msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Mocht Button stoppen, ik zou hem missen. Niet echt voor zijn gehele loop aan (dikke nek zonder resultaten bij Renault, de contractuele spelletjes met Williams blijven me bij) maar wel dat hij tegen verwachting in zijn mannetje heeft gestaan tegen Hamilton. Vanaf 2004 telt hij mee. En vanaf 2010 is hij inderdaad 'bevestigd' Een van zijn sterkste jaren sowieso Zonde als we zijn charisma moeten missen. Duizend keer liever Button bij Williams dan een Massa. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Dat is. Ik ben pas echt Button beginnen te waarderen bij zijn McLaren periode ook al was de BAR tijd 2004-2006 ook wel OK. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Dat is. Ik ben pas echt Button beginnen te waarderen bij zijn McLaren periode ook al was de BAR tijd 2004-2006 ook wel OK. 2004 was écht de moeite. Best of the rest na de Ferrari's. Ene podium na het andere. Maar Massa... tjah. Ik moet hem niet Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Button zou perfect passen bij Renault, naar mijn gevoel bouwen die op vorig jaar na steeds erg gebalanceerde autos met een goede balans, net wat Button wil. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Renault van <2013 is volledig verdwenen. De gehele technisch staf is elders actief? Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Renault van <2013 is volledig verdwenen. De gehele technisch staf is elders actief? Ik bedoel Renault volgend jaar. (of gaat het nog Lotus noemen?) Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Ik bedoel Renault volgend jaar. (of gaat het nog Lotus noemen?) Geen idee hoe ze gaan heten Maar het gaat het personeel van het huidige Lotus zijn. Wat niet meer overeenkomt met dat van het Renault tijdperk en/of succesvol Lotus tijdperk. Alhoewel het nu precies al iets beter gaat. Quote
Ceke 2.731 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Button is zalig... Maar denk ook dat het over is... Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Button heeft in al die McLaren jaren meer punten gehaald dan Hamilton... iedereen dacht dat die door Hamilton van het kastje naar de muur gereden zou worden maar dat was effe anders. Ik zie hem zo graag rijden, zo fijntjes en gentle. Toffe kerel ook in interviews. De top van de F1 hebben 1 voor 1 hun specialiteiten en eigenheden he zowel op menselijk vlak als op pilotage. En Button drukt daarin zeker zijn stempel. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Button heeft in al die McLaren jaren meer punten gehaald dan Hamilton... iedereen dacht dat die door Hamilton van het kastje naar de muur gereden zou worden maar dat was effe anders. Ik zie hem zo graag rijden, zo fijntjes en gentle. Toffe kerel ook in interviews. De top van de F1 hebben 1 voor 1 hun specialiteiten en eigenheden he zowel op menselijk vlak als op pilotage. En Button drukt daarin zeker zijn stempel. Eens. Button was goed in staat om Hamilton te matchen door consistency. Niet door zijn pace. En net dat was intrigrerend om te zien. Button staat wat mij betreft sowieso iets boven Rosberg. En gelijkwaardig aan een Bottas en Hulkenberg. Maar niet op het niveau van de Multi-wereldkampioenen. En niet op het niveau van Kimi in zijn goede jaren. Quote
Ceke 2.731 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 In een goed auto in de tijd dat ze banden moeten sparen had hij echt nog potten kunnen breken. Zo zuiver rijden Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 22 september 2015 Auteur Geplaatst: 22 september 2015 Vergeet niet dat Hamilton veel mechanische pech heeft gekend bij mclaren hé... Ik durf button daar niet zomaar naast te zetten iig... Fijne kerel en rijder daar niet van... Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Vergeet niet dat Hamilton veel mechanische pech heeft gekend bij mclaren hé... Ik durf button daar niet zomaar naast te zetten iig... Fijne kerel en rijder daar niet van... Precies wat blind voor die ontelbare aanvaringen die hij met Massa heeft gehad in 2011? Daar zat weinig mechanische pech tussen En die aanrijding met Button in Canada in de regen? Waarna Hamilton uitviel en Button doorging richting de winst? Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Hamilton-Button bij McLaren in een topauto, zou een beetje Senna-Prost geweest zijn. Enfin, sort of...want Prost was toch wel vele malen beter dan een Button. Maar qua rijderspiloten zijn ze stereotypen van elkaar. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 22 september 2015 Auteur Geplaatst: 22 september 2015 Tis zelf ook een kieken geweest ja... Maar ik durf te stellen dat die minstens nog 1 wereldtitel meer had gehad als die de mechanische pech niet had gekend... Ma bon, dat zal die de komende jaren wel goedmaken Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Tis zelf ook een kieken geweest ja... Maar ik durf te stellen dat die minstens nog 1 wereldtitel meer had gehad als die de mechanische pech niet had gekend... Ma bon, dat zal die de komende jaren wel goedmaken Kieken in het kwadraat. Hij had in 2008 al dubbel kampioen geweest was hij wat minder kieken geweest eind 2007 Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Button heeft gelijk dat hij stopt, wat heb je daaraan om achteraan te bengelen. Als het klopt van TG & WEC zal dat wel fun worden Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Toen Hamilton daar in diene zandbak belandde bij het inrijden vd pits... titel kon hij toen vergeten...was dat in China? Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Toen Hamilton daar in diene zandbak belandde bij het inrijden vd pits... titel kon hij toen vergeten...was dat in China? Ja, China. Voorlaatste race in 2007 Compleet versleten banden. En zowel Hamilton als McLaren vonden het niet nodig om binnen te komen... waardeloze fout van beiden. Welke Hamilton vergeven is vanwege rookie... Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Volgens mij was het vochtig op de piste en in de pit nog gladder dan op piste...en daarin heeft ie zich vergist, nee? Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Volgens mij was het vochtig op de piste en in de pit nog gladder dan op piste...en daarin heeft ie zich vergist, nee? Het was sowieso gladder/natter op die nauwelijks bereden pit-entry. Maar dat is net het rookie-part. Hij had dat kunnen weten. Zijn intermediates waren gereduceerd tot slicks zonder grip. Op het circuit was het nat met een droge lijn dus daar kon hij uit de voeten met versleten inters... Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Hier krijg je een idee van de staat van zijn banden Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 22 september 2015 Geplaatst: 22 september 2015 Vandaar dat al die asfalt terug weg moet, nu maken ze een fout en rijden ze gewoon verder Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.