Ga naar inhoud

Welke auto voor 18-jarige


d_s

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Bompa zei:

We kunnen ze een luxe aanbieden die vele anderen niet hebben. En het past binnen onze hobby dus why not.

Idd en omwille van vooral mijn beperkte tijd (en geduld) ook dadelijk voor rijschool gegaan. Met hun voorlopig rijbewijs ben ik in het begin 1 maal meegegaan om de knoppen ed uit te leggen en vanaf dan konden ze het alleen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn plusdochter (werd 18 in 2019) destijds ook dezelfde bedenking gemaakt. Thuis 2 automaten en ik wou ze persé manueel laten rijden. Eén van die 2 automaten buiten gegooid en vervangen door een manuele. Extra auto erbij vond ik erover gezien ze op kot ging en dat ding dan wel heel veel stil zou staan. Nadat ze haar rijbewijs had, meteen terug een automaat gekocht (ook tot groot jolijt van mijn vrouw). Sindsdien heeft ze volgens mij amper of niet nog manueel gereden. Toen mijn vrouw een andere auto kocht was haar vraag meteen "toch een automaat hè".

Ze doet nu stage en straks komt ze thuis met een camionette van haar stageplek. Manueel... Ze had er wat schrik voor, ik ben benieuwd wat 't gaat geven! Verleren doe je 't niet, maar 't zal toch wat stressen worden haar kennende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Kartfreak said:

Ze doet nu stage en straks komt ze thuis met een camionette van haar stageplek. Manueel... Ze had er wat schrik voor, ik ben benieuwd wat 't gaat geven! Verleren doe je 't niet, maar 't zal toch wat stressen worden haar kennende.

Dat is een diesel. Zal wel lukken. Die kunnen wel wat aan :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is een diesel. Zal wel lukken. Die kunnen wel wat aan :D 

zo een camionette van 10 jaar oud met 60k kilometers op, die je de volle minuut moet laten voorgloeien en rookt gelijk een gek?

Meestal is de koppeling daarvan in dezelfde staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, gewoon ik said:

zo een camionette van 10 jaar oud met 60k kilometers op, die je de volle minuut moet laten voorgloeien en rookt gelijk een gek?

Een camionette van 10 jaar oud is van 2014. 

Ik denk niet dat jij het hebt over een camionette van 10 jaar oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Een camionette van 10 jaar oud is van 2014. 

Ik denk niet dat jij het hebt over een camionette van 10 jaar oud.

De personenbus van mijn vrouw haar vorig werk was zo iets nochtans. 

Dagelijks reed die, 2x 3km van de woning naar dagcentrum. Met af en toe een langere rit.

Is 2x afgesleept geweest wegens allerlei problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid