Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

PTS X Blue en lightweight pack met de magnesium wielen. Bloedmooi! 🤩

spacer.png

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

Afgelopen week berichtje gekregen en auto is blijkbaar weekje vroeger aan zijn productie begonnen. 

Hopelijk scheelt het hem wat in levertijd. Zal nog rushen worden voor er PPF op te krijgen voor ik ermee op reis vertrek.

Iemand trouwens al een kofferset die ze kunnen aanraden? @BMWMB kan de achterbank deels plat zoals bij de gewone 992?

Geplaatst:

Ja, de rugleuning van de achterbank kan inderdaad neergeklapt worden, net zoals bij de gewone 992.

Wij hebben pas een roadtrip door Oostenrijk gedaan, en van hotel tot hotel, en onze koffer was net te groot voor de frunk, dus hebben we deze op de achterbank gezet. Echter, door de vele en snelle bochten bleef dat ding niet staan, dus beter iets wat voorin past, ofwel goed vastgespen, maar moet nog eens kijken hoe dat best kan.

Geplaatst:

Die kende ik al maar was is aan het kijken of er nog mooie opties waren. Vind ik nu niet de meest mooie koffers tbh.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, TJRACING zei:

Die kende ik al maar was is aan het kijken of er nog mooie opties waren. Vind ik nu niet de meest mooie koffers tbh.

you read my mind.. hebben er net ook besteld voor onze SL63.

Geplaatst:

De buurman heeft zijn nieuwe weekendauto. Vrijdag opgehaald en zondagavond stond er al 1250km op. 😁

20250622_212841.jpg

20250622_212153.jpg

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Blijft toch een foorkraam, zo een 992 RS.

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:
1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Blijft toch een foorkraam, zo een 992 RS.

Er lijken stukken te ontbreken. En andere stukken te veel.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Ik ben er ook niet van overtuigd. Tot de 991 was de RS een GT3 met een paar extra accenten, maar nu is het erover imo. 

Tenzij je natuurlijk heel veel gaat tracken of voor racepiloten zoals porker :D

Geplaatst:

Niet echt een wagen die ik associeer met een HOB, maar wel knap dat het kan! Zelf idd ook niet de grote fan van de 992 RS, maar ik zou het niet weigeren :D

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 5
Geplaatst:
1 uur terug, Naish zei:

Ik ben er ook niet van overtuigd. Tot de 991 was de RS een GT3 met een paar extra accenten, maar nu is het erover imo. 

Tenzij je natuurlijk heel veel gaat tracken of voor racepiloten zoals porker :D

die is wel zo slim geweest om voor een full black te gaan, dan valt het enigszins nog mee. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, SpeedExceed zei:

die is wel zo slim geweest om voor een full black te gaan, dan valt het enigszins nog mee. 

Idd een belangrijk element... Met een donkere kleur idd veel beter dan een lichte en of felle kleur!

Geplaatst:

Bij Unrestricted zijn er ondertussen 3 met een 992 RS en na verloop van tijd valt dat echt wel goed mee. In het begin is dat inderdaad erg aanwezig en zei me dat weinig. Maar nu begin ik ze wel te smaken 🙂 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 24/6/2025 om 10:53, TJRACING zei:

Het kan niet anders of Porsche heeft zelf oplossingen. Waarschijnlijk aan 5K of meer.

Geplaatst:

Knap dat je dat kan volgen. 

Geplaatst:

Ik dacht het nieuwe groen zoals bmwmb

Oak neo of zoiets?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
35 minuten geleden, TJRACING zei:

Afbeelding van WhatsApp op 2025-06-27 om 08.35.28_95fefdfd.jpg

Oei, getinte ramen. Best eens naar de fabriek bellen om dat te fixen! 

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Geplaatst:
1 minuut geleden, Denniske zei:

Oei, getinte ramen. Best eens naar de fabriek bellen om dat te fixen! 

Geen getinte ramen. Is de schijn denk ik 🙂 

Geplaatst:
4 minuten geleden, TJRACING zei:

chance!

Ik ga woensdag -nog eens- rijden met een 4 GTS en zag hem gisteren staan, met getinte ruiten, en dan nog op een Targa. Vreselijk!

Geplaatst:
1 minuut geleden, SpeedExceed zei:

chance!

Ik ga woensdag -nog eens- rijden met een 4 GTS en zag hem gisteren staan, met getinte ruiten, en dan nog op een Targa. Vreselijk!

Op zo een full full black spec is dat nog best cool. Vooral in de US waar je ook de ramen vooraan een tintje kan meegeven. 

Geplaatst:
22 minuten geleden, TJRACING zei:

Leek idd zo! :D Beter. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid