Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die mannen hebben dat wel goe gedaan bij play sports... Ff 3u volpraten, ik denk dat ze elk aspect van motorsport hebben gehad...

Geplaatst:

Ik heb op LaDeux gevolgd,daar is Stoffel Vandoorne co commentator. Die zijn wel gestopt na 30 minuten.

Geplaatst:

Nurburgring 1995, zoveel mist toen

r_olivier_panis_ligier_1995_nurburgring_

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik geloof dat deze op zondagochtend tijdens de warmup genomen is.

Geplaatst:

La deux, de race, maar geen idee of die hun uitzendschema gaan aanpassen voor de kwalificatie.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waar kan ik de quali kijken?

Live stream, link boven.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waar kan ik de quali kijken?

Op de site van RTL staat dat ze het uitzenden

Geplaatst:

Ik vind dat ze dat mogen uitzenden op sporting telenet ook. Ben benieuwd of ze het gaan doen, maar kan er toch niet direct iets over vinden :(

Geplaatst:

Ik vind dat ze dat mogen uitzenden op sporting telenet ook. Ben benieuwd of ze het gaan doen, maar kan er toch niet direct iets over vinden :(

Ze hebben gisteren nog gezegd tijdens de uitzending, dat ze vandaag hun schema hiervoor niet zullen aanpassen... 

Bij andere GP's zie je nochtans voor de race nogmaals de quali...

Geplaatst:

Quali niet op LaDeux, RTL of BBC... Link van ICM hierboven is wel goed als alternatief maar toch is het triestig van de zenders.

Geplaatst:

RTL begint om 14u45 met de uitzending

Geplaatst:

RTL begint om 14u45 met de uitzending

Stond niet op mijn tv gids van de digicorder maar staat idd zo online!

Geplaatst:

Digicorder past de TV gids niet aan.

Geplaatst:

RTL dzjermanie. Lauda die bijna zijn paraplu in de ogen van de presentator boort.

Geplaatst:

Ze hebben gisteren nog gezegd tijdens de uitzending, dat ze vandaag hun schema hiervoor niet zullen aanpassen... 

Bij andere GP's zie je nochtans voor de race nogmaals de quali...

Echt waar, ik krijg het schijt daarvan :D Een van de HD zenders die constant storing geeft, altijd herhalingen, slechte commentaar vaak. Jammer genoeg is er geen alternatief en kopen ze alle sport in België op. Je betaalt dan 17 euro in de maand en je krijgt nog niet waarom je het gekocht hebt.

Geplaatst:

Nu op La Deux live kwalificatie te volgen

Geplaatst:

En rode vlag...

Geplaatst:

Wie rijdt er nu op het gas over doornatte curbs :roll:

Geplaatst:

En rode vlag...

Ze gaan de boel weer rekken. Die sagen weghalen is nu toch geen probleem. Schoof over de witte lijn naast de kerbs waarschijnlijk.

Geplaatst:

Het gaat sebiet ook weer hard regenen...

Geplaatst:

Mooie drift van Nasr

Geplaatst:

Echt waar, ik krijg het schijt daarvan :D Een van de HD zenders die constant storing geeft, altijd herhalingen, slechte commentaar vaak. Jammer genoeg is er geen alternatief en kopen ze alle sport in België op. Je betaalt dan 17 euro in de maand en je krijgt nog niet waarom je het gekocht hebt.

Ze zenden toch uit! Kanaal 206.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Verstappen gaat er nogal voor, zelfs in de outlap al mensen inhalen :o

Ben eens benieuwd of ie het zoals vorig jaar in de F3 weer kan waarmaken als "regenkoning"

Was toen serieus indrukwekkend !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid