Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dat was een manuele, zeker?

zo heerlijk :inlove: moet zo ongeveer de meest fantastische kar zijn die er is

Geplaatst:

Da's een test voor de banden van 2014. Daar staat niets bij van motoren.

Ik verwees dus naar het geluid van een V8+off-throttle blowing. Die V6 klinkt knullig in vgl daarmee.

Geplaatst:

jullie mening?

http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/binnenkort-twee-verplichte-pitstops-in-de-formule-1/

"De rijders zouden nog steeds verplicht worden om op de ‘prime’ en de ‘option’-banden te rijden maar er zou een percentage vastgelegd worden waarmee bepaald wordt hoe lang ze maximaal met een setje banden mogen rijden. Zo zou je maximaal 50 procent van de race-afstand mogen afleggen op de ‘prime’, de hardere van beide bandencompounds. Op een bandensetje van de ‘option’-banden zou je dan weer slechts 30 procent procent van de race-afstand mogen afleggen.

Daardoor kom je met twee setjes banden aan maximaal 80 procent van de race-afstand, wat feitelijk resulteert in twee verplichte pitstops tijdens een race."

ik begin een beetje erg het gevoel te krijgen dat ze met een myriade aan regels proberen de f1 "spannend" te houden voor de kijkers, waardoor het überlegene van de koninginnenklasse eigenlijk van ondergeschikt belang wordt ... kunstmatig

no?

Van die bandenzever kom ik echt kittelorig, F1 zou moeten resulteren in het introduceren van inventieve technieken die later op productieauto's kunnen geïmplementeerd worden, niet in het creëeren van een inferieur product. DRS en KERS zijn voorbeelden van hoe het wel moet.
Geplaatst:

Alonso collectioneert blijkbaar graag helmen van maten en rivalen.

Een selectie,

1483235_593013517420698_1771422437_n.jpg

Geplaatst:

Het is wat anders dan scalps verzamelen natuurlijk...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kunnen ze beter invoeren dat er een sprintrace en een feature race gereden moet worden zodat die dubbele punten echt verdiend kunnen worden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Totaal belachelijk, de oplossing lijkt mij eerder te komen van minder regels.

Geplaatst:

Kut-punten-systeem, staat me niet aan.

Geplaatst:

Alonso collectioneert blijkbaar graag helmen van maten en rivalen.

Een selectie,

1483235_593013517420698_1771422437_n.jpg

Voor de arai's die er tussen hangen kan je al rekenen op 3500+ euro 't stuk. (Hamilton, Webber en Vettel) Schuberth kan je niet zomaar kopen in de winkel en de Bell zal ongeveer in dezelfde prijsorde zitten als de arai's. :)

Prijslijke muur dus.

Geplaatst:

Daar zal hij tijdens de komende wintertesten toch wel minstens 2 rondjes op Fiorano voor moeten rijden.

Geplaatst:

Dubbele punten.:fp: F1 begint echt te hard nep te worden gvd.

Geplaatst:

Dat ze dan nog minstens 1 seizoen wachten met dubbele punten, want 2014 wordt compleet nieuw voor iedereen.

Voor tzelfde geld wordt het sowieso spannend....

Geplaatst:

Perez naar Force India.

Geplaatst:

En Sutil naar Sauber.

Enkele voorkeursnummers van rijders voor volgend seizoen:

Rosberg #6
Raikkonen #7
Perez #11
Alonso #14
Massa #19
Vergne #27
Bottas #77

Geplaatst:

En wat met de wereldkampioen? Wie mag er met #1 rijden? Of is dat een verboden nummer???

Geplaatst:

Sutil bij Sauber, daar kan ik ook niet echt mijn vinger achterkrijgen. Di Resta was niet geliefd in de paddock, dat is bekend. Maar hij had wel betere resultaten dan Sutil?

Geplaatst:

En wat met de wereldkampioen? Wie mag er met #1 rijden? Of is dat een verboden nummer???

Verboden voor zover ik weet.

Kiezen tussen 2 en 99.

Geplaatst:

46 zal ook wel niet gekozen worden.

Geplaatst:

Vergne verdient zo hard niet nummer 27. Dat moet gaan naar een snelle rijder met charisma.

Maldonado zeker 13.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid