. Hoeft voor mij niet bestraft te worden aangezien hij al een plaats verliest door dit duel. We willen toch wat animo.

En McLaren die het zichzelf weer heel moeilijk maken door Norris eerst binnen te roepen. Tactisch nog niet op niveau als hun wagens.

Geplaatst:
14 minuten geleden, Roger zei:

Neen toch. Zelf Hamilton vond het een race incident.

Is toch op het randje? Max had de bocht nooit gehaald. Heel veel geluk dat er geen schade is bij Hamilton.

Straffen moeten uitgedeeld worden op basis van de inbraak, en niet op de gevolgen. Het feit dat hij er af gaat, en of Hamilton schade heeft of niet, mogen er eigenlijk niet toe doen.

Geplaatst:

Ik heb 2 tickets voor vrijdag in Spa, Bronze. Iemand hier interesse? Mogen weg voor een prijsje.

Geplaatst:

Race Highlights | 2024 Hungarian Grand Prix

Geplaatst:

Als ik Norris had geweest, ik had hem een meter voor de lijn geparkeerd en ze mochten allemaal mijn kloten kussen.

Geplaatst:

wat een saga bij McLaren! Precies Ferrari 2.0 maar dan met een auto die wel kan winnen...
Ik begrijp totaal niet waarom Lando zijn plaats moest afgeven. 
Akkoord Piastri verdiende de overwinning evenveel, maar 1. Lando maakt nog kans op de titel en 2. ze hadden zijn race verkloot in Silverstone, nu mocht het team wel iets terugdoen vond ik.

en wat is Max een eikel als het niet mee zit zeg. :lolz:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ze hadden Piastri zijn race in Silverstone nog veel harder verkloot. En gisteren opnieuw, gewoon zijn leidersplaats afgepakt door foute pitstop strategie. Dus het teruggeven vond ik echt logisch, alleen had Norris dat onmiddellijk moeten doen. Dan had hij tijd genoeg om terug 1ste te worden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Beste vond ik de Ingenieur van Verstappen "stop being like a child on the radio Max". Haha zelf hij was zijn gezaag kotsbeu. 

Als het zo bezig blijft kan het nog spannend worden op het einde van het seizoen. 

Wel blij met een P1 en P2 voor Mclaren. Zonde dat ze niet eerst Piastri konden binnen roepen en dan Norris en het daarna dan laten uitvechten. 
Nu is het idd wat belachelijk geworden. Maar toch mooi dat Norris toch kiest om te luisteren, al had hij het beter direct gedaan en dan had hij 10 laps om terug aan te vallen. 
Piastri verdient wel een overwinning maar Norris zit idd wel in de running om toch nog iets aan Verstappen te doen. Dus ik snap Norris zijn frustratie ook wel. 

Geplaatst:

F2 heeft 4 ronden gereden, flauw

Geplaatst:
31 minuten geleden, dragonfly zei:

F2 heeft 4 ronden gereden, flauw

Antonelli wel een chique move gemaakt 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kun je de gp van vanmiddag ergens online bekijken?

Geplaatst:

Spannend race, straf gereden van Hamilton. Nog straffer door Russell. Er hangt wel nog iets in de lucht vandaag, en het is geen regen:

IMG_5820.thumb.jpeg.1ea06f223c52f7513ebfeb77bd5b9ac9.jpeg

Geplaatst:

Het zit niet mee zeg. Eerst uitvallen in Silverstone en nu dit. Toch een blunder van Mercedes.

Geplaatst:

Hoe kan de auto van Russell underweight zijn en die van Hamilton niet?

Ik dacht dat beide teamleden dezelfde auto kregen :ninja:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid