BMWMB 12.408 Geplaatst: 26 november 2024 Geplaatst: 26 november 2024 Decalls moeten er idd nog vanaf. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 26 november 2024 Geplaatst: 26 november 2024 15 uren geleden, BMWMB zei: Je kan bij de Touring het Leichtbau Pack nemen icm de achterbank. https://www.instagram.com/p/DCrpccPiyJq/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== De vraag is wat daar inzit en of het sop de kool waard is. Quote
PieterA 1.342 Geplaatst: 26 november 2024 Geplaatst: 26 november 2024 7 minuten geleden, The Swede zei: De vraag is wat daar inzit en of het sop de kool waard is. "Voor de 911 GT3 Touring biedt Porsche het Leichtbau pack aan. Daarbij zijn het in koetswerkkleur gespoten dak, de stabilisatorstang, de koppelstangen en het afschuifpaneel op de achteras gemaakt van CFRP. Ook de gesmede velgen van lichtgewicht magnesium en de lichtgewicht deurbekledingspanelen maken deel uit van het pack. In combinatie met de standaard GT-bak met 6 versnellingen wordt de verkorte versnellingspook van de 911 S/T gebruikt. Voor de versnellingspook zit een plaatje met het opschrift ‘Leichtbau’ om het pack aan te duiden." Quote
-Fred- 829 Geplaatst: 26 november 2024 Geplaatst: 26 november 2024 Komt dicht in de buurt van de S/T dan. De optie achterbank valt wellicht wel weg dan Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 Op 25/11/2024 om 10:16, BMWMB zei: Op 25/11/2024 om 20:36, The Swede zei: Merci voor de tip, @BMWMB. Ik hoop dat ze dat hier ook zo gaan doen met deze timing. staat gewoon zo op de website 1 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 14 uren geleden, -Fred- zei: Enkel al voor de wielen… Ik denk dat combinatie manuele versnellingsbak, kuipen, leichtbau pack en keramische remmen ook goed gaat zijn voor de restwaarde. 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 2 uren geleden, BMWMB zei: Enkel al voor de wielen… Ik denk dat combinatie manuele versnellingsbak, kuipen, leichtbau pack en keramische remmen ook goed gaat zijn voor de restwaarde. Ik vrees daar eerlijk gezegd voor. Allez, ik moet nuanceren: het totale 'pack', zijnde een combinatie van (erg) dure opties (wielen + PCCB vooral), met dus een packprijs van vermoedelijk tussen de 30k en 35k EUR (?) zal uiteraard wel deels z'n weerslag hebben in de vraagprijs, vooral de eerstkomende jaren. Maar specifiek PCCB: houden die effectief hun "waarde" op de tweedehandsmarkt? Ik kan me vergissen, maar het lijkt mij eerder van niet? Er zijn voorstanders maar evenzeer felle tegenstanders ervan, zeker binnen de categorie "car nuts". Oké, voor onroad gebruik (= touring, manuele versnellingsbak, ...) zijn de nadelen nagenoeg onbestaande (itt trackgebruik). Lijkt me eerder een optie die (samen met andere, mogelijks relevantere argumenten) zal zorgen voor vlotter of minder vlot verkopen, of voor het feit dat een bepaalde koper die auto niet/wel wil. Quote
Populair bericht Denniske 7.651 Geplaatst: 27 november 2024 Populair bericht Geplaatst: 27 november 2024 Persoonlijk zou ik zo'n auto gewoon samenstellen voor mezelf en niet voor de potentiële volgende eigenaar. Blijkbaar is dat vreemd! 8 2 5 Quote
-Fred- 829 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 (aangepast) Zou ook mijn gedachtegang zijn, met die nuance dat ik aan mezelf sneller een duur pakket zou kunnen goedpraten met restwaarde in het achterhoofd . Draai of keer het, het is ergens wel een geruststellende gedachte, dat je een auto kan kopen waar je zelf plezier aan hebt, en die later terug kan verkopen zonder er al teveel op te verliezen. Met dat in het achterhoofd zou ik bv opties vermijden die niet goed liggen op de markt, als je het zelf ook zou kunnen missen. 