Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

eerlijk is eerlijk, moest de wagen ende pitcrew vorig jaar betrouwbaarder zijn geweest, had die 2012 ook op zijn conto...

Ja, en als Alonso in Spa en Japan had gewonnen was het Alonso geweest.

Geplaatst:

eerlijk is eerlijk, moest de wagen ende pitcrew vorig jaar betrouwbaarder zijn geweest, had die 2012 ook op zijn conto...

Over 2012 mag je stellen dat hij wellicht de snelste rondrijdende piloot was. Maar zolang je niet meer punten scoort dan je teamgenoot (gehele periode Hamilton-Button heeft Button meer punten gescoord..) dan mag je je afvragen of zo'n grote mond wel gepast is.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat hadden ze gedaan?

Als Benz en Pirelli zich terugtrekken staan ze daar mooi te schilderen bij de FIA

Geplaatst:

Erg :(

Geplaatst:

Ik ging het hier ook komen posten, trekt toch op niet veel vrees ik. Benieuwd hoe dat gaat klinken eens buiten in een auto :)

Geplaatst:

Goed voor Webber en Porsche. Goed voor het silly season in de F1.

Geplaatst:

Raikkonen :party:

Geplaatst:

Euhm, vorig jaar misschien. Maar de jaren ervoor heeft hij ze toch wel laten glippen door eigen toedoen (2009 buiten beschouwing gelaten).

Geplaatst:

Raikkonen :party:

Je en nee. Denk niet dat hij het goudhaantje van Red Bull recht streeks mag beconcurreren om de titel, verder denk ik dat de intrinsieke snelheid van Vettel net iets hoger ligt, ten derde Vettel is al zo lang bij het team en kent het door en door. Maar ik ben ook niet zeker dat bij Lotus blijven een optie is om nog eens echt voor de titel te kunnen strijden.

Geplaatst:

Euhm, vorig jaar misschien. Maar de jaren ervoor heeft hij ze toch wel laten glippen door eigen toedoen (2009 buiten beschouwing gelaten).

Volledig akkoord!

Geplaatst:

:lol:

dcd1328ju101.jpg

Als hij wint, gaat hij met zwarte cape, hoed en oogmasker op het podium staan :lol:

Geplaatst:

971308_10151688476291413_1458769529_n.jp

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het zou me niets verwonderen dat Pirelli ermee kapt na dit seizoen, al die miserie met de banden is volgens mij zeer slecht voor hun imago.

Geplaatst:

Ik denk dat dat hier in België nog best gaat meevallen als Kris er Bridgestone tegen blijft zeggen :fp:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

't is weer van da,

Mercedes star Hamilton and Scherzinger split after five-year relationship

Mercedes driver Lewis Hamilton and pop-star girlfriend Nicole Scherzinger have split up after five years together.

X Factor judge Scherzinger did not appear in any of the photographs at Silverstone, as Hamilton finished fourth in Sunday's British Grand Prix, with Mercedes team-mate Nico Rosberg taking first place. 

Scherzinger, 35, and Hamilton, 28, who went public with their relationship back in 2007, are believed to have ended their relationship as their busy work schedules meant they were unable to see each other enough.

Geplaatst:
Mark Webber says Daniel Ricciardo should replace him in 2014 

Webber, 36, announced last month that he would be leaving Red Bull at the end of the season to compete in the classic Le Mans 24 Hours race for Porsche.

Toro Rosso driver Ricciardo, 23, who made his F1 debut in 2011, finished eighth in Sunday's British Grand Prix.

"I think he's in the box seat," Webber told BBC Radio 5 live. "He deserves it and has done the yards here in Europe."

"He's been on the canvas a few times and got back up and that's part of the rules.

"Daniel knows it will be a different challenge in a team like that, the pressure changes. Who knows what is going to happen, but we wish him all the best."

Geplaatst:

't is weer van da,

Tijd voor een echte man, zal ze gedacht hebben.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid