msxx 7.823 Geplaatst: 10 juni 2024 Geplaatst: 10 juni 2024 Mooie race. Norris had moeten winnen, maar helaas. Dit vond ik overigens wel een mooie vorm van humor rondom de prestatie van Perez Quote
Salokin 8.983 Geplaatst: 10 juni 2024 Geplaatst: 10 juni 2024 Leukste race van het seizoen. Even het feit negeren dat de twee Ferrari's de finishlijn niet gehaald hebben. 1 Quote
Monterey Jack 6.500 Geplaatst: 10 juni 2024 Geplaatst: 10 juni 2024 19 minuten geleden, Salokin zei: Leukste race van het seizoen. Even het feit negeren dat de twee Ferrari's de finishlijn niet gehaald hebben. Hah, ik dacht dat Sainz wel aan de streep geraakt was Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 24 juni 2024 Geplaatst: 24 juni 2024 Heerlijke moves van Russell en Norris. Voor de rest jammer genoeg weer weinig strijd voor P1. De veel besproken updates bij Ferrari hebben de auto precies alleen maar trager gemaakt... Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 25 juni 2024 Geplaatst: 25 juni 2024 Op 24/6/2024 om 11:16, Maxime S zei: Heerlijke moves van Russell en Norris. Voor de rest jammer genoeg weer weinig strijd voor P1. De veel besproken updates bij Ferrari hebben de auto precies alleen maar trager gemaakt... Hamilton mag er ook wel bij gezegd worden. Zonde dat Norris er net niet voor kon blijven. We blijven nog steeds op onze Norris vs Verstappen honger zitten. Ferrari....tja ze zijn stilletjes aan op plek 4 aan het komen. Niet goed. En waar was Perez?? Ah ja nog net in de punten. Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 30 juni 2024 Geplaatst: 30 juni 2024 Niet verwacht maar toch een mooie race tot Verstappen weer zijn old skool stomme moove's doet. Toch altijd zelfde met die kerel. Weet nu niet of ze nog vriendjes gaan blijven... Norris zou het hebben verdiend in ieder geval. Ma goed Red Bull die niet wint in zijn home race...ouch. Ook knap van de Haase wagens. 1 Quote
Roger 310 Geplaatst: 30 juni 2024 Geplaatst: 30 juni 2024 Norris lokte het ook wat uit. Ik vind dit wel leuk Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 1 juli 2024 Geplaatst: 1 juli 2024 Heel jammer voor Norris. Hij was fair aan het battlen, hij verdiende meer. 1 Quote
flupke73 10.917 Geplaatst: 1 juli 2024 Geplaatst: 1 juli 2024 Perez die laatste ronde wordt ingehaald Quote
Redfive 242 Geplaatst: 1 juli 2024 Geplaatst: 1 juli 2024 2 uren geleden, flupke73 zei: Perez die laatste ronde wordt ingehaald Liet zich weer vangen door voor T3 voorbij Hulk te gaan. Dan komt hij eerst over de DRS mark, en dan heeft Hulk DRS op weg naar T4. Is in het verleden meermaals gebeurd dat Perez diezelfde 'fout' maakt. Quote
flupke73 10.917 Geplaatst: 1 juli 2024 Geplaatst: 1 juli 2024 het was te denken dat de UK helemaal los ging gaan, wacht maar in Silverstone... Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 1 juli 2024 Geplaatst: 1 juli 2024 De Ollanders zijn anders ook ferm aan t schieten Quote
flupke73 10.917 Geplaatst: 1 juli 2024 Geplaatst: 1 juli 2024 2 minuten geleden, Mich zei: De Ollanders zijn anders ook ferm aan t schieten straks zeggen ze dat het zijn half-Belgisch kantje is 2 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 1 juli 2024 Geplaatst: 1 juli 2024 3 uren geleden, Mich zei: De Ollanders zijn anders ook ferm aan t schieten Wat zegt men? Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 1 juli 2024 Geplaatst: 1 juli 2024 Ik ben blij dat we weer wat spektakel zien. Maaaaaaar altijd maar weer dat drama over close racing. Ze zouden beter wat meer GT racing kijken, wat je daar ziet van inhaal manoeuvres is andere koek. Ik smaak dit wel. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 2 juli 2024 Geplaatst: 2 juli 2024 23 uren geleden, Maxime S zei: Wat zegt men? Ja hun Max is de held he en het is de Britse pers die alweer zit af te geven op hun poulain. Chauvinisme ten top. je kan over de duels boeken schrijven en meningen zijn verdeeld. Waar Max zijn ware gelaat weer laat zien is toen hij met een gehavende auto Norris nog wat richting het gras ging duwen. Was voor niks nodig. Jammer. Extra deuk in zijn imago. ik ga weer over vroeger beginnen maar Max doet me veel denken aan Senna. De “passeren = crashen” mentaliteit. Schumacher had er ook iets van weg. Dat levert spektakel op maar het is niet echt mijn stijl. Beetje jammer. En net als Max zijn Schumacher en Senna naar mijn gevoel veel te weinig op hun vingers getikt voor dat gedrag. 4 Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 2 juli 2024 Geplaatst: 2 juli 2024 (aangepast) 3 uren geleden, Mich zei: Ja hun Max is de held he en het is de Britse pers die alweer zit af te geven op hun poulain. Chauvinisme ten top. je kan over de duels boeken schrijven en meningen zijn verdeeld. Waar Max zijn ware gelaat weer laat zien is toen hij met een gehavende auto Norris nog wat richting het gras ging duwen. Was voor niks nodig. Jammer. Extra deuk in zijn imago. ik ga weer over vroeger beginnen maar Max doet me veel denken aan Senna. De “passeren = crashen” mentaliteit. Schumacher had er ook iets van weg. Dat levert spektakel op maar het is niet echt mijn stijl. Beetje jammer. En net als Max zijn Schumacher en Senna naar mijn gevoel veel te weinig op hun vingers getikt voor dat gedrag. Ja echt geloven dat hij totaal geen schuld heeft en dan nog mega pist zijn op Norris ook. Echt krijg het van die kerel. Schumacher vond ik net iets anders, de deuls met Hakkinen waren machtig. Bij hem draaide het nog ergens rond respect. Hij was slim wat niet altijd ten goede kwam bij hen. Bij Verstappen ontbreekt in mijn ogen elke vorm van IQ. 2 juli 2024 aangepast door Bjorno Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 2 juli 2024 Geplaatst: 2 juli 2024 2 minuten geleden, Redfive zei: schult ? Oeps, aangepast. Quote
Roger 310 Geplaatst: 2 juli 2024 Geplaatst: 2 juli 2024 Haha Verstappen die geen IQ zou hebben. Straks geloof je het zelf nog. Hij begint tenminste niet als een kleuter “hij moet eerst sorry zeggen” te roepen. Alsjeblieft zeg. Als er eentje uit dit duel als de minder intelligente komt is het Norris wel. Hoe meer ik de beelden bekijk, en wat er ondertussen allemaal van vergelijkend materiaal te vinden is, hoe meer ik overtuigd ben dat Max geen (volledige) schuld treft. Norris had de plaats, en had perfect een aanrijding kunnen vermijden. Genoeg voorbeelden zelfs met Verstappen in de rol van Norris waar getoond wordt hoe het moet. Voorbeelden waar er nog veel meer naar buiten geduwd wordt dan hier. Niet vergeten dat Norris iets daarvoor ook gewoon divebombt en er geen aanrijding is enkel en alleen omdat Max anticipeert. Had hij gewoon ingestuurd was er ook een aanrijding. Gewoon je verstand gebruiken. En ja, Max doet dat zelf ook. Maar het is blijkbaar populairder om alles op Max te steken. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 2 juli 2024 Auteur Geplaatst: 2 juli 2024 Norris had een 5 seconden penalty. Hij moest gwn binnen de 5sec blijven voor de overwinning. Max trekt sowieso aan het kortste eind. Feit is wel dat Max nu meer punten verschil heeft met Norris dan dat ze 1-2 zouden geëindigd zijn. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 3 juli 2024 Geplaatst: 3 juli 2024 7 uren geleden, TCT zei: Norris had een 5 seconden penalty. Hij moest gwn binnen de 5sec blijven voor de overwinning. Max trekt sowieso aan het kortste eind. Feit is wel dat Max nu meer punten verschil heeft met Norris dan dat ze 1-2 zouden geëindigd zijn. Marko geeft aan dat ze dat hadden moeten vertellen. Max wist dat dus niet. De penalty voor Norris was overigens nog niet uitgesproken, wel dat het onderzocht werd. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.