Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Was ook wel gevaarlijk in 2010

Geplaatst:

Het ging hier over Button, niet over Hamilton die wss wk 2015 binnen haalt.

Geplaatst:

En 2016 en 2017...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En 2016 en 2017...

In 2017 nieuwe reglementen, dus niet te zeker worden :)

Geplaatst:

Dit jaar en ook volgend jaar is wel heel waarschijnlijk, wel oppassen voor Vettel-Ferrari

Geplaatst:

Benieuwd of Ferrari nu motoren zal leveren aan Redbull voor volgend jaar.  Redbull zou met die motoren terug een top team worden.

Geplaatst:

Hun klantenversie motor gaan ze misschien wel willen verkopen in ruil voor Verstappen in 2017 :D

Geplaatst:

Tweet bestaat niet, wat stond er ?

Factsheet van GP Japan. Best interessant!

Geplaatst:

Nostalgische baan... al lang erbij, en de layout nagenoeg ongewijzigd, kunnen we ni vaak zeggen van een circuit.

Voor mij blijft het het circuit van de championship deciders... Voor mij blijft het het circuit van de Senna-Prost clashes. In 1988 vroeg opgestaan voor een mooie Senna show, in 1989 idem maar toen was het Prost die aan 't langste eind trok. In 1990 vroeg opgestaan voor niks  :angry: .

Ook een beetje het circuit van de verrassende winnaars, of toch zeker podia met als ik me niet vergis 2 of 3 keer een Japanner!!!

Bovenal ook het circuit van Honda... in 1992 met de speciale 920pk editie in de hoop de Renaults van Mansell en Patrese te kunnen kloppen, maar tevergeefs. Benieuwd of Honda nu ook wat overuren geklopt heeft om de motor wat pit te geven thuis maar ik vrees ervoor

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

23 overtakes in 1 race, boring als je de dubbelaars meetelt :(

Geplaatst:

23 overtakes in 1 race, boring als je de dubbelaars meetelt :(

Is uiteraard zonder de dubbelaars...

2014 was gewoon geen goed jaar op dat vlak. Kimi van plek 17 naar plek 1, dat was al goed voor een paar overtakes :)

Geplaatst:

Man man dat circuit is toch niet om te lachen zenne. Bij opkomen rechte lijn mag er echt niets fout gaan een paar mm naar links en je zit direct en het gras. Hallucinant hoe ze daar telkens op de limiet rijden.

Enfin ook op de rest van het circuit op veel plaatsen direct gras naast de witte lijn en vangrails die ook nog eens kort op de piste staan. Als het daar fout gaat zit je in een flipperkast.

Verder toch ook zeer technisch amaai.

Geplaatst:

Haha klopt!!! Oldskool piste he jokke. En daar houden we van!!!

Geplaatst:

Man man dat circuit is toch niet om te lachen zenne. Bij opkomen rechte lijn mag er echt niets fout gaan een paar mm naar links en je zit direct en het gras. Hallucinant hoe ze daar telkens op de limiet rijden.

Enfin ook op de rest van het circuit op veel plaatsen direct gras naast de witte lijn en vangrails die ook nog eens kort op de piste staan. Als het daar fout gaat zit je in een flipperkast.

Verder toch ook zeer technisch amaai.

Voordeel is wel dat als je eraf gaat, het meestal onder een scherpe hoek is ipv frontaal.

Er wordt daar trouwens met lage downforce gereden, maakt het extra uitdagend voor coureurs.

Geplaatst:

Anticlimax. Had liever de finale rondes van iedereen gezien.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wel dat vind ik niet ! Part of the game en de strategie. Soms moeten de mannen die hun eerste ronde een knappe prestatie zetten ook eens aan bod komen. Voor mij eens goed zo !

Geplaatst:

'Part of the game' absoluut, maar ik zie liever die mannen bezig 'at the top of their game'.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid