Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wat is dat met die lelijke neuzen?

Geplaatst:

wat is dat met die lelijke neuzen?

Wijziging in het reglement

Geplaatst:

qua design heeft Mercedes het er nog niet zo slecht vanaf gebracht... benieuwd naar het technische!

Geplaatst:

De lelijkste gaat toch nog naar Caterham

Geplaatst:

Jep, heel goed. Ze rijden voornamelijk niet.

Geplaatst:

Als Mercedes en Ferrari dat wel voor elkaar hebben, kan het misschien toch nog spannend worden.

Stel dat Vettel een paar keer uitvalt in het begin, hebben ze een lekkere achterstand

Geplaatst:

Ik duim iig voor Mercedes, McLaren en Ferrari.

Allemaal zalige rijderduo's. Hopelijk kan Button dit jaar ook opnieuw vooraan meespelen.

Geplaatst:

12:00 flag-red.gif Rode vlag. Er staat een rokende Red Bull op het circuit. Ricciardo klimt uit de wagen.

11:59 Bij Red Bull begint men nu ook eindelijk aan de testdag. Daniel Ricciardo stuurt de RB10 naar buiten.

:fp::D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Moest de achterwielophanging van de McLaren zo zijn zoals enkele beweren: Button=1.

Geplaatst:

Moest de achterwielophanging van de McLaren zo zijn zoals enkele beweren: Button=1.

Hard gelach voor Whitmars dan..

Geplaatst:

Wat is daar dan zo speciaal aan?

Geplaatst:

Williams doet het ook erg goed. => Ceke blij. 

Geplaatst:

http://thejudge13.com/2014/01/30/f1-testing-jerez-day-3/

"Whilst each of the Renault customer teams have worries of their own which do not relate to the engine, TJ13 has discovered that the French F1 engine manufacturer now requires around 20 weeks to rectify the problems they are currently experiencing. This takes us up to the British Grand Prix."

Als dat waar is...

Geplaatst:

Williams doet het ook erg goed. => Ceke blij.

Die zullen toch ook blij zijn dat ze zijn overgestapt naar Mercedes. :D
Geplaatst:

de nieuwe sound zuigt ballen :/ bring back the V12's :(

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

de nieuwe sound zuigt ballen :/ bring back the V12's :(

Ik hoop dat je weet dat er al jaren geen koppelingspedaal meer in zo'n F1-wagen zit.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Er valt nog niets te concluderen maar die Mercedes-motor gaat toch verdomd goed...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid