Bjorno 2.273 Geplaatst: 8 mei 2025 Geplaatst: 8 mei 2025 1 uur geleden, Roger zei: Je hebt net 95% van de piloten op de grid omschreven. 1 uur geleden, ir_fuel zei: Ik heb Tsunoda nog nooit horen klagen, of Albon, of ... Verhaal zo oud als de straat. Winnen we is het de piloot, verliezen we is het de auto. Norris, Leclerc, Sainz, Russel, Hulkenburg,Piastri, die geven zeker ook eens toe dat het niet altijd aan iemand anders ligt. Dus 95% weet niet waar je dat van haalt. 80% van de piloten luisteren ook naar het team. Max die kampioen is mede ook door zijn team genoot en dan nog niets wil terug geven aan zijn team genoot....what a team! Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 8 mei 2025 Geplaatst: 8 mei 2025 Die Red Bull is ook gewoon een draak van een auto. Steek daar iemand anders in en ze geraken met moeite nog in Q3. 3 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 8 mei 2025 Geplaatst: 8 mei 2025 Ik kan den "Ollander" hoe langer, hoe meer pruimen. Fijn gevoel voor humor, komt ook relaxer over, ondanks dat het nu moeilijker is, en kan zichzelf relativeren. Nu hij echt moet strijden (aka met een kut auto rijden) stijgt hij in mijn achting. Hij is ook van een ECHT buitenaards niveau want zelden een piloot gezien die met zo een klote auto, zo hoog kan eindigen. Corrigeer me gerust....... Hoe hij dit weekend ook verdedigde...... fantastisch. 8 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 8 mei 2025 Geplaatst: 8 mei 2025 2 uren geleden, Bjorno zei: Norris, Leclerc, Sainz, Russel, Hulkenburg,Piastri, die geven zeker ook eens toe dat het niet altijd aan iemand anders ligt. Dus 95% weet niet waar je dat van haalt. Die maken ook allemaal meer fouten dan een Verstappen... Als je weinig fouten maakt, moet je ook weinig fouten toegeven. En ik zeg dat niet als Verstappen - lover, want ik zie liever eens iemand anders winnen. Maar je kan als F1-volger gewoon niet anders dan toegeven dat wat we nu meemaken, een zeldzaamheid is. Geen enkele andere F1 piloot staat op zijn niveau. En inderdaad wat @Jokke_vlo zegt: hij komt een stuk relaxter over de laatste tijd. Ie wist voor aanvang van het seizoen dat hij de underdog zou zijn en geen record aantal races meer zou winnen. Het lijkt alsof ie er zich bij neergelegd heeft en dit ook aanvaardt. 2 1 Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 8 mei 2025 Geplaatst: 8 mei 2025 23 minuten geleden, Maxime S zei: Die maken ook allemaal meer fouten dan een Verstappen... Als je weinig fouten maakt, moet je ook weinig fouten toegeven. En ik zeg dat niet als Verstappen - lover, want ik zie liever eens iemand anders winnen. Maar je kan als F1-volger gewoon niet anders dan toegeven dat wat we nu meemaken, een zeldzaamheid is. Geen enkele andere F1 piloot staat op zijn niveau. En inderdaad wat @Jokke_vlo zegt: hij komt een stuk relaxter over de laatste tijd. Ie wist voor aanvang van het seizoen dat hij de underdog zou zijn en geen record aantal races meer zou winnen. Het lijkt alsof ie er zich bij neergelegd heeft en dit ook aanvaardt. Daar ben ik zeker mee akkoord, Max is idd een zeldzaamheid. Wat hij kan met een slechte auto is iets dat weinig kunnen. Je zag het ook in de laatste race dat hij over de limiet was aan het gaan en toch de wagen wist te beheersen, knap. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 10 mei 2025 Geplaatst: 10 mei 2025 Video begint aan 5min om de *** over te slaan. Quote
Salokin 8.977 Geplaatst: 17 mei 2025 Geplaatst: 17 mei 2025 Ferrari en dat voor een thuispubliek. Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 17 mei 2025 Geplaatst: 17 mei 2025 4 uren geleden, Salokin zei: Ferrari en dat voor een thuispubliek. Idd moet pijn doen, beide er uit. Sainz P1 in Q2! Mooie ronde van Piastri. Benieuwd hoe de race gaat verlopen. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 18 mei 2025 Geplaatst: 18 mei 2025 2 Astons, 2 Williams en Hadjar in Q3 Dat is een redelijke shake-up. En dan kijk je naar de top vier, onveranderd Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 18 mei 2025 Geplaatst: 18 mei 2025 27 minuten geleden, msxx zei: 2 Astons, 2 Williams en Hadjar in Q3 Dat is een redelijke shake-up. En dan kijk je naar de top vier, onveranderd Ferrari zakt door de ondergrens, Tsunoda eigenlijk ook, en Antonelli laat het ook afweten. Denk dat dat vooral speelt. Wat wel verbazend was: Aston en Russell zetten hun beste tijden op Mediums Net nu Pirelli een nieuwe superzachte band mee heeft. Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 18 mei 2025 Geplaatst: 18 mei 2025 Die superzachte band houdt het geen rondje vol (in het geval van VER), mogelijk ook bij andere. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 18 mei 2025 Geplaatst: 18 mei 2025 44 minuten geleden, mrbbs zei: Die superzachte band houdt het geen rondje vol (in het geval van VER), mogelijk ook bij andere. Je zag dat heel duidelijk. 1e stint koos VER voor een behoudende 1e sector en werd dat beloont met mooie 2e sector en toptijd 3e sector. 2e stint precies andersom. 3 topsectoren houden de banden niet vol.. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 18 mei 2025 Geplaatst: 18 mei 2025 36 minuten geleden, msxx zei: Je zag dat heel duidelijk. 1e stint koos VER voor een behoudende 1e sector en werd dat beloont met mooie 2e sector en toptijd 3e sector. 2e stint precies andersom. 3 topsectoren houden de banden niet vol.. Ergens is dat toch niet te begrijpen, dat Pirelli daar niet in slaagt? Misschien moeten ze gewoon verplichten om in de race de 3 compounds te gebruiken Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 18 mei 2025 Geplaatst: 18 mei 2025 Toch van genoten van de Race. Hoe ver kwam Verstappen om toch voorbij Piastir te gaan! Knap en ook voor Piastri om het proper te houden....benieuwd hoe het omgekeerd zou zijn geweest. Ma bon verdient gewonnen. Albon en Williams die toch wel best de pace wisten te houde, knap! Aston Martin daarentegen vlogen al snel naar achter. En Leclerc heeft toch ook mooi gereden, uiteindelijk toch nog mooie punten voor Ferrari. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 19 mei 2025 Geplaatst: 19 mei 2025 Leuke race. Blijft toch ook echt een leuk circuit Verstappen blijft Verstappen... die move bij de start, fantastisch gewoon! Is die Red Bull nu eigenlijk echt zo slecht als men overal beweert? De Ferrari's ook duidelijk beter in de race dan in qualif. Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 19 mei 2025 Geplaatst: 19 mei 2025 44 minuten geleden, Maxime S zei: Leuke race. Blijft toch ook echt een leuk circuit Verstappen blijft Verstappen... die move bij de start, fantastisch gewoon! Is die Red Bull nu eigenlijk echt zo slecht als men overal beweert? De Ferrari's ook duidelijk beter in de race dan in qualif. Ja nog een echt circuit he. Al blijft inhalen wel moeilijk op het rechte stuk na. Aan Tsunoda te zien toch nog altijd geen top wagen. Binnenkort Hadyar er in? Ferrari's idd pak betere pace als in Qualif. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 19 mei 2025 Geplaatst: 19 mei 2025 16 minuten geleden, Bjorno zei: Ja nog een echt circuit he. Al blijft inhalen wel moeilijk op het rechte stuk na. Aan Tsunoda te zien toch nog altijd geen top wagen. Binnenkort Hadyar er in? Ferrari's idd pak betere pace als in Qualif. Tsunoda toch mooi in de punten na een pitlane start. Vind ik helemaal zo slecht niet. Hadjar presteert echt wel uitzonderlijk goed! Heel impressionant! Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 19 mei 2025 Geplaatst: 19 mei 2025 31 minuten geleden, Maxime S zei: Tsunoda toch mooi in de punten na een pitlane start. Vind ik helemaal zo slecht niet. Hadjar presteert echt wel uitzonderlijk goed! Heel impressionant! Ook wel omdat die is blijven rijden en dus ook FCY voordeel heeft gehad. Williams vlamde er zo terug voorbij. Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 19 mei 2025 Geplaatst: 19 mei 2025 1 uur geleden, Maxime S zei: Leuke race. Blijft toch ook echt een leuk circuit Verstappen blijft Verstappen... die move bij de start, fantastisch gewoon! Is die Red Bull nu eigenlijk echt zo slecht als men overal beweert? De Ferrari's ook duidelijk beter in de race dan in qualif. Zeer circuit / temperatuur afhankelijk denk ik! Quote
Salokin 8.977 Geplaatst: 19 mei 2025 Geplaatst: 19 mei 2025 Ferrari heeft tijdens de race toch wat goed kunnen maken, jammer voor Leclerc dat hij door de SC gekloot werd. 't Is mij ook niet onmiddellijk duidelijk waarom er de ene keer een virtual safetycar was en de volgende keer een echte safetycar. In beide omstandigheden leek een VS mij de beste oplossing. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 19 mei 2025 Auteur Geplaatst: 19 mei 2025 34 minuten geleden, Salokin zei: Ferrari heeft tijdens de race toch wat goed kunnen maken, jammer voor Leclerc dat hij door de SC gekloot werd. 't Is mij ook niet onmiddellijk duidelijk waarom er de ene keer een virtual safetycar was en de volgende keer een echte safetycar. In beide omstandigheden leek een VS mij de beste oplossing. Als nen auto nimer geduwd kan worden moet er recovery vehicle op de baan. -> SC. 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 19 mei 2025 Geplaatst: 19 mei 2025 42 minuten geleden, Salokin zei: Ferrari heeft tijdens de race toch wat goed kunnen maken, jammer voor Leclerc dat hij door de SC gekloot werd. 't Is mij ook niet onmiddellijk duidelijk waarom er de ene keer een virtual safetycar was en de volgende keer een echte safetycar. In beide omstandigheden leek een VS mij de beste oplossing. Gekloot door zijn eigen team ja. Volgens mij hadden ze de race misschien kunnen winnen, of toch zeker 2e. Hij had een zo goed als gratis pitstop, de rest stond op nieuwe of oude hards en de beste man vroeg softs. De pitwall zegt dan dat hij dat niet krijgt "because it's 17 laps to go charles". Maar iedereen weet toch dat als er een SC is, die niet op 2 ronden weg is? Uiteindelijk waren er maar 10 racing laps meer.... dat moet toch voldoende zijn om wat plaatsen te pakken? - Hards warmen trager op dan softs - Iedereen zit dicht bij elkaar na een SC - De Ferrari had al heel de dag redelijk wat pace en vooral een hoge vmax -> in combinatie met veel tractie uit de laatste bocht is dat ideaal om in te halen - Als de banden het op 2 ronden voor het einde begeven, dan had de man wel track position + een hoge vmax om zich mee te verdedigen. Onbegrijpelijk Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 19 mei 2025 Geplaatst: 19 mei 2025 De vraag is of die nieuwe softs het überhaupt 10 ronden zouden uithouden. In de quali waren ze op na een ronde. Quote
Redfive 242 Geplaatst: 19 mei 2025 Geplaatst: 19 mei 2025 2 minuten geleden, Monterey Jack zei: De vraag is of die nieuwe softs het überhaupt 10 ronden zouden uithouden. In de quali waren ze op na een ronde. Dit dus.. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 19 mei 2025 Auteur Geplaatst: 19 mei 2025 Waren de nieuwe supersofts. Konden het idd geen qualilap volhouden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.