GTX 4.955 Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 Ik zie Kimi bij Lotus blijven maar ik denk dat Massa zal vervangen worden. Di Resta ofzo denk ik. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 6 september 2013 Geplaatst: 6 september 2013 http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/10-000-euro-boete-wegens-negeren-rood-licht/ Heb dat vanmiddag live gezien, wat een belachelijke beslissing. Alonso staat achteraan de pitstraat zo'n 2-3m achter de lijn, te wachten om een oefenstart te maken. Massa komt aan het einde van de pitstraat en wanneer die pakweg 1m voor de lijn is springt het licht op rood. Toen schrok hij (denk ik) en ging vol op de rem staan waardoor hij uiteindelijk 1m na de witte lijn tot stilstand kwam. Hij is dan uit de wagen gestapt en naar de box gelopen. Quote
Salokin 8.987 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Wil Webber nu eens aub Vettel in bocht 1 een zetje geven. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Wil Webber nu eens aub Vettel in bocht 1 een zetje geven. Ik vrees dat zijn koppeling dat weer niet zal toelaten. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Bij Ferrari rommelt het ook serieus. Denk dat er toch minstens 1 huidige rijder gaat vertrekken. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Bij Ferrari rommelt het ook serieus. Denk dat er toch minstens 1 huidige rijder gaat vertrekken. Heb vanochtend de schrijvende pers eens volledig nagelezen: Alonso stuurt aan op een ontslag, zeker na de reprimade van di Montezemolo na Hongarije. Zeker in gedachte genomen dat Prost voor minder zijn boeltje heeft gepakt om dan 1 jaar zijn sabatical te nemen. Ik zie het Alonso ook nog doen eigenlijk (zeker met de terugkeer van Honda en de geruchten van een BMW-project) Massa rijdt nu wel zijn beste kwalificatie sinds lang, maar eigenlijk is zijn seizoen ondermaats. In mijn ogen moet ie plaats ruimen voor iemand anders, opkomend talen (Hulkenbergh of Bianchi) En Raikonnen: als we Eddie Jordan volgen, volgend jaar in de Ferrari. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Raikkonen + Hulkenberg bij Ferrari... Dat zou geweldig zijn. 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Raikkonen + Hulkenberg bij Ferrari... Dat zou geweldig zijn. Of bij Lotus. Ik loop niet warm van Grosjean en eigenlijk ook niet van Ricciardo. Quote
walter 4.429 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Raikkonen + Hulkenberg bij Ferrari... Dat zou geweldig zijn. Of bij Lotus. Ik loop niet warm van Grosjean en eigenlijk ook niet van Ricciardo. Bij Lotus zit ook niet alles goed, Raikkonen heeft al een tijd geen loon ontvangen. Blijkbaar is het geld daar meer dan op. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Ze hebben vrijdag hun long wheel base getest maar dat was ook geen succes... Weer wat €€€ in de vuilbak dus. Raikkonen wil volgens mij vertrekken... De vraag is dus alleen of hij bij Ferrari een contract kan krijgen. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Ik zie Raikonnen ook nog terug afscheid nemen. Hij had mogelijkheden voor 2010 toch kwam hij er nergens uit. Hij doet niet mee om mee te doen, hij wil winnen. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Ik zie Raikonnen ook nog terug afscheid nemen. Hij had mogelijkheden voor 2010 toch kwam hij er nergens uit. Hij doet niet mee om mee te doen, hij wil winnen. Raikkonen ging rally rijden in 2010, hij kon toen aan de bak bij Toyota (met een grote kans op één van de snelste auto's). Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Raikkonen ging rally rijden in 2010, hij kon toen aan de bak bij Toyota (met een grote kans op één van de snelste auto's). Denk dat er verschillende dingen toen hebben gespeeld, want was toen ook in contact met McLaren en Mercedes (comeback Schumacher). Het is wel afgesprongen met Toyota omwille van 1. Loon 2. Geen garantie op winnende wagen Toyota stond in 2010 nergens, zelfs niet op de grid. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Kimi komt met een busje aan. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Kimi zou woensdag bevestigd worden als Ferrari-rijder voor 2014 en 2015 volgens The F1Times... Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Heb het ook al op een paar websites zien passeren... Spannend. Quote
Ceke 2.732 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 IK hoop dat di resta een leuk zitje krijgt. Kerel verdient dat. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Denk dat er verschillende dingen toen hebben gespeeld, want was toen ook in contact met McLaren en Mercedes (comeback Schumacher). Het is wel afgesprongen met Toyota omwille van 1. Loon 2. Geen garantie op winnende wagen Toyota stond in 2010 nergens, zelfs niet op de grid. 1.Loon, toyota zei dat Raikkonen onredelijke eisen stelde. 2.Niemand heeft een garantie op een winnende wagen. De Toyota het jaar ervoor goed voor podia (, een overwinning mocht er met meer Benzine in Bahrain gestart zijn) en een pole. De F10 waarmee Alonso 2e werd (zijn beste jaar bij de scuderia) had oa de difuser van de TF110. Toyota stond wel redelijk ver in 2010 en ik denk dat Toyota zou doorgegaan zijn mocht Raikkonen voor ze gereden hebben in 2010, maar bon. Quote
msxx 7.845 Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Kimi zijn afkoopsom was mede afhankelijk van het feit of hij in 2010 op de grid zou staan. Wel op de grid? Nog niet de helft van zijn afkoopsom. Ergo, financieel was het voor hem voordeliger om niet te starten.... hij had toen gewoon bij McLaren moeten tekenen. Hamilton-Kimi was een prachtige combi geweest. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Exit Massa. massafelipe 49 minuten geleden From 2014 i will no longer be driving for Ferrari. I would like to thank the team for all the victories and incredible moments experienced together. Thank you also to my wife and all of my family, to my fans and all my Sponsors. From each one of you I have always received a great support! Right now I want to push as hard as possible with Ferrari for the remaining 7 races. For next year, I want to find a team that can give me a competitive car to win many more races and challenge for the Championship which remains my greatest objective! Thank you all. Felipe https://twitter.com/Felipe1Massa Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Ik ga hem stiekem wel missen denk ik. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Ik niet. Hij heeft zijn houdbaarheidsdatum al 2 seizoenen overschreden en ruimschoots de kans gehad zich terug te bewijzen. Zijn prestatie fluctueren te hard. Misschien dat hij bij een ander team beter zijn draai kan vinden. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Da's waar. Maar hij is gewoon een stukje van het meubilair om het zo te zeggen... Sinds zijn ongeval heeft hij geen potten meer kunnen breken helaas. Misschien dat hij nog terecht kan bij een ander team en daar opnieuw motivatie vindt. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Ferrari: Alonso + Raikkonen Lotus: Hulkenberg + Grosjean Sauber: Massa + Sirotkin ? Quote
msxx 7.845 Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Ferrari: Alonso + Raikkonen Lotus: Hulkenberg + Grosjean Sauber: Massa + Sirotkin ? Met wie zou je Grosjean logischerwijs nog kunnen vervangen? Publicitair gezien is het echt een aderlating voor Lotus, zelfs als Hülkenberg Kimi zijn prestaties kan doen vergeten... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.