Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 23/6/2025 om 14:29, TJRACING zei:

Afgelopen week berichtje gekregen en auto is blijkbaar weekje vroeger aan zijn productie begonnen. 

Hopelijk scheelt het hem wat in levertijd. Zal nog rushen worden voor er PPF op te krijgen voor ik ermee op reis vertrek.

Iemand trouwens al een kofferset die ze kunnen aanraden? @BMWMB kan de achterbank deels plat zoals bij de gewone 992?

Waarom heb je voor een achterbank gekozen? 

Geplaatst:
22 minuten geleden, Dante zei:

Waarom heb je voor een achterbank gekozen? 

De enige reden waarom ik voor een touring gekozen heb: kindje.

Had een RS slot maar omgezet naar touring voor grotendeels die reden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
15 minuten geleden, TJRACING zei:

De enige reden waarom ik voor een touring gekozen heb: kindje.

Had een RS slot maar omgezet naar touring voor grotendeels die reden.

Snap ik volledig... 

Je zal veel meer met deze kunnen rijden als je kindje erin meekan!

Geplaatst:
4 minuten geleden, Naish zei:

Snap ik volledig... 

Kon geen PTS meer doen op RS dus heb ingetekend op de volgende RS en reservatie gestort. Zullen wel zien of het een 2 of 3 wordt, al lijkt men voorkeur momenteel nog bij de 3 te liggen wegens rumored nog steeds atmosferisch. Zal niet teveel te kiezen zijn vrees ik. Afhankelijk van wat de 2 zal zijn en als ik de kans effectief krijg is dat ook iets dat op de tafel ligt.

Geplaatst:
40 minuten geleden, Naish zei:

Snap ik volledig... 

en misschien maak je er nog een autoliefhebberke van.  Het is een uitstervende soort.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
28 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

en misschien maak je er nog een autoliefhebberke van.  Het is een uitstervende soort.

Ze wordt 2 in oktober en enige dat er momenteel uitkomt is ''auto auto auto''.

In het rapport van de creche stond ''ik speel het liefst met de autos''. Eergisteren de kindjes buiten aan het spelen en madam wou niet. Zat binnen te spelen met de auto's en de carwash. THAT'S MY GIRL 😎

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Ik dacht "dat interieur is altijd feller op foto, zoals bij mijn BMW", maar 't is effectief Hermès oranje :tct:

Geplaatst:

Op een donker buitenkleur ging het nog wel leuk geweest zijn

Geplaatst:

Het interieur vind ik wel wijs, ttz toch het oranje ... de combo met pepita, zeker niet verkeerd maar 'k zou mogelijks het oranje niet met zoveel contrast hebben gecounterd.
Buitenkleur is m'n ding niet.

Geplaatst:

Ik vind het het einde! Wauw!

Geplaatst:
8 uren geleden, Alexanderr zei:

Ik vind het het einde! Wauw!

Behalve da biezeke in de janten dan toch 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 28/6/2025 om 08:35, Alexx zei:

Top he!

504281546_18057967484249576_9016658836332274509_n.jpg

511485164_18057967541249576_1414375242802495337_n.jpg

Extreem dik. Ik zou durven matchen als ik 't geld had.

Waw.

Geplaatst:

Wij hebben hier nog een andere S/T binnengehad. Ook Sonderwunsch en PTS DarkOlive. Stuk discreter (die had wel knalgoude velgen :D )
Maar ik durf zeggen dat bovenstaande spec irl wel echt wauw is. Opvallend, maar mag wel. Natuurlijk ieders zijn smaak.

Geplaatst:

Die met het Hermès-interieur is toch geen Dark Olive?! Ofwel? Lijkt me eerder het gewone Olivgrün, of mogelijks Nato Olive, of heel misschien dat nieuwe Ashley Green?

Geplaatst:
6 minuten geleden, gTa zei:

Die met het Hermès-interieur is toch geen Dark Olive?! Ofwel? Lijkt me eerder het gewone Olivgrün, of mogelijks Nato Olive, of heel misschien dat nieuwe Ashley Green?

Je leest het wat verkeerd idd.

Die met het Hermes is "gewoon" olive, maar de andere waar Alex het over had is DarkOlive.

https://www.instagram.com/p/DLflvgWtQPk/?igsh=aDIweXh3dTdseWZ6

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Op 28/6/2025 om 08:35, Alexx zei:

504281546_18057967484249576_9016658836332274509_n.jpg

511485164_18057967541249576_1414375242802495337_n.jpg

Ik zou hem nooit zelf zo samenstellen, maar moest ik er zo eentje vinden tegen een mooi prijsje, de kleurencombinatie zou zeker geen bezwaar zijn.  

Geplaatst:
4 uren geleden, gTa zei:

Mij verkeerd verwoord. @Soul heeft gelijk.

IMG_5316.jpeg

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
49 minuten geleden, Alexx zei:

Mij verkeerd verwoord. @Soul heeft gelijk.

IMG_5316.jpeg

Oh en da's ook geen darkolive (zoals Porker zijn 991 als ik me niet vergis?) maar darkolive metallic ... iets compléét anders!
Ik ben zo hard fan van metallic kleuren, dat laat koetswerkvormen zo veel meer tot hun recht komen! ❤️ (platte kleuren vlakken alles af)

Het werkt wel met die goudkleurige velgen!

Geplaatst:

Volgende week woensdag mag ik de touring gaan ophalen 😎

Wel eerst nog naar de wrapper voor PPF met de trailer. Dan nog wat geduld uitoefenen maar beter meteen goed dan gelijk steenslag.

• Vind ik leuk 6

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid