Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
12 uren geleden, ir_fuel zei:

De F2 en de Porsche Supercup waren ook de moeite. Voor de de Supercup :lolz:

Ja de hoofdrace in F2 heeft wat geld gekost. Porsche Supercup niet gezien. 

Van mij mag Monaco op de kalender blijven. Ik blijf wel genieten van hoe die manne ronde na ronde filrten met de vangrails. Maar de wagens moeten dringend smaller en kleiner worden. 

Geplaatst:

Vandaag hier erg stil. 

Waar zijn onze oranjefans na dit triest stukje?

Bewijs nog maar es dat het echt een etter is. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Toffe koers!! Max even over de rooie, was lang geleden. Gevochten als een leeuw tot die safety car, als we hem niet hadden...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, The Swede zei:

Vandaag hier erg stil. 

Idd, heeft niet echt meer de overhand, en vervalt dan in zijn oude gewoonte.. Die 'bots' was echt niet nodig. Had een schorsing voor de volgende GP mogen zijn. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En, ze mekkeren tegenwoordig wel veel. Over die heeft me er af geduwd, en moet zijn plaats teruggeven.. Moet een straf krijgen, enz. Dat de heren zich eens concentreren op de race en laat de marshalls dat maar beslissen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En hij moest zijn plaats niet eens afgeven aan Russell. Harde banden en dit, Red Bull was goed bezig 😄 

https://gp33.nl/f1-nieuws/stewards-doen-bizarre-onthulling-over-crash-max-verstappen-en-george-russell

Uit de radiocommunicatie bleek duidelijk dat de bestuurder van auto 1 [Max Verstappen] door zijn team werd gevraagd om 'de positie terug te geven' aan auto 63 [George Russell] voor wat zij beschouwden als een eerdere overtreding van auto 1 voor het verlaten van de baan en het behalen van een blijvend voordeel (in feite hadden we later bepaald dat we geen verdere actie zouden ondernemen met betrekking tot dat incident)", zeggen de stewards over het incident van Verstappen.

• Verdrietig 1
Geplaatst:

Trieste reactie van VER, eerder het gedrag dat je verwacht bij indoor karting op een zaterdagavond. Frustratie van de verkeerde banden, een duw krijgen van LEC en van de baan gereden worden door RUS had hij een plaats moeten kunnen geven.

Denk dat hij van geluk mag spreken dat het maar 10sec penalty geworden is, had van mij een DSQ geweest.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Had enkel nog 'hards', dus geen keuze. 

Geplaatst:
9 minuten geleden, vince522 zei:

Trieste reactie van VER, eerder het gedrag dat je verwacht bij indoor karting op een zaterdagavond. Frustratie van de verkeerde banden, een duw krijgen van LEC en van de baan gereden worden door RUS had hij een plaats moeten kunnen geven.

Denk dat hij van geluk mag spreken dat het maar 10sec penalty geworden is, had van mij een DSQ geweest.

Die ‘duw van Leclerc’ dat lijkt me toch gewoon gedeelde schuld. Ze reden wat in een V, Max wat naar rechts en Charles naar links. Denk dat Verstappen zelfs meer ziet dan Leclerc dus licht kan corrigeren. Er was plek zat.

Geplaatst:
2 minuten geleden, Redfive zei:

Jawel, trackpositie + 8ronden oude softs was beter geweest.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Zojuist, Monterey Jack zei:

Die ‘duw van Leclerc’ dat lijkt me toch gewoon gedeelde schuld. Ze reden wat in een V, Max wat naar rechts en Charles naar links. Denk dat Verstappen zelfs meer ziet dan Leclerc dus licht kan corrigeren. Er was plek zat.

Is ook het verdict van de fia geweest, uiteindelijk 

Geplaatst:
2 uren geleden, The Swede zei:

Vandaag hier erg stil. 

Want?

