dragonfly 14.991 Geplaatst: 20 september 2015 Geplaatst: 20 september 2015 Heb het niet gezien maar Sainz zou verstappen voordien doorgelaten hebben dusja ergens dan logisch hé Max moet sainz voorbij laten gaan! Tijdens de laatste safety car heeft sainz verstappen voorbij laten gaan omdat Max een veel betere snelheid had. Nu moest hij deze plek weer terug geven van het team. Hij heeft deze team order genegeerd! Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 20 september 2015 Geplaatst: 20 september 2015 Heb het niet gezien maar Sainz zou verstappen voordien doorgelaten hebben dusja ergens dan logisch hé Ja en nee, Sainz heeft ook gebruik kunnen maken van Max zijn storm naar voor. Kon altijd mooi mee als Max passeerde. Max zelf brak het wel open allemaal. Als Sainz maar even snel draait als Max is er geen reden meer om te wisselen vind ik. Hadden ze niet gewisseld lijkt de kans voor mij kleiner dat ze naar 8 en 9 reden. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 20 september 2015 Auteur Geplaatst: 20 september 2015 Kerel heefteen waanzinnige garage ondertussen, maar smaak heeft ie niet... http://gtspirit.com/2015/09/20/picture-surfaces-showing-lewis-hamiltons-laferrari/ Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 20 september 2015 Geplaatst: 20 september 2015 Heb het niet gezien maar Sainz zou verstappen voordien doorgelaten hebben dusja ergens dan logisch hé Naar wat ik gezien heb heeft Sainz een (extra) pitstop gemaakt waardoor Verstappen voorbij geraakt is. Hij lag zelfs 8 seconden achter die hij goed kon maken door de safety car. (had live timing aan staan) Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 20 september 2015 Geplaatst: 20 september 2015 Jos Verstappen: "ik had hem in zijn ballen getrapt, als Max Carlos voorbij had gelaten" Tost geeft Max trouwens gelijk en noemt Carlos 'niet snel genoeg' http://www.nu.nl/formule-1/4129674/sainz-niet-blij-met-negeren-teamorders-verstappen.html https://www.youtube.com/watch?v=ft2g8pCBalk Quote
Salokin 8.987 Geplaatst: 20 september 2015 Geplaatst: 20 september 2015 Droom je nog altijd van een paard in je garage? F430 graag, manueel uiteraard. Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 20 september 2015 Geplaatst: 20 september 2015 Ik neem zelfs genoegen met een 360 Quote
flupke73 10.922 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 wetende dat Aston de Vanquish op verzoek ombouwde naar manueel zie ik F-classice dat ook nog flikken in de toekomst Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Hmmm, ik denk dat hij plaats gaat maken 1 Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Kerel heefteen waanzinnige garage ondertussen, maar smaak heeft ie niet... http://gtspirit.com/2015/09/20/picture-surfaces-showing-lewis-hamiltons-laferrari/ Een groene LaFerrari met donkerbruin leder voor u? Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 21 september 2015 Auteur Geplaatst: 21 september 2015 Een groene LaFerrari met donkerbruin leder voor u?zilver met een zwarte onderlaag, zwart dak, zwarte velgen, zwart interieur met rode zetels. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Hmmm, ik denk dat hij plaats gaat maken Button zou zijn afscheid inderdaad aankondigen: Voormalig wereldkampioen Jenson Button (35) zal deze week, nog voor de Grote Prijs van zondag in Japan, zijn afscheid van de Formule 1 aankondigen. Dat beweren verschillende Britse media. Het nakende afscheid van Button is mogelijk goed nieuws voor Stoffel Vandoorne bij McLaren-Honda. Na een seizoen in een weinig competitieve bolide zou Jenson Button het toch voor bekeken houden. De wereldkampioen van 2009 reed dit jaar slechts twee keer in de punten, in Monaco (achtste) en Hongarije (negende). Krijgt Stoffel Vandoorne volgend seizoen zijn kans? Onze 23-jarige landgenoot domineert dit seizoen in de GP2 Series, vaak de wachtkamer van de Formule 1 genoemd. Een concurrent van Vandoorne is de 22-jarige Deen Kevin Magnussen, die vorig seizoen al voor McLaren uitkwam maar dit jaar als reserverijder vanaf de kant moest toekijken. http://sporza.be/cm/sporza/auto_motor/F1/1.2447706 Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Voor Stoffel is dit geen goed nieuws hoor, debuteren in zo'n auto is je carriere meteen al om zeep helpen. Een tweede magnussen dus. Denk dat je dan nog beter bij Force India of Sauber begint Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Vergiftigd geschenk inderdaad... Maar misschien ziet Honda deze winter ergens het licht.... maar ik vrees ervoor Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Ni zo pessimistisch. Een tweede 2015 zal het niet worden. Ik denk dat naast Alonso debuteren schadelijker kan zijn dan een slechte auto Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Voor Stoffel is dit geen goed nieuws hoor, debuteren in zo'n auto is je carriere meteen al om zeep helpen. Een tweede magnussen dus. Denk dat je dan nog beter bij Force India of Sauber begint Het is wel een kans natuurlijk, als je u tegen Alonso kan bewijzen. Hamilton is daar zo ook binnen gekomen, al reed McLaren dan wel voorin. Maar het is geen makkelijke optie, normaal staat Magnussen ook nog boven Vandoorne. We zien wel wat het wordt. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Het is wel een kans natuurlijk, als je u tegen Alonso kan bewijzen. Hamilton is daar zo ook binnen gekomen, al reed McLaren dan wel voorin. Maar het is geen makkelijke optie, normaal staat Magnussen ook nog boven Vandoorne. We zien wel wat het wordt. Magnussen - Vandoorne werd gezien zoals Sainz - Verstappen Magnussen top, Vandoorne spectaculair maar diende nog een jaar te rijpen. Bij McLaren staat Stoffel hoger aangeschreven dan Kevin. Terecht of onterecht? Geen idee. Edit: Palmares van Stoffel in de lagere klassen is ook een pak indrukwekkender https://www.driverdb.com/head-to-head/comparison/kevin-magnussen-vs-stoffel-vandoorne/ Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Voor Stoffel is dit geen goed nieuws hoor, debuteren in zo'n auto is je carriere meteen al om zeep helpen. Een tweede magnussen dus. Denk dat je dan nog beter bij Force India of Sauber begint Zoek eens op waar Alonso, Webber en Fisichella ooit begonnen zijn. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Zoek eens op waar Alonso, Webber en Fisichella ooit begonnen zijn. Niet nodig. Dat was bij Minardi Met lage verwachtingen en geen teamgenoot voorzien van een aura van onoverwinnelijkheid t.o.v. zijn teamgenoten Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Niet nodig. Dat was bij Minardi Met lage verwachtingen en geen teamgenoot voorzien van een aura van onoverwinnelijkheid t.o.v. zijn teamgenoten Voila en Alonso is nog van een ander kaliber dan Vandoorne hoor, moeten realistisch blijven hé Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Voila en Alonso is nog van een ander kaliber dan Vandoorne hoor, moeten realistisch blijven hé Volgens mij zei iedereen hetzelfde over Alonso-Hamilton. De kans dat hij zich gaat kunnen bewijzen bij een kleiner team is misschien iets groter, maar ook bij McLaren kan die gewoon slagen. Als hij Alonso een paar keer kan kloppen dan zegt dat genoeg. Quote
flupke73 10.922 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 is het niet zo dat Alonso niet echt een "development driver" is en eerder een "ik wil een perfecte kar om dan te scoren" niet dat hij niet kan scoren met "kar met troebelen" maar 'k meende dat ze Button deels ook hielden om de wagen mee op punt te stellen Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Dit net ook tegen gekomen: Audi en Red Bull vanaf 2018 samen in F1 ! De Duitse media is zeker van zijn stuk: in 2018 maakt Audi de overstap naar de Formule 1, als motorleverancier van het Red Bull-team.De geruchten over de overstap van Audi naar de F1 circuleren al een tijdje. Omdat voormalig Scuderia Ferrari-teambaas Stefano Domenicali in 2014 naar Audi Sport overstapte, omdat de WEC-strijd tussen Audi en Porsche onhoudbaar wordt én omdat Red Bull de Duitsers het ideale startplatform biedt om toe te treden tot de Formule 1. En als we de Duitse media mogen geloven, is de kogel intussen door de kerk. In 2018 wordt Audi F1-motorleverancier voor het Red Bull-team. Nu heeft die beslissing wel de nodige implicaties… Audi en Le Mans? Maakt Audi de overstap naar de F1, dan stoppen ze wellicht met de WEC-enduranceracerij. Ze hebben er zowat alles gewonnen wat er te winnen viel, met liefst 13 overwinningen in de 24 Uur van Le Mans sinds 2000. Maar de komst van VW-groepgenoot Porsche heeft die jarenlange dominantie doen wankelen. Moederhuis Volkswagen zou ook het engagement in het WRC en zelfs de DTM in vraag stellen. Red Bull en Ferrari? Mooi dat Red Bull vanaf 2018 met Audi-motoren aan de slag zou kunnen. Maar wat in 2016 en 2017? Want Renault stopt volgend jaar met het leveren van motoren aan zowel Red Bull als Toro Rosso. Red Bull ging bij AMG-Mercedes informeren over het leveren van motoren, maar dat zag het momenteel dominante F1-team niet zitten. Noch teambaas Toto Wolff noch regerend wereldkampioen Lewis Hamilton zijn bereid het risico te nemen. Dus zijn ze onderhandelingen gestart met Ferrari, de enige nog overblijvende optie voor Christian Horner en de zijnen. http://www.autowereld.be/2015/09/22/audi-en-red-bull-vanaf-2018-samen-in-f1/ 1 Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 is het niet zo dat Alonso niet echt een "development driver" is en eerder een "ik wil een perfecte kar om dan te scoren" niet dat hij niet kan scoren met "kar met troebelen" maar 'k meende dat ze Button deels ook hielden om de wagen mee op punt te stellen Dat zou inderdaad de afweging zijn. Maar McLaren verliest héél veel sponsorcentjes volgend jaar en krijgt ook een twintig miljoen minder aan prijzengeld wegens nauwelijks punten... En Button heeft salariseisen. Klein in vergelijking met Alonso, maar veel groter dan een rookie zoals Vandoorne Tenzij Honda ineens met veel geld over de brug komt specifiek voor Button houdt het wat op. Naar het schijnt hebben ze Button een verlenging aangeboden waarbij er nauwelijks nog sprake is van salaris. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Mocht Button stoppen, ik zou hem missen. Niet echt voor zijn gehele loop aan (dikke nek zonder resultaten bij Renault, de contractuele spelletjes met Williams blijven me bij) maar wel dat hij tegen verwachting in zijn mannetje heeft gestaan tegen Hamilton. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.