27 november 2024 aangepast door -Fred- Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 Ik zou nooit opties nemen waar ik zelf ondertussen geen plezier zou aan hebben. Dat Leichtbau pack vind ik gewoon cool, maar het blijft inderdaad 30k euro, en dat is heel veel geld. Ik vind die velgen wel knap, maar aftermarket vind je wielen met zo goed als hetzelfde design voor 1/3 van dat budget. PCCB's heb ik nog nooit gehad, en ergens wil ik die wel eens gehad hebben, maar eigenlijk zijn stalen remmen meer dan goed genoeg voor mijn gebruik. Met al die opties kom je aan 300k voor een GT3 touring, en dat vind ik van het goede teveel. 1 Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 Ik koop ook niet voor de volgende eigenaar... Als ik twijfel over een optie (zoals bvb lift op mijne) en ze zijn gewild in herverkoop dan is dat een argument die eventueel je keuze kan beïnvloeden. Maar een optie die ik zelf niet wil, pakken omdat hij dan mogelijks makkelijker verkoopt zou ik nooit doen. En volgende eigenaar... Denk eerst eens goed of je die kar ooit wil wegdoen Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 Oak Green (kleurstaal) vs Oak Green Neo (de auto) Quote
ir_fuel 58.443 Geplaatst: 27 november 2024 Auteur Geplaatst: 27 november 2024 1 hour ago, BMWMB said: Ik vind die velgen wel knap, maar aftermarket vind je wielen met zo goed als hetzelfde design voor 1/3 van dat budget. Als ik dat zou zeggen over een horloge tegen bepaalde forummers word ik doodgebliksemd Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 41 minuten geleden, BMWMB zei: Oak Green (kleurstaal) vs Oak Green Neo (de auto) Indien je voor klassieke spec gaat met chroom en zo zou ik niet naar de neo gaan... Dat neo is meer een hipper groen als aanvulling op de platte kleuren met metallic Quote
flupke73 10.964 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 Ik zou dat toch ook eerst in ‘t echt willen zien, felle kleurtjes vind ik mooier non- metallic 1 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 1 uur terug, ir_fuel zei: Als ik dat zou zeggen over een horloge tegen bepaalde forummers word ik doodgebliksemd BBS FI-R Of Titan 7 T-S5 of Vossen Champion RS74 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 Ook heel knap zijn de Titan 7 T-S7. Knap als wintervelg, of net andersom… deze als zomervelg en de originele als wintervelg. Quote
mrbbs 2.794 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 Kunnen ze die janten niet nog maatje groter maken? 1 Quote
ICM 24.981 Geplaatst: 27 november 2024 Geplaatst: 27 november 2024 2 uren geleden, BMWMB zei: Die kuipzeteltjes zijn wel praktisch waarschijnlijk met zo een tabbaard. 3 Quote
flupke73 10.964 Geplaatst: 2 december 2024 Geplaatst: 2 december 2024 Configurator werkt Niet gemakkelijk Kuipen =/= kleur interieur Quote
Populair bericht BMWMB 12.408 Geplaatst: 2 december 2024 Populair bericht Geplaatst: 2 december 2024 PTS Nachtblauw, zilveren wielen en chroom. 14 Quote
Thebiemerke 5.390 Geplaatst: 2 december 2024 Geplaatst: 2 december 2024 1 uur geleden, flupke73 zei: Configurator werkt Niet gemakkelijk Kuipen =/= kleur interieur Ga je wisselen? Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 2 december 2024 Geplaatst: 2 december 2024 Net even mijn spec gemaakt op de facelift... 43200 prijsstijging en dan is zonder mijn CXX. En dan zit je met die nieuwe kuipen die ik een grote plus vind tegenover gewone zetels in een touring met achterbank, maar ik prefereer mijn kuipen precies nog altijd in een winged gt3. Plus de neodyme velgen zijn weg en dat is nu california gold (hoogglans) geworden. Zou ik eens in het echt moeten zien voor ik mijn oordeel vel, maar ik vrees dat het een beetje te schreeuwerig gaat zijn. Ik zou zeker niet wisselen. En nee niet omdat de startknop nu een gewone knop wordt. Maar de analoge teller binnenin is nog altijd leuk en aan de buitenkant vind ik de achter lichtbalk nu wat zwaar uitvallen. Maar in een saaie zwarte spec zie je dat wel niet. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.