Eindigt voor zijn teamgenoot, dat kunnen Norris en Hamilton niet zeggen 😅

• Grappig 1
Geplaatst:
9 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Gedeeld is veel gezegd, ik vond nu niet dat VER van zijn rijlijn kwam richting LEC, maar hij had het wel kunnen voorkomen uiteraard.

Geplaatst:
21 minuten geleden, msxx zei:

Jawel, trackpositie + 8ronden oude softs was beter geweest.

Is een lastige, als je ziet dat die banden na 15 ronden op waren de vorige stints. Denk dat er gewoon 2 slechte opties overbleven. 

9 minuten geleden, vince522 zei:

Gedeeld is veel gezegd, ik vond nu niet dat VER van zijn rijlijn kwam richting LEC, maar hij had het wel kunnen voorkomen uiteraard.

Leclerc ging ook niet van zijn lijn. De 2 lijnen gingen naar elkaar toe en op de moment reed Charles er al ‘voor’. Ale, dat is toch het trucje dat Max gebruikt aan het begin van een bocht :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)

Idd leuk einde. 

En net nu we dachten dat Verstappen toch al een beetje volwasser is geworden laat hij de zijn slechtse eigenschap nog maar eens zien.

Eerst zagen gelijk een klein kind, hij heeft mij er af gereden om dan er tegen te knallen. Ik vind dat erger dan vloeken tijdens een interview. Dusja had voor mij ook een DSQ geweest. Zoiets kan gewoon niet door de beugel. 

Hamilton die nog gepakt wordt door Hulkenburg .... pijnlijk. 

Wel weer mooie punten voor Kick Sauber en Alsono zijn eerste puntjes en dat op zijn thuis circuit zeg!!
Ik herinner mij nog altijd dat ik daar was in 2011 en elke keer Alonso voorbij kwam werd het hele publiek gek...zal nu toch iets minder zijn. 

aangepast door Bjorno
Geplaatst:

Saaie GP tot die safety car op't laatste. :') 
Een safety car periode van 5-6 ronden (?) om 1 auto uit het grind te halen... daar moeten ze toch dringend eens iets aan doen. 
Bleef maar duren! 

We kregen inderdaad weer even oldskool Max te zien. 
Los van zijn zielig botsautootje spelen, was ik wel zot onder de indruk van zijn save bij de herstart. WTF, was precies rally aan het rijden 😮 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nu ja, Max heeft een winnaars mentaliteit eh. En dan in het heetst van de strijd. Hij kan het niet wegsteken. Hij is ook gewoon om altijd te winnen. 

Hamilton kan bijvoorbeeld ook zo zagen. Bij Ferrari begint het ook op zijn heupen te werken. Terwijl Charles daar kalmer onder blijft. 

Maar opzettelijk iemand aanrijden is gewoon een brug te ver. Daar zouden ze toch harder mogen in straffen. 

Geplaatst:
12 uren geleden, Redfive zei:

Dwaze regels eigenlijk....

Geef die mannen eens gewoon wat ze willen + refueling + + + + ....

Geplaatst:
1 uur geleden, Maxime S zei:

Saaie GP tot die safety car op't laatste. :') 
Een safety car periode van 5-6 ronden (?) om 1 auto uit het grind te halen... daar moeten ze toch dringend eens iets aan doen. 
Bleef maar duren! 

We kregen inderdaad weer even oldskool Max te zien. 
Los van zijn zielig botsautootje spelen, was ik wel zot onder de indruk van zijn save bij de herstart. WTF, was precies rally aan het rijden 😮 

Dat vond ik dus ook, duurde veel te lang die safety car. 

En die save bij de herstart....wat een safe idd, indrukwekkend. 

Geplaatst:
7 uren geleden, PJH zei:

Dwaze regels eigenlijk....

Geef die mannen eens gewoon wat ze willen + refueling + + + + ....

Dit!

Breng de V10 terug in combo met KERS of batterij ondersteuning zoals nu en maak de F1-wagens terug smaller!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid