TCT 6.313 Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Geplaatst: 1 november 2015 Half int slaap aan het vallen. Ik vind het nochtans een fantastisch cicuit. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Geplaatst: 1 november 2015 Weeral Kimi die een stomme fout maakt op Bottas. Al een geluk straft die nu enkel zichzelf... Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Wat een saai geval Er gebeurt bijna niets. Juist Vettel brengt wat animo. Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Ik vind dat toch altijd straf dat die remmen zo roken en afzien op zo'n lichte racekar, met die dure uitrusting, remkoeling en straffe blokken mag dat toch geen probleem zijn... Quote
gTa 28.055 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Half int slaap aan het vallen. Ik vind het nochtans een fantastisch cicuit. Ik snap niet wat iedereen daar zo fantastisch aan vindt. Oké, de historiek. Maar voor de rest? Een rechte lijn waar het hard knalt en al de rest is stop&go stratencircuit-bochten , zo oogt 't toch een beetje. Chance dat de tarmac niet is en het nog wat glijdt (steeds minder), anders was er weinig te zien imo. Ondertussen al met andere dingen bezig en de F1 draait via m'n headphones op de achtergrond. Als diene vreselijke Gaëtan ooit nog eens "ouiouioui!" roept, kijk ik nog wel even. Quote
Lotuzzz 17.075 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Gilles, doet eens niet lellek. Gaëtan is best nog OK. 1 Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Geplaatst: 1 november 2015 Ik snap niet wat iedereen daar zo fantastisch aan vindt. Oké, de historiek. Maar voor de rest? Een rechte lijn waar het hard knalt en al de rest is stop&go stratencircuit-bochten , zo oogt 't toch een beetje. Chance dat de tarmac niet is en het nog wat glijdt (steeds minder), anders was er weinig te zien imo. Ondertussen al met andere dingen bezig en de F1 draait via m'n headphones op de achtergrond. Als diene vreselijke Gaëtan ooit nog eens "ouiouioui!" roept, kijk ik nog wel even. Er hangt een bepaalde sfeer over dat circuit, door de volgepakt tribunes... Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Safety car omdat Vettel al heel de tijd op/over de limiet reed. Overkomt hem niet veel. Quote
gTa 28.055 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Gilles, doet eens niet lellek. Gaëtan is best nog OK. Aaaargh, ik erger mij al 20 jaar aan die peet. Zo'n geforceerde blasé-Wallon-uitspraak. Mist constant al het écht interessante wat er gebeurt op circuit (nl. datgene waar je een beetje inzicht voor moet hebben). Zit continu fouten te vertellen. Biedt maar zeer weinig inside info, kent m.i. ook echt niemand in het wereldje. Begrijpt nauwelijks Engels en kan dus nooit de radioboodschappen interpreteren. Zit volgens mij continu op z'n papiertjes te lezen want mist zelfs vaak echt super-obvious zaken on track. Vertelt meer Wiki-stuff of dingen die uit de TV Express (de VIP-paginaatjes) komen. Dingen die co-presentatoren vertellen beaamt 'ie altijd met een air van "Kijk, dat wist ik al. Blij dat je ook mee bent." Als 'ie een naam moet noemen van een piloot, noemt 'ie vaker die van de teammaat dan van de persoon die in beeld is (of iets voor heeft). Zaken die 'ie niet zeker weet stelt 'ie met een enorme vraag-intonatie in z'n stem en met een "..., hein?" achteraan om toch maar te kunnen zeggen "Je savais" als er bevestigend geantwoord wordt. Leest continu alle tussentijden die op 't scherm verschijnen voor met langgerokken klinkers en een intonatie alsof dat het enige is wat te vertellen valt (terwijl iedereen dat ziet...). ... Bah bah bah. Vre-se-lijke commentator. 3 Quote
Lotuzzz 17.075 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 90% gelijk heb je, maar laat me eens in de waan 1 Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Aaaargh, ik erger mij al 20 jaar aan die peet. Zo'n geforceerde blasé-Wallon-uitspraak. Mist constant al het écht interessante wat er gebeurt op circuit (nl. datgene waar je een beetje inzicht voor moet hebben). Zit continu fouten te vertellen. Biedt maar zeer weinig inside info, kent m.i. ook echt niemand in het wereldje. Begrijpt nauwelijks Engels en kan dus nooit de radioboodschappen interpreteren. Zit volgens mij continu op z'n papiertjes te lezen want mist zelfs vaak echt super-obvious zaken on track. Vertelt meer Wiki-stuff of dingen die uit de TV Express (de VIP-paginaatjes) komen. Dingen die co-presentatoren vertellen beaamt 'ie altijd met een air van "Kijk, dat wist ik al. Blij dat je ook mee bent." Als 'ie een naam moet noemen van een piloot, noemt 'ie vaker die van de teammaat dan van de persoon die in beeld is (of iets voor heeft). Zaken die 'ie niet zeker weet stelt 'ie met een enorme vraag-intonatie in z'n stem en met een "..., hein?" achteraan om toch maar te kunnen zeggen "Je savais" als er bevestigend geantwoord wordt. Leest continu alle tussentijden die op 't scherm verschijnen voor met langgerokken klinkers en een intonatie alsof dat het enige is wat te vertellen valt (terwijl iedereen dat ziet...). ... Bah bah bah. Vre-se-lijke commentator. Enkel op BBC is het aangenaam kijken + luisteren RTL duitsland is best kwalitatief maar zo saaaaai... Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Op RTL is de no nonsens comment van Niki wel altijd leuk. Ook die Danner heb ik graag. Correcte vent en ex-F1 piloot. Velen weten dat niet. 1 Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Geplaatst: 1 november 2015 De slimme is zijn helm vergeten... Quote
gTa 28.055 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Mijn gedacht. Maar helaas niet op Yelo live te bekijken... Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Geplaatst: 1 november 2015 Waanzinnig podium wel... Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Geplaatst: 1 november 2015 Zalig, Mansell, die de vorige GP van Mexico heeft gewonnen... Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Enkel op BBC is het aangenaam kijken + luisteren RTL duitsland is best kwalitatief maar zo saaaaai... Sky is ook best goed, maar kan je enkel via livestream vinden natuurlijk. Quote
ICM 24.902 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Kiejevat baggaaar "Quelle bagarre!" Ik krijg er het schijt van. Quote
Lefty 19.521 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Gewoon constant aan Kris Wauters denken, dan valt dat best mee Quote
Lotuzzz 17.075 Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Gewoon constant aan Kris Wauters denken, dan valt dat best mee Voila Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Saaie race; ben gaan slapen in ronde 44. Nog een SC gemist en Bottas die Kyvat heeft ingehaald. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.