Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heerlijke kerel toch. :D

Nog een Louis Vitton handtas aan zijn elleboog en het zou een voetballer kunnen zijn.

Geplaatst:

Dat kapsel :facepalm:

Die oorbellen :facepalm:

Dat petje :facepalm:

Ik vergat zijn lichtgevend gebit nog :facepalm:

Geplaatst:

Laat iemand anders eens in zijn waarde.

Hij geeft tenminste een show op de baan. Unlike Rosberg die de titel mister consistency verdient maar geen wereldkampioenschapsmateriaal is

Geplaatst:

Spijtig van de race. Enkel de goeie start was eigenlijk echt spannend.

Geplaatst:

Allemaal vrij zwakke redenen om iemand niet leuk te vinden, als je 't mij vraagt.

Geplaatst:

Bij Mercedes heeft toch iemand aan de knopkes van de motor van Rosberg gedraaid.

Geplaatst:

Allemaal vrij zwakke redenen om iemand niet leuk te vinden, als je 't mij vraagt.

Niet de reden waarom ik geen fan ben van hem, wou gewoon eens zeiken op zijn bling bling gehalte dat nogal gestegen is de afgelopen jaren.

Zou het ook maar sneu gevonden hebben dat nog iemand anders met de wereldtitel ging lopen door die domme dubbele punten regel in de laatste race.

Geplaatst:

Zoals iemand die paarse shirt draagt. Bweikes.

Ik hou helemaal niet van dat bling bling maar zujn titel is imho beter voor het F1 dan voor de koele Rosberg... Zit er toch nog ergens beetje extravagantie in een anders saaie competitie...

Geplaatst:

JAAAAAAAAAAA!!!!!!

:party: 
:party: :party: :party: :party: :party: :party: 

Eindelijk, na een paar keer de titel te moeten missen door malchance en nekeer door zijn eigen attidude, nu voenk eroep!

Heerser!!

Geplaatst:

1402264_774666359281361_8903835191434525

Hammertime!

10470840_774666292614701_305182415057344

Geplaatst:

Waarom zorg je dan voor hits op zijn pagina?

Geplaatst:

Omdat ik mijn frustratie ergens moest spuien

• 2 weken later...
Geplaatst:

Fuck dat als die eruit gaat. Ben echt een grote button fan.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik zie hem wel naar WEC gaan...

Geplaatst:

McLaren heeft een hele dag samen gezeten vandaag, en er is nog steeds geen beslissing gevallen over de rijders voor volgend jaar...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/117042

Als je over elke beslissing zo lang doet dan snap ik dat je op een gegeven moment geen grand prix meer wint :lol:

Geplaatst:

Button heeft denk ik marketingtechnisch nog steeds een voordeel. het zou spijtig zijn als hij moest gaan.

Geplaatst:

Button heeft denk ik marketingtechnisch nog steeds een voordeel. het zou spijtig zijn als hij moest gaan.

11,5 miljoen pond verschil in salaris met Magnussen in 2014 doet een mens allicht eens twijfelen. Maar dubbele van het aantal punten... het is gewoon een betere rijder. Een rijder moet ook niet debuteren bij een team als McLaren, dan ben je na 1 jaar wellicht al opgebrand. Magnussen had moeten groeien bij een team als Force India of iets dergelijks.

Geplaatst:

Het lijkt mij dat button-alonso geweldig is om de auto met honda blok te ontwikkelen.

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid