Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bwa, Vettel niet he.

Verschillende races waarbij hij als laatste mocht starten en toch nog op het podium kwam.

2e helft van 2014 toch ook diverse mooie races van hem gezien.

En dit jaar laat hij toch ook zien dat hij resultaten levert terwijl hij niet vooraan het veld simpelweg aan het wegrijden is. Begin precies meer en meer Vettel-fan te worden.

Geplaatst:

Ten tijde van de Vettel-hegemonie lukte winnen quasi enkel van op pole... Vandaar.

Geplaatst:

Ten tijde van de Vettel-hegemonie lukte winnen quasi enkel van op pole... Vandaar.

Dat had vooral te maken met de filosofie van het team. Alles was gericht op downforce om middels dat wapen een rondetijd eruit te persen. Ten koste van snelheid op het rechte stuk. Inhalen was voor hen sowieso lastig.

Geplaatst:

Dat had vooral te maken met de filosofie van het team. Alles was gericht op downforce om middels dat wapen een rondetijd eruit te persen. Ten koste van snelheid op het rechte stuk. Inhalen was voor hen sowieso lastig.

Da's zeker waar!

Geplaatst:

Beste inhaler van 2015 is toch Verstappen... Allee tis te zegfen, die heeft bij mij de meeste indruk achtergelaten...

Geplaatst:

Was vroeger ook niet voor Vettel maar hij laat bij Ferrari nu toch mooie dingen zien

Geplaatst:

Wtf! Die straf voor Hulkenberg...

Geplaatst:

Denk dat hij Massa gewoon niet zag.

En hij is al uitgeschakeld in de race, daarboven nog een straf... Njah

Geplaatst:

Bel mij als er effectief iemand wordt ingehaald.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

SC terwijl die dude al lang van de track is...

Geplaatst:

Wat steken die Manors toch uit, die moesten daar toch al lang van tussen gaan. Iedereen wat gaan hinderen :fp:

Geplaatst:

Verstappen laat zich weer gelden... Nooit gedacht dat ik zo fan zou kunnen worden van een hollander...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Stupid me, dacht dat de race om 17u begon dus heb het gemist :( :( :( :(

Geplaatst:

Stupid me, dacht dat de race om 17u begon dus heb het gemist :( :( :( :(

Singapore gelijk gewoonlijk, treintje rijden en SC nest...
Geplaatst:

Ah eindelijk, tis gedaan...

Geplaatst:

Max swap position

No!

Hehe :D

Geplaatst:

Droom je nog altijd van een paard in je garage? :D

Geplaatst:

Max swap position

No!

Hehe :D

Terecht ook, wat een zever.

Geplaatst:

Terecht ook, wat een zever.

Idd, tenzij zoals in Monaco toen er binnen het RB team van positie gewisseld werd om meer kans te maken op een hogere positie, het zich niet uitbetaalde en ze terug wisselden

Geplaatst:

Ik wist niet dat je aan de race nog mocht deelnemen als stewards u van de startplaats in de pits duwen...

Nuja, goed gereden van max, dankzij eerste safety car zijn ronde achterstand goed kunnen maken en daarna gaan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid