Ga naar inhoud

2021 Audi RS3


Bouncing Bullet

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Marvin zei:

Zegt natuurlijk niets over de auto, maar dit kleur associeerde ik als kind al met brol/bocht als ik speelgoedautootjes had. Meestal waren dat mega cheape, Chinese ondingen die in niets te vergelijken waren met Matchbox-auto's. Moest er spontaan aan denken toen ik deze foto zag. 

Maar eerlijk: zo'n kleur kies je toch echt niet omdat het mooi is. Ik vind dat eigenlijk jammer, want er zit ongetwijfeld een uiterst capabele auto onder het schreeuwerige uiterlijk. Dit genereert toch bij iedereen instant vooroordelen? 

Image

Bwah ik vind het goed dat er tegenwoordig niet alleen maar grijstinten bestaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk, ik ook. En misschien denk ik te veel vanuit het bestaande denkkader van hoe een auto er moet uitzien, namelijk niet te afwijkend van de norm qua vorm en kleur.

Maar toch, 't is wel heel flashy :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt er ook in dit model geen handbak te krijgen? Met die vijfcilinder is een handbak echt wel de beste manier om het beste (geluid) uit die motor te halen (vind ik).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Speedhunter said:

Bwah ik vind het goed dat er tegenwoordig niet alleen maar grijstinten bestaan. 

Er ligt nog heel veel ruimte tussen "alleen maar grijstinten" en dit.

Zo felgroen werkt voor mij alleen op iets extreem en trackwaardig, zoals een Porsche GT3RS, en dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, The Swede zei:

Valt er ook in dit model geen handbak te krijgen? Met die vijfcilinder is een handbak echt wel de beste manier om het beste (geluid) uit die motor te halen (vind ik).

 

Nein. Geen handbak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, The Swede zei:

Die kopen ne Porss.

Geen idee wat ik hier moet op antwoorden eigenlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, janvkn said:

Er ligt nog heel veel ruimte tussen "alleen maar grijstinten" en dit.

Zo felgroen werkt voor mij alleen op iets extreem en trackwaardig, zoals een Porsche GT3RS, en dan nog.

Is dit niet extreem en trackwaardig? Dit is toch de "GT3" versie van de A3? 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, ir_fuel zei:

Is dit niet extreem en trackwaardig? Dit is toch de "GT3" versie van de A3? 😛 

Misschien wel, maar het is in essentie geen sportwagen. Een Porsche 911 wel (ook al wordt hij meestal niet om die reden gekocht 😛).

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Geen idee wat ik hier moet op antwoorden eigenlijk 

Doen gelijk ik als ge ne steek krijgt: bij de rest van de stapel leggen :P

3 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

Nein. Geen handbak. 

Spijtig. Iets dat ik trouwens raar vind: men gefet een auto een "drift" modus mee, maar dan geen controle over wat de boite juist doet. Hoe kan een mens nu deftig driften met een automaat? 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, The Swede said:

Spijtig. Iets dat ik trouwens raar vind: men gefet een auto een "drift" modus mee, maar dan geen controle over wat de boite juist doet. Hoe kan een mens nu deftig driften met een automaat? 😕

Toptip: je kan een automaat ook in M zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Toptip: je kan een automaat ook in M zetten.

Ja, maar je kan minder controle hebben over wanneer je koppelt en ontkoppelt (of eigenlijk geen). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, The Swede said:

Ja, maar je kan minder controle hebben over wanneer je koppelt en ontkoppelt (of eigenlijk geen). 

Waarom zou je willen koppelen en ontkoppelen tijdens het driften

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, Krikkie said:

clutchdump 😊

tijdens het driften? :lolz: t gaat hier over een kar met een opgefokte haldex, met permanent aangedreven voorwielen. Niet eoa Jap waar ze de stuuruitslag hebben aangepast zodat je de voorwielen 90 graden kunt draaien he :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn, ik heb enkel met mijn Evo gedrift, niet met zo een pseudo sportief, computer gecontroleerd spel. 

Blijf me maar manueel beheer over de auto geